Διαβασα και ακουσα αρκετα τις τελευταιες μερες. Φυσικα τα ακουω μια 25ετία μίνιμουμ. Για το γνωστο παρακρατος του Ολυμπιακου που οριζει διαιτητες κτλ, κτλ…
Μαλιστα. Ολα φυσικα φουσκωμένα ως εκει που δεν παει αλλο. Αντιλαμβανομαι οτι η πλειοψηφια των αναγνωστων του σομπρερο δεν … διακεινται φιλικα προς τον Ολυμπιακό, και ως εκ τουτου τα άρθρα μου ειναι μαλλον non grata. Δεν πειραζει, προσπαθω να μην ειμαι συχνος ούτε προκλητικος, οσο μπορω.
Παμποριδης σημερα στο Καραϊσκακη. Ποιος ειναι ο Παμποριδης; Μα φυσικα ακομα ενας υπαλληλος του Κοκκαλη. Ας δουμε εν ταχει αυτα που δεν θα πει και δεν θα γραψει κανεις για να δουμε πως ο Ολυμπιακος παιρνει τα πρωταθληματα. Και διαλεξα αυτο το ματς γιατι οι δικαιολογιες ειναι ευκολες. Δεν θελω να ζοριζω τον κοσμο.
«Ελα ρε με τον Πανιωνιο;». «Ελα ρε αφου κερδιζατε». «Ελα , σταχτη στα ματια». «Καλα τον ειδαμε και σε αλλα ματς». «Ναι ομως αυτο το πλαγιο που εδωσε αναποδα ο ΣΤΗΜΕΝΟΣ;»
Παραδοξως οταν ο Ολυμπιακος αδικειται ο διαιτητης «ειναι κι αυτος ανθρωπος» ή «δεν στεκομαστε σε ΕΝΑ ματς». Οταν η διαιτησια τον ευνοεί μιλαμε για το «αιωνιο παρακρατος», την «παραγκα» και αλλα τετοια με τα οποια μεγάλωσα γελωντας. Συγνώμη απ’ οσους θιγονται δεν εχω τετοια προθεση.
Ξεχωρισα εικοσιοκτώ σφυριγματα (ή μη σφυριγματα) του Παμποριδη σημερα, με ενα και μονο κριτήριο. Οτι αν ηταν ΥΠΕΡ του Ολυμπιακου η χώρα θα χωριζοταν στα δύο σε εναν νεο αιματηρο εμφύλιο, ενω οι εφημεριδες θα εβγαιναν αυριο με μαύρα πρωτοσελιδα για να στηλιτεύσουν την απανθρωπη παραγκα.Φυσικα δεν θα τα γραψω ολα, εν καιρω αυτα, γιατί ο χωρος ειναι μικρος. Α,τις απαντησεις τις εχω προβλεψει απο τώρα και βρισκονται ετσι κι αλλιως στο αρθρο.
Ο Καστελιονε φεύγει με τα δυο ποδια στο υψος της κνήμης του αντιπαλου για να «μαρκαρει» τον Ντιογκο. Αποφαση; Τιποτα.
Ο Κοντοές φτανει τη φανέλα του Τοροσίδη στα γόνατα (!!!!!!!!) αλλα φαουλ δεν υπάρχει. Στην αντεπιθεση ο Ζεβλακωφ, ακουμπαει με τη … φανελα του τη φανελα του Μπαλαμπαν και φυσικα ειναι φαουλ και εντονες παρατηρησεις.
Ο Καστελιονε φεύγει με τα δύο ποδια στο ύψος της κνήμης (οχι δεν επαναλαμβανομαι) για να «μαρκαρει» τον Ζαϊρι. Φαουλ; Κιτρινη; Χαχαχα… Τελικα θα δει κιτρινη γιατι…τραβηξε τη φανελα του Ντιογκο… (!!! θου κυριε…)
Αμυντικος του Πανιωνιου (συγνωμη που δεν θυμαμαι το ενδοξο ονομα του μάλλον ο αγωνιστής κατά της δικτατοριας της παράγκας ο Μανιάτης) χτυπαει τον Λεοναρντο στα γόνατα ενα μετρο εξω απο την περιοχη και κοντα στη γραμμη του αουτ και τον παει «σερνοντας» για ενα μετρο πριν τον σηκωσει στον αέρα. Δισταγμος αλλα … ενταξει φαουλ. Καρτα; Χαχαχαχαχαχαχαχα…. Ενταξει μωρε θα τη δωσουμε … μετα.
