Μέχρι σήμερα, θεωρούσα τις διαιτησίες του Κασναφέρη και Παπαπέτρου, ως το χειρότερο δείγμα διαιτητικής σφαγής. Από σήμερα, με τον πιο χυδαίο τρόπο, ο Σπάθας, απέδειξε το αυτονόητο. Ποτέ ομάδα της Ελλάδας πλην Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού δεν θα πάρει πρωτάθλημα. Χρησιμοποιώντας τον κομπλεξισμό του Άρη σαν Δούρειο Ίππο, ο Σπάθας κατάφερε και ξέκοψε από τον ΠΑΟΚ το πρωτάθλημα, 4 αγωνιστικές πλην το τέλος. Γιατί… πολύ παρατράβηξε το αστείο.
Κίτρινη στον Γκαρσία στο 1′ λεπτό, 5 κίτρινες μέχρι το 20 λεπτό, μη αποβολή του Κάμπορα και του Κάλβο, αναίτια αποβολή του Σνάουτσερ δείχνουν τον νέο τρόπο σφαγής στο ελληνικό πρωτάθλημα. Δεν χρειάζονται ούτε τα πέναλτι πλέον, ούτε τα οφσάιντ. Με κίτρινες κάρτες, διακριτικά, μπορείς να καταστρέψεις το παιχνίδι οποιαδήποτε ομάδας. Αντιστρέφω την ατάκα του Ζαγοράκη … «Αν έκανα μια ομάδα, εγώ ο Βρύζας ο Κονσεϊσάο και ο Ποικιλίδης θα σας κέρδιζα σήμερα με αυτόν τον διαιτήτη» και θα πω ότι ούτε η Μπαρτσελόνα δεν θα κέρδιζε σήμερα τον Άρη με αυτό το έκτρωμα της διαιτησίας.
Οι ευθύνες του Ζαγοράκη είναι τεράστιες. Δεν αφήνεις το παιχνίδι της δεκαετίας, το παιχνίδι που κρίνει πρωτάθλημα και 20 εκ. ευρώ να στο κλέψουν. Δεν αφήνεις τον ΠΑΟΚ να πάει σαν πρόβατο επί σφαγής. Δεν αφήνεις να σε σφυρίξει ένας διαιτητής που εμπλέκεται σε φάκελο για στημένα παιχνίδια και παράνομο στοίχημα και να σου κρίνει αν μπορείς ακόμα να διεκδικήσεις τον τίτλο. Οι συγγνώμες δεν αγγίζουν κανέναν. Εκμεταλλεύσου επιτέλους τον κόσμο και άφησέ τον να προστατεύσει την ομάδα. Νιώσε και προσπάθησε. Στην χώρα της στιαςπου δεν μπορείς να αγωνιστείς πολιτισμένα.
Ο Άρης μπορεί να χαίρεται σήμερα για την νίκη του, αλλά να μην ξεχάσει, ότι το σημερινό γραμμάτιο θα χρειαστεί να το ξεπληρώσει.
Και μια ειλικρινής απορία/ανησυχία. Αν τα κλεμμένα πρωταθλήματα της δεκαετίας του 70 δημιούργησαν την γενιά χουλιγκανισμού των δεκαετιών 80 – 90, αυτό το πρωτάθλημα τι θα δημιουργήσει; Επειδή είμαι σε θέση να γνωρίζω, δυστυχώς, κάτι θα δημιουργήσει…

[87 Σχόλια]
Κατηγορίες: 












87 Σχόλια μέχρι τώρα
1 charlie // 15 Μαρτίου, 2010 στις 00:41
Προφάσεις εν αμαρτίαις είναι όλα αυτά για ένα ματς στο οποίο ο ΠΑΟΚ που υποτίθεται πως καιγόταν για τη νίκη δεν έκανε μια σοβαρή φάση στην περιοχή και το 1ο του σουτ (εκτός περιοχής πάντα) στο… 75ο λεπτό.
Τραγική εμφάνιση συνολικά και ατομικά.