Ο Ντουντου μαρκαρει δυνατα και , θα το παραδεχτω, επικινδυνα , αντιπαλο του ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΤΕΤΑΜΕΝΑ (στο πλαι του αξονα του παικτη που μαρκαρει) και φυσικα βρισκει ΜΟΝΟ μπαλα. Φαουλ, σωστα. Αλλα η κιτρινη εχει βγει πριν καν γινει το φαουλ.
Ο Ζαϊρι σκοραρει και βαζει τη φανελα στο κεφαλι για 4 ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΚΑΤΑ δευτερολεπτα. Κιτρινη πριν καν σηκωσει την φανελα. Ξεκαθαρα το παραπτωμα του ειναι οτι σκοραρε, ή μήπως εγω κανω λαθος; (Οχι δεν κανω).
Προωθημενη μπαλια σε παικτη του Πανιωνιου , ο Μπαλαμπαν (αν θυμαμαι παλι καλα τον αγωνιστή κατα της Παραγκας) βαζει το χέρι του μπροστα στο προσωπο του Νικοπολιδη μηπως και αυτος χασει τη μπαλα. Χμ… Προφανως ο κανονισμος της ΟΥΕΦΑ (μπορει να τον κατεβασει ο καθενας) που μιλαει για εμμεσο φαουλ και κιτρινη ειναι ψιλα γραμματα.
Σεντρα του Ζαϊρι (μετα απο προφανες φαουλ αφου σπρωχνεται , αλλα φαινεται ο Παμποριδης βλεπει πλεονεκτημα οταν η μπαλα παει σε αντιπαλο) και ο Κοντοες βαζει το χερι του μεσα στη μουρη του Τοροσιδη που ετοιμαζεται να παρει κεφαλια απο τη μικρη περιοχή για να του κοψει την ορατοτητα. Προφανεστατα νομιμο. Αλλωστε τα περι προτεταμενων χεριων και οι υπολοιποι κανονισμοι ισχυουν μονο αν η ομαδα που υποπιπτει στην παραβαση φοραει κοκκινα, εδρεύει στον Πειραιά και λεγεται Ολυμπιακος.
Τα τουλαχιστον 10 πανομοιοτυπα φαουλ (διαθετω και βιντεο αλλα σιγα μη φαω τοση ώρα να τα κοψω, διαθετω και αλλα παραδειγματα αλλα βαρεθηκα ήδη να γραφω) που εγιναν στην περιοχη του Πανιωνιου και του Ολυμπιακου απο αμυντικους τα μεν πρωτα κατεληξαν σε σφυριγμα (ενιοτε και κιτρινη να μην ξεχνιομαστε) και τα δεύτερα σε … ε,ενταξει. Ατιμη Παραγκα.
Ασε που εχω ξεχασει αρκετα, δεν καθομαι να ψειριζω τωρα φασεις παλι. Γι’ αυτο γραφω τωρα που τα εχω προσφατα.
Το συμπερασμα μου; Τιποτα. Θελω απλα να δω αν μου παει να γκρινιαζω αιώνια, και απο την αλλη πως θα ειναι η «παραγκα» της ΑΕΚ, του ΠΑΟ, του ΠΑΟΚ. Ή στην τελική πως θα ειναι να παψω να βλεπω εφιάλτες.
Στην τελική δε μου καιγεται καρφι. Ουτε θα πεισω καποιον που βλεπει φαντασματα, ανεξαρτητα απο τον χρωματισμο του οτι φαντασματα…δεν υπαρχουν, ουτε θα πεισω καποιον να αλλαξει τις αποψεις του. Εδω εγινε σημαια για την καρατομηση του Δαλουκα μια φαση που ο ιδιος ο κανονισμος αφήνει «φλου» και μη επεξηγήσιμη. Για μια φαση που εχει δοθει πεναλτι ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΑ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ φορες απ’ οτι εχει σφυριχτει. Οποιος βλεπει μπαλα το ξερει αυτο, οποιο πρωταθλημα κι αν προτιμαει.
Θελετε τη δικη μου γνωμη; Ναι ήταν πεναλτι. Θα μπει κανεις στον κοπο να παραδεχτει οτι ο Ολυμπιακος θα κερδιζε έτσι κι αλλιως; Νομιζω όχι, αρα αδικα…»παραδεχομαι». Στην τελική μαλλον οι περισσοτεροι εχουν δικιο. Ζουμε καταπιεσμενοι στην δικτατορια του Μανουσκου, του Ανδριανοπουλου, του Γουλανδρη, του Νταϊφα, του Κοσκωτα (χμ…ωραιο θεμα αυτο για να «γελασουμε») του Σαλιαρελη, του Κοκκαλη… Ογδοντατοσα χρονια τώρα.
Καιρος να αλλαξει αυτο
Αβαντι ποπολο, παντιερα ροσα (ή ότι αλλο χρωμα θελετε). Η δικτατορια πρεπει να πεσει… ΦΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΤ! ΦΑΟΥΛ! Κοκκινη στον Ολυμπιακο…

[17 Σχόλια]
Κατηγορίες: 





17 Σχόλια μέχρι τώρα
1 EXARCHIOTIS // 26 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 19:13
Οι παράγκες γιά να αιτιολογηθούν πρέπει να δρουν συνεχώς και να οδηγούν σε τίτλους.
Αλλά ας πάμε λίγο πίσω.
Τους «ματιασμένους» τους θυμάσαι;
Τα ανθρώπινα λάθη νομίζω πως άλλοι τα ξεκίνησαν εδώ και 13 χρόνια και πιό πριν που γίνονταν τα αντίστοιχα αλλά προς όφελος άλλων, φυσικά τα απέδιδαν στο κράτος του Βαρδινογιάννη.
Στην Ελλάδα πάντα η διαιτησία θα λειτουργεί προς όφελος κάποιου ή κάποιων και σε βάρος κάποιου ή κάποιων άλλων.
Μόνο που τα διαστήματα εναλλαγής είναι πολύ μεγάλα και δεν έχει ούτε σασπένς…
2 Constantinos // 26 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 19:47
Βολικότατο το άρθρο. Γιατί το να μην πάρει κάρτα αντίπαλος του Ολυμπιακού είναι το ίδιο με τα πέναλτυ έξω από την περιοχή, τις απευθείας κόκκινες, τις ανάποδες καθυστερήσεις (λήξη στο 87′) και τις άλλες ομορφιές…
Βολικότατο, άμα αρχίσαν να κλαίνε και οι γαύροι, καταλαβαίνεις ότι πλησιάζει η Δευτέρα Παρουσία… Δεν εξηγείται αλλιώς. Ο καιρός γαρ εγγύς…
3 Elaith // 26 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 20:51
Ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα;
Ότι ποτέ δεν θα δούμε ΑΝ θα κέρδιζε ο Ολυμπιακός. Γιατί κανείς δεν το αφήνει να το δούμε. Έχω βαρεθεί να ακούω «μα θα κέρδιζε η Ολυμπιακάρα», ναι με το σύστημα Σούλη Παπαδόπουλου που έπαιζε θα γύριζε το ματς. Δώσε λοιπόν το πεναλτυ και έλα να με κερδίσεις ΚΑΘΑΡΑ.