2 nick_shortjohn // 15 Μαρτίου, 2010 στις 00:47
Ενώ η Μπαρτσελόνα θα έκανε…
3 billoukos // 15 Μαρτίου, 2010 στις 00:51
po po darth soccerius mas katakeraunoses, i kakia diaitisia dn afise tn paok na kerdisei simera, ton paok p patise tn ari k exase me 2 anapoda penalty, ton paok p exane eukairies me to tsouvali, ton paok p kopike sta 2 meta tn apovoli tou snaoutsner sto 75, vevea
aste mas re, dn leo, polles kitrines itan travigmenes k anapodes ala o paok dn ekane fasi, oute mia k itan gia pio polla apo 2. aku ekei o spa8as sas sterise 20 ekat euros, s ligo 8a klapso.
k telioneis legodas pos auto ot prota8lima 8a gennisei nees genies xouliganismou, ouaou
k sto kato kato o paok pote dn eixe prob, pada xouligan xoris kan logo iparxis eixe
kali orexi
4 Elaith // 15 Μαρτίου, 2010 στις 00:53
Δεν υπάρχει ούτε μία φάση που να έκρινε το αποτέλεσμα πάντως. Τα γκολ μπήκαν 11 με 11, το πέναλτυ ήταν πεντακάθαρο, ένα οφσάιντ που δόθηκε λάθος δεν μπήκε γκολ. Τώρα αν η κάρτα που πήρε ο Γκαρσία (που δεν ξέρω τι έγινε) επηρέασε τόσο το παιχνίδι τι να πω.
Ο Κάλβο πού έπρεπε να αποβληθεί;
Μιλάμε τώρα για μια δεύτερη του Κάμπορα σε ποιο λεπτό; Και αυτό είναι η αιτία για τις ανακοινώσεις Τσε Γκεβάρα κτλ;
Υπερβολή το βλέπω όλο αυτό.
Ο ΠΑΟΚ ήταν πολύ κατώτερος σήμερα και προσωπικά δεν τον περίμενα τόσο απογοητευτικό.
5 charlie // 15 Μαρτίου, 2010 στις 00:58
Έλα τώρα με την Μπαρτσελόνα…
Θα πέσει να μας πλακώσει το ταβάνι, ο server, ο ουρανός ο ίδιος…
Απέχω πάρα πολύ από το να είμαι φίλος του Άρη (…) αλλά ήμαρτον ρε παιδιά.
Δεν μιλάμε ότι σήμερα ήταν χάλια ο ΠΑΟΚ ΑΛΛΑ δεν του έδωσε π.χ. 1 πέναλτυ ή κάτι σημαντικό για να τον κόψει.
Εδώ λέμε ότι δεν μπορούσαν να βρεθούν οι παίκτες του με τίποτα. Δεν έφτανε η μπάλα μπροστά ούτε με αίτηση.
6 duendes // 15 Μαρτίου, 2010 στις 01:02
Απορίες:
1) 5 κίτρινες μέχρι το 20ο λεπτό; Σε ποιο ματς; Εγώ βλέπω την τρίτη (3) κίτρινη στο 25′ (και 2 για τον Άρη ως τότε!) και σύνολο 3 κίτρινες για τον Άρη και 5 για τον ΠΑΟΚ μέχρι να αποβληθεί ο Σνάουτσερ στο 78ο λεπτό.
2) Αναίτια αποβολή του Σνάουτσερ; Ο Κάλβο δεν του περνάει την μπάλα και ο Σνάουτσερ την αγνοεί επιδεικτικά και κατευθύνεται αποκλειστικά πάνω του για να τον σταματήσει; Άλλη φάση είδα; Ας φωνάξουμε τον κ. Καλόπουλο να μας πει τι λέει ο Κανονισμός. Τον αγαπάμε τον Κανονισμό σ’αυτό το blog.
3) Μη αποβολή του Κάλβο σε ποια φάση; Έγινε φάση για απ’ευθείας κόκκινη; (Eπειδή ειλικρινά δεν θυμάμαι και με παραξενεύει!)
3+1) Αναφορά στο χεράκι του ήδη κιτρινισμένου Βλάνταν, πάνω-κάτω στο ίδιο σημείο με την φάση του Κάμπορα δεν βλέπω..
7 nick_shortjohn // 15 Μαρτίου, 2010 στις 01:06
Ας έπαιζε ο Άρης με 9 (ένας ο Κάμπορα πριν το 2ο γκολ) και ο ΠΑΟΚ με 11 στο 1-0 και μετά θα βλέπαμε αν θα γινόντουσαν φάσεις… Το ότι έπαιξε χάλια ο ΠΑΟΚ να το πείτε στη σχολή τυφλών γιατί εμείς το είδαμε και το ξέρουμε ότι δεν έπαιξε…
8 Anti-Galáctico // 15 Μαρτίου, 2010 στις 01:07
2010 έχουμε τα χειρουργεία δεν γίνονται με Παπουτσέλια πέναλτι.