Γιατί η καραμέλα δεν είναι η καραμέλα της διαιτησίας από τους άλλους, είναι η καραμέλα της γκρίνιας που μεταχειρίζονται οι Ολυμπιακοί. Όσες φορές έχεις κερδίσει ΚΑΘΑΡΑ την ΑΕΚ κανείς δεν μίλησε. Πέρσι κέρδισες 0-1 στο ΟΑΚΑ, είπε κανείς τίποτα; Όσες φορές κερδίζεις με Τσαγκαράκηδες, Ποντίκηδες, Δημητρόπουλους και Δαλούκες μιλάει ο κόσμος. Και τότε αρχίζουντ α επιχειρήματα της πλάκας. «Έτσι κι αλλιώς θα κερδίζαμε»,
«μα κάνει επενδύσεις ο πρόεδρΑς, φέρε κι εσύ Ζάχοβιτς για να μην σε σφάζουμε στο γόνατο», «εγώ έχω παίκτες της Ρεάλ και της Γιούβε» (τον μπον βιβέρ Ραούλ Μπράβο και τον βολεϋμπολίστα Μέλμπεργκ, εννοούσε ο ποιητής τους Φωτός)
Η αλαζονεία της εξουσίας στη χείριστη έκφανσή της.
Ούτε φυσικά είναι φλου τα πέναλτυ, ούτε τίποτα. Αυτά είναι για τους Κύπριους καθηγητές διαιτησίας με τα παρατεταμένα φάουλ που μεταμορφώνονται σε παπουτσέλεια πέναλτυ.
Η παράγκα υπήρξε και δεν ήταν ούτε τα χρωματιστά φαντάσματα ολόκληρης της χώρας, ούτε η «γκρίνια» κάποιων. Κι ο κοκαλιάρης υπήρξε, κι ο περίεργος υπήρχε, κι ο Αργύρης υπήρξε και τους ακούσαμε και σε κασέτες μάλιστα. Οπότε αυτοί οι κλαυθμοί και οδυρμοί περί… 25ετους κατηγορίας από τον άδικο ντουνιά δεν συγκινούν κανέναν.
Όταν η ψύχωση (που έλεγε και μια βαλκάνια ψυχή) για τίτλους ξεπερνά όλα τα υπόλοιπα, βλέπουμε όλα αυτά.
Εδώ ένας επόπτης φρόντισε να ακυρώσει ΟΡΘΟΤΑΤΑ ένα γκολ και καρατομήθηκε.
4 Eidur // 26 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 20:59
χαχαχαχα φαση ειχε το αρθρο..δειχνει την κατασταση στην οποια βρισκομαστε..(ετσι οπως το καταλαβα εγω)
Υ.Γ 1)δεν συμφωνω με τον Δρακουλα 100%..
2)Η διαιτησια του Δαλουκα δεν ηταν τραγικη επειδη δεν εδωσε το -καθαρο για μενα- πεναλτυ..αλλα και επειδη δεν απεβαλε Ντουντου,Τοροσιδη(Οποιος βλεπει μπαλα το ξερει αυτο, οποιο πρωταθλημα κι αν προτιμαει)..
3)συμφωνω με τον Εξαρχιωτη..
my opinion
5 dna // 26 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 23:49
Οσο πλησιάζει στην κορυφή ο Ολυμπιακός, τόσο πιο πολυ μιλάτε όλοι για διαιτησία… χμμμ… ύποπτο…
ΥΓ1 Να ρωτήσω εσεις θα ξέρετε σίγουρα, βγαίνει και σε τσίχλα???
ΥΓ2 χαχαχαχα Φαση εχουν τα σχόλια… δείχνουν οτι ακόμα ασχολούμαστε με μπάλα και ΟΧΙ με το ποδόσφαιρο… γιατι πολλοί ξέρουν «μπάλα» (ή ετσι λένε) αλλα απότι φαίνεται λίγοι ξέρουν ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ…
ΥΓ3 Συμφωνώ 100% με τον Δράκουλα
the right opinion
6 EXARCHIOTIS // 27 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 00:06
Ενώ όσο ήταν πίσω, μιλούσε ο Σάββας γιά διαιτησία, αλλά αυτό δεν είναι ύποπτο.
Γραφικό είναι
7 Constantinos // 27 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 00:26
Elaith τα λες πολύ σωστά. Δεν κερδίζει πάντα με την διαιτησία ο Ολυμπιακός, αλλά δεν είναι και λίγες οι φορές που πράγματι, από φόβο μήπως γίνει καμία στραβή και δεν κερδίσει, πέφτει το πέναλτυ στο 15 και καθαρίζει το ματς (ή κάτι παρόμοιο).
Υ.Γ.
Το κορυφαίο όλων είναι για την κίτρινη στον Ζαϊρί. Δηλαδή ο βρυκόλαξ προσπαθεί να μας πείσει ότι παίζεται εναντίον ο Ολυμπιακός γιατί πήρε ο Ζαϊρί κίτρινη στον πανηγυρισμό; Καραλολ. Λες και υπάρχει χρονικό όριο, τίποτα < 5 δευτερόλεπτα < κίτρινη…
Περισσότερο Dracula Dead and Loving it (http://www.imdb.com/title/tt0112896/), παρά Φράνσις Φορντ Κόπολα (http://www.imdb.com/title/tt0103874/)…
8 Draculas // 27 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 09:50
Eγω το εγραψα για να τα πειτε να ξεκαβλωσετε. Ουτε προβλημα με τη διαιτησια εχω ούτε είχα , ακομα και προ 13ετιας που οπως ορθα γραφει ο εξαρχιώτης απλα ηταν αλλα τα κοζα.
Οτι καταλαβει ο καθεις καταλαβε.
Ουτε φυσικα εχω προβλημα με κανεναν. Το ματς εγινε, εληξε, και τωρα για να πω την αληθεια μενει μονο η ανακοινωση-καταγγελια του Τσακίρη.
Η ουσια ειναι οτι προσωπικα εχω ψιλοβαρεθει. Οταν τα πρωταθληματα τα παιρνει ο Παναθηναϊκος τα παιρνει με τη διαιτησια. Οταν τα παιρνει η ΑΕΚ τα παιρνει με τη διαιτησια. Οταν τα παιρνει ο Ολυμπιακος τα παιρνει με τη διαιτησια. Οταν το πηρε η Λαρισα το πηρε με τις φωτιες. Οταν πηρε ο ΠΑΟΚ τα πηρε με τους βουλευτες. Τελικα σε αυτη τη χώρα παντα «με κάτι» παιρνουνε τα πρωταθληματα οι ατιμες οι ομαδες…
Ξερω γω ρε σεις. Ο καθεις οπως προαιρειται…
Υ.Γ. Κωσταντινε δεν προσπαθησα ΠΟΤΕ στη ζωή μου να πεισω κανεναν για τιποτα… Ασε που δεν κλαιω με την καμια. Στη φιεστα του Παο για το πρωταθλημα του 2004 ειχα παει να φανταστεις.
Υ.Γ. 2 Εξαρχιώτη… Μονο γραφικοί αναλαμβάνουν τη θέση του Σαββα. Ειμαι σίγουρος οτι εχεις δει πολλους και πριν απο αυτον (και θα δουμε και μετα) σε ολες τις ομάδες.. Συμφωνω.
9 Maria K // 27 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 12:27
Για την διαιτησία έχει σχολιαστεί τόσο πολύ που εντάξει πια… Τι άλλο να πει κανείς? ΝΑΙ ήταν πεντακάθαρο πέναλντι και όλοι οι Ολυμπιακοί πρέπει να αυτομαστιγωθούμε δημόσια στο Σύνταγμα, να πούμε χίλειες φορές το Πατερ ημων κλπ κλπ γιατι ο Ολυμπιακός είναι η μοναδική ομάδα που ευνοείτε απο την διαιτησία σε αυτή την χώρα και καταστρέφει το πανέμορφο και εντελώς αξιοκρατικό κατα τ’άλλα ελληνικό ποδόσφαιρο.Κλαψ λυγμ.. ΈΛΕΟΣ…..
ΥΓ. Δεν ξέρω τι γίνεται με την διαιτησία αλλά το μόνο που ξέρω είναι αυτό: ΟΧΙ ΑΛΛΟ DIOGO ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.. Δεν αντέχουμε άλλο. Μπαίνει μέσα ο Μήτρογλου και φαντάζει Ιμπραήμοβιτς.Αφού το παιδί δεν μπορεί ,το βαριέται και φαίνεται μην τον κουράζεται άλλο.Αφήστε τον στην ησυχία του μπας και γιατρευτούν και εμάς τα ματάκια μας..