Ο Άρης το ήθελε πιο πολύ το ματς και πιθανότατα θα το έπαιρνε και με 60-40 της έδρας, οπότε γιατί να γίνεις τόσο ρόμπα ρε Σπάθα;
9 Darth Soccerius // 15 Μαρτίου, 2010 στις 01:10
Αν δεις το χερι του Ιβιτς εκανε προσπαθεια να μην το κανει, τραβηχτηκε, δεν ηταν κιτρινη.
Οσον αφορα τα παιδια που λενε οτι ο ΠΑΟΚ δεν επαιξε, οποτε γιατι να φταει ο Σπαθας… αυτο προσπαθω να σας εξηγησω. Ο ΠΑΟΚ δεν επαιξε γιατι απλα ο Σπαθας δεν τον αφησε. Ειναι τα καινουργιου τυπου χειρουργεια αυτα, τα παλια του Κασναφερη τελειωσαν, πλεον καταστρεφουμε το παιχνιδι του αντιπαλου, γιατι αν δωσουμε ενα πεναλτι που δεν ειναι θα τιμωρηθουμε κιολας…
Μπορω να δεχτω οτι η ηττα συνοδευτηκε απο μια μετρια εμφανιση, αλλα σε συνδιασμο με την διαιτησια μετατραπηκε σε τραγικη εμφανιση, η οποια τελικα εκρινε το αποτελεσμα.
10 Elaith // 15 Μαρτίου, 2010 στις 01:12
Τα χειρουργεία έχουν γίνει και με Δαλούκες και με Κάκους το 2009 μια χαρά πάντως, με πολύ πιο σοβαρές φάσεις από το «δόθηκε πολύ νωρίς η πρώτη κάρτα» και «δεν δόθηκε 2η κίτρινη στο 1-0″.
11 charlie // 15 Μαρτίου, 2010 στις 01:13
Δλδ στο ημίχρονο π.χ. ο ΠΑΟΚ που δεν είχε κάνει ΜΙΑ φάση για δείγμα έχανε λόγω κόρακα;;; Ήταν μέτριος;;; Το κακό πως είναι τότε;
12 duendes // 15 Μαρτίου, 2010 στις 01:14
Αχα.. Πρέπει να το δω και στην τηλεόραση, από το γήπεδο δεν φάνηκε η μη πρόθεση.
Έχω άλλες 3 απορίες πάντως.
13 billoukos // 15 Μαρτίου, 2010 στις 01:17
darth soccerius xairomai p eides tn paok metrio, auto deixnei tis apaitiseis sou apo ton paok
ouaou
14 Darth Soccerius // 15 Μαρτίου, 2010 στις 01:25
@Charlie πως να παιξει μπαλα ο ΠΑΟΚ οταν το πρωτο 20 λεπτο ο αλλος του ξεκαθαρισε οτι δεν προκειται να τον αφησει; Δλδ τοτε τι αλλαξε; Ξαφνικα ξεχασανε οι παικτες την μπαλα που ξερανε; Εννοειτε οτι ο Αρης μπηκε καλυτερα λογω εδρας κλπ…
@duendes σχημα λογου ηταν το 5 καρτες…η ουσια δεν αλλαζει…Και ναι του Σναουτσερ δεν ηταν αποβολη… κ ο Καλβο επρεπε να αποβληθει με απευθειας κοκκινη σε ενα τακλιν του που δεν δοθηκε ουτε φαουλ
15 Darth Soccerius // 15 Μαρτίου, 2010 στις 01:38
@billouko για να κάθομαι και να ωρύομαι για το παιχνίδι που μου κόβει ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ δείχνει τις απαιτήσεις μου για τον ΠΑΟΚ. Εσύ κάτσε πανηγύρισε την είσοδο σου στην πεντάδα του πρωταθλήματος και τα play offs, ικανοποιώντας τις δικές σου απαιτήσεις από τον Άρη.
16 charlie // 15 Μαρτίου, 2010 στις 01:46
Darth Soccerius, με τον ίδιο τρόπο αντιμετώπισες και τον αντίστοιχο αγώνα του 1ου γύρου, όταν ο ΠΑΟΚ προηγήθηκε με ένα φαιδρό πέναλτυ στο 1ο ημίχρονο;;;
Είπες: ε, μπορεί να ρίξαμε 4 αλλά ο Άρης δεν έπαιξε γιατί ο κόρακας του έδειξε ότι θα τον καθαρίσει με το πέναλτυ που σφύριξε στο τείχος, οπότε πως να παίξει;;;
Αν το είπες, μπορεί να διαφωνώ με την θεώρηση αλλά είναι τουλάχιστον ίδια με την τωρινή…
17 nick_shortjohn // 15 Μαρτίου, 2010 στις 01:47
http://www.gazzetta.gr/bloggers/kolkas/item/74104-ζήτω-ο-παο-ζήτω-ο-σπάθας
18 Anti-Galáctico // 15 Μαρτίου, 2010 στις 01:51
Έλα ρε charlie επιμένετε κάποιοι για το πέναλτι του α γύρου;
Κατάνια – Ίντερ είδες;
19 filathlos // 15 Μαρτίου, 2010 στις 01:59
Me to teleioma tou arthrou sou, prootheis ton xouliganismo. Eno mporeis na ton katakrineis kai na prospatheis na ton eksalipseis.
20 charlie // 15 Μαρτίου, 2010 στις 02:00
Είναι κωμικό να σφυρίζονται τέτοια πέναλτυ είτε στο Κατάνια-Ίντερ (δεν είδα), είτε στο Αίας Γαστούνης-Πράσινα Πουλιά. Το ότι κάποια σφυρίζονται, το γνωρίζω. Αυτό δεν είναι απόδειξη ότι θα έπρεπε.
Πρόθεση και μόνο στο χέρι (αυτά με τις προεκτάσεις των σωμάτων, το που πάει η μπάλα κτλ είναι ελληνικά ανέκδοτα).
Εν πάση περιπτώσει σφυρίχτηκε κακώς. Ο άλλος όμως δεν υπήρχε μέσα στο γήπεδο ΚΑΙ (το σημαντικότερο) έφαγε άλλα 3 κανονικότατα.
Δεν μπορεί να γκρινιάζει για το ματς.
Το ίδιο ισχύει και σήμερα. Και χωρίς αντίστοιχη φάση (ούτε κατά διάνοια).
21 Darth Soccerius // 15 Μαρτίου, 2010 στις 02:04
@filathlos καμια σχεση, δεν προωθω τιποτα. Προβλεψη κανω δυστυχως.
22 Anti-Galáctico // 15 Μαρτίου, 2010 στις 02:07
Καμία σχέση οι δύο διαιτησίες κατα τη γνώμη μου. Θυμάμαι μοιρασμένες κάρτες, Αράνο να γλιτώνει καθαρή κόκκινη, σχεδόν μοιρασμένα φάουλ κτλ.
Σήμερα δεν μπορώ να θυμηθώ ΜΙΣΗ αμφισβητούμενη φάση υπέρ του ΠΑΟΚ. Μπορώ να θυμηθώ πολλές υπέρ του Άρη.
23 billoukos // 15 Μαρτίου, 2010 στις 02:07
@ darth soccerius panathinaikos ime k dn xarika p exase o paok simera, xestika, exo kaliteri omada k 8a to eperna etsi k allios ala oxi na mas vgei o paok i epanastasi t elliniku podosfairou kai pos i diaitisia tn estise sta 5 vimata, exei pl kali omada eidika gia ta dedomena t ala o apoklismos apo tis kardoules, i 4ara apo tn pas p dn vazei goal oute me stagonometro kai i lipopsixia t st megalitero match deixnei oti exei akoma polla psomia, pados ine se kalo dromo pistevo
24 duendes // 15 Μαρτίου, 2010 στις 02:12
@charlie, μην το ψάχνεις για εκείνο το πέναλτι. Ο Κανονισμός φίλε. Αυστηρό, ξε-αυστηρό. Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ!
Παρ’όλα αυτά διαφωνώ κάθετα με το σχόλιο «ο άλλος δεν υπήρχε». Δεν το θυμάσαι τόσο καλά. Να σου θυμίσω ότι δυο μόλις λεπτά πριν το πέναλτι ο Κόκε είχε χάσει την μεγαλύτερη φάση του ματς με δοκάρι (είχε και 2ο δοκάρι στο 2-0 και ευκαιρία στο 1-0);
@Darth, αν η γκρίνια για τις κάρτες είναι ..σχήμα λόγου και η αποβολή του Σνάουτσερ δεν υπάρχει, γιατί ..έτσι, ε τότε κι εγώ παίρνω τον Κανονισμό μου (γιατί τον έχετε κάνει γυμνάστρια, όταν τον επικαλείστε όποτε βολεύει) και σας αφήνω να μιλήσετε για την «μεγαλύτερη σφαγή στην ιστορία του Ελληνικού ποδοσφαίρου» (Κόλκα Ευαγγέλιο).
25 Antonis Barca // 15 Μαρτίου, 2010 στις 02:36
Μαγκες, εγω που ειμαι Ολυμπιακος και η ομαδα μου ειναι (συν)υπευθυνη για αυτο που ειναι το ελληνικο ποδοσφαιρο σήμερα, κανονικά, θα επρεπε να χαιρομουν.
Στη δικη μου ομαδα χρεωνουν παραγκες, παρασκηνια, αισχη στη Ριζουπολη κλπ. Κοιταζω λοιπον φέτος τριγυρω, που το πρωταθλημα καταληγει αλλου, που ο Ολυμπιακος ειναι τρίτος και σερνεται, αν αλλαξε κατι.
Και τι βλεπω:
Τον πρωτο να εχει μεν καλυτερη ομαδα αλλα τα πεναλτι και οι κοκκινες στον αντιπαλο να πανε και να ερχονται (μεταξυ αλλων).
Τον δευτερο να προσπαθει, αλλα να του λειπει κατιτις. Οι περισσοτεροι λένε για διαιτησια – υποστηριξη απο παρασκηνιο. Εγω λεω και αγωνιστικά, αλλα ας τον αφηναν να δουμε. Δεν τον αφησαν (τουλαχιστον ετσι θεωρει). Μα αυτο θεωρουσαν και οι αντιπαλοι του Ολυμπιακου μέχρι και περσι, ενω οι Ολυμπιακοι υπερασπιζονταν το δικαιο της επιτυχιας τους.
Τη Ριζουπολη, που ηταν αισχος για το ασπιλο ελληνικο ποδοσφαιρο, αλλα οσες Ριζουπουλες προγηθηκαν και οσες ακολουθησαν, τις πηρε το ποταμι. Μπραβο λοιπον στην αποστολη του ΠΑΟΚ που ξεφυγε και ζουνε ολοι, αλλα ας θυμηθουμε την Τουμπα και τι γινεται εκει. Και αλληλοκατηγορωντας ο ενας τον αλλο για καταστασεις του παρελθοντος, να ειστε σιγουροι, για ολους θα βρούμε να πουμε.
Σαν Ολυμπιακος λοιπόν, σημερα θα επρεπε να γελαω ειρωνικα με την διαφαινομενη πτωση του θειου και την επιστροφη στο αγνο ποδοσφαιρακι που επιτρεπει στο πρωταθλημα να παιζεται στα ισα. Πλακα εχει αυτό και ακομα πιο πλακα εχουν αυτοι που το πιστευουν.
Δεν κατηγορω κανεναν ουτε υπερασπιζομαι καποιον. Απλα βλεπω ότι κανείς δεν νοιάζεται να αλλαξει αυτό που γίνεται. Αντίθετα, ολοι περιμένουν από το σάπιο σύστημα να επωφεληθουν, αν και οταν φτάσει η σειρα τους. Και αυτοι που φώναζαν χθες και αυτοί που φωνάζουν σήμερα και αυτοι που θα φωναζουν αυριο. Πολυ περισσοτερο δε οσοι επελεξαν στο παρελθόν εως και σημερα συγκεκριμενες συμμαχιες με τους ισχυρους του συστηματος. Ας προσεχαν, ολοι τους.
Προσωπικα, εχω βρει την υγεια μου με το ξενο ποδοσφαιρο. Ουτε εκει ειναι ολα αγγελικα, τουλαχιστον ομως υπαρχει μεγαλυτερος σεβασμός στο αθλημα και στον θεατη, θέαμα, αλλα και καλυτερη αισθηση για το τι ειναι ποδοσφαιρο για οποιον ασχολειται.
Βλεπω οτι αρκετοι απο οσους γραφετε εδω, ασχοληστε με το ξενο ποδοσφαιρο. Η γνωμη μου ειναι οτι θα επρεπε να επιμεινετε περισσοτερο σε αυτό το στυλ, αφου το γουσταρετε. Απο την αλλη, καταλαβαίνω οτι δεν ειναι ευκολο. Ουτε εγω παράτησα το ελληνικό γήπεδο (νταλκας και αρρωστια) εντελως. Εχω αναγνωρισει ομως οτι ασχολουμαι, σαν