10 matador4 // 27 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 15:35
Για τη διαιτησια θα σου απαντησω με μια «παραβολη».Πραγματικο γεγονος ομως.
Ειδες εχθες φανταζομαι το Βαλενθια-Ατλετικο.
Εκει λιγο μετα το 80 με το σκορ 2-1 οι γηπεδουχοι αρχισαν να παιζουν ποδοσφαιρο σκοπιμοτητας,να μην προσπαθουν να βγαλουν φασεις για γκολ αλλα να κρατησουν την μπαλα.Οι φιλαθλοι ομως δεν αργησαν το γιουχα,αφου εχουν συνηθισει να πηγαινουν στο γηπεδο να βλεπουν καλο θεαματικο ποδοσφαιρο.Να δουνε καλη μπαλα,τους ενδιαφερει κυριως,οχι να κερδισει η ομαδα τους με καθε τροπο.
Στο Ελλαντα,του τσουκου-τσουκου,αυτο που μας ενδιαφερει ειναι να κερδισουμε,αν ειναι και με πετσινο γκολ,ακομη καλυτερα,να ποναει περρισοτερο.
Ετσι για πολλα χρονια,σαν γαυροι ειχατε αυτην την νοοτροπια.Ο ΟΣΦΠ να κερδιζει και να πανε να γαμηθουνε ολοι οι αλλοι.
Το αποτελεσμα?Υστερα απο 13 συναπτα ετη στο τσ.λου δεν εχετε καταφερει τι-πο-τα.Αντιθετως θεωρεισται ο καρπαζοεισπρακτορας του τσ.λου.Αν δεν μασουσατε κουτοχορτο(δε μιλαω προσωπικα,αλλα για τη μαζα)δεν θα ανεχοσασταν επι 13 χρονια να μην εχει βελτιωθει η ομαδα σας,να θεωρει επιτυχια,την προκριση στην επομενη φαση.Θα επρεπε τους 16 να θεωρειτε δεδομενο και να προσπαθουσατε για 8,4.Εστω μια φορα στα 5,6 χρονια.
Ετσι ειναι αυτα φιλε.Δε γινετε εντος συνορων να παιρνεις πρωταθληματα χωρις κοπο και ιδρωτα και ταυτοχρονα να «πετας»και στας Ευρωπας.Αφηστε πρωτα ενα προπονητη καμια 3-4ετια,κι ας χασει το πρωταθλημα,αφητε τον να δουλεψει για να δειτε και αποτελεσματα εξω.
υγ.Ψιλοξεφυγα απο το θεμα διαιτησια,αλλα εχει κι αυτο να κανει με την νοοτροπια.Φαινεται οτι η ρηση «καθε λαος εχει το ποδοσφαιρο και τους πολιτικους που του αρμοζουν,οχι απλα ισχυει,παραισχυει…
11 Maria K // 27 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 21:11
Ενώ Παναθηναικός,ΑΕΚ και Παοκ παίζουν μεγάλη μπάλα όλα αυτά τα χρόνια και διαπρέπουν παντού πλην του άτιμου ελληνικού πρωταθλήματος …
12 EXARCHIOTIS // 28 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 02:17
Με το μπαρδόν, αλλά ο Παναθηναϊκός στην Ευρώπη τα κουτσοκαταφέρνει
Γιά να είμαι πιό ακριβής, τα καταφέρνει καλύτερα απ ότι στην Ελλάδα, αλλά είναι διαφορετικό να κατακτάς έναν τίτλο απ το να κάνεις καλές πορείες.
Κατά την γνώμη μου, ο Ολυμπιακός πάσχει από κρίση προσωπικότητας.
Το πρόβλημά του είναι υπαρξιακό: νομίζει πως είναι ένας μεγάλος σύλλογος, ενώ στην ουσία είναι μιά μικρομεσαία ευρωπαϊκή ομάδα.
Εμείς γι αυτό πάμε καλύτερα: επειδή διαθέτουμε αυτογνωσία και δεν θα πάμε ποτέ γιά παράδειγμα μέσα στο Τορίνο να κλείσουμε την Γιουβέντους στα καρέ της
13 Draculas // 28 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 02:26
Ειλικρινα οταν το εγραφα περιμενα αντιδρασεις και αρκετες. Τωρα ενταξει δεν θα κατσω να συζητησω τα της διαιτησιας. Ενα θα βρισκετε, πεντε θα λεω. Πεντε θα λεω, δεκαπέντε θα λετε. Απο παραδειγματα βριθει το Παγκοσμίου φήμης Ελληνικο ποδοσφαιρο.
Στη μπάλα κολαμε λίγο αλλα το υπερπηδάμε με το «ξερεις ρε τι εχουμε κανει εμεις»
Καλη καρδια πανω απ’ ολα.
14 balkou // 28 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 11:40
Έκανε τέτοια πράματα ο Παμπορίδης? Καλά αυτός δεν είδε ότι ο βοηθός που ακύρωσε ορθως το οφσάιντ γκολ κόπηκε από διεθνής?
Δεν έχει βλέψεις, ή πρέπει να κάνουν και κακά τους?
Δράκουλα, μπορείς να μου εξηγήσεις πώς, ενώ ο σύλλογός σου «είχε» τον Βασάρα στην μπούκα, τελικά τον στήριξε το καλοκαίρι για αρχιδιαιτητή και μετά στις εφημερίδες του Ολυμπιακού διαβάζουμε διάφορες σπόντες εναντίον του. Τελικά, δε θέλετε να τον βλέπετε, ή τον στηρίζετε, τι διχασμός είναι αυτός?
15 Draculas // 28 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 12:54
Mε την ιδια λογική φιλε balkou που ο ΠΑΟΚ για παραδειγμα που διερρυγνηε ιμάτια για τον Γκαγκάτση είχε το γιο του χρονια ως υπαλληλο και στη συνεχεια προσελαβε και τον … ίδιο τον Γκαγκατση!
Ψαχνεις λογική στον παραλογισμο του Ελληνικου ποδοσφαίρου; Ή μονο ο Ολυμπιακός τα κάνει αυτά; Ο ΠΑΟ περσι δεν ειχε στηριξει τον αρχιδιαιτητη για να τον λεει λιγο αργότερα παλι … ανίκανο;
Οσο για το αν τα εκανε ο Παμποριδης ναι τα εκανε. Υπαρχει η εικονα αδιαψευστος μαρτυρας αλλωστε. Και φυσικα τα εκανε για τον ιδιο λογο που τα κανουν ολοι. Ειναι ανθρωποι χωρις προσωπικοτητα και χωρις τη δυνατοτητα να αναλαβουν ευθύνες.
16 Nordsee // 29 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 10:37
Έλεος… Αδικήσανε τον Ολυμπιακό; Αν όντως έγινε έτσι..Επιτέλους!!!
Πέρυσι Ολυμπιακός – Άρης… Δύο goal από offside, ένα πέναλτυ από ζεμπεκιά και δεύτερη κίτρινη (δικαιολογημένη) που σε αντίστοιχη φάση μετά από 1′ δεν δώθηκε σε παίκτη του Ολυμπιακού.
Συμφωνώ ότι και ο Άρης έχει πάρει αμφισβητούμενα πέναλτυ…και ο ΠΑΟΚ και ο ΠΑΟ και όλοι. Αλλά τουλάχιστον τέτοια αίσχη δεν έχω ξαναδεί. Ντε και καλά να νικήσει ο Ολυμπιακός!
17 balkou // 30 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 16:05
Τουλάχιστον οι Παοκτζήδες είχαν φάσεις διακριτές: πριν και μετά. Άσε μάλιστα που στο μετά, ενώ είχε τον Γκαγκάτση δηλαδή η δυσφορία αρκετών Παοκτζήδων «πώς να γλύψουμε, εκεί που φτύναμε?» ήταν φανερή. Εδώ ταυτόγχρονα το Φως τη μια μέρα «ο Βασάρας μας δικαίωσε για το γκολ με την Καβάλα» την επομένη «λες και δεν ξέρουμε ποιός είναι ο Βασάρας?»
Σχολιάστε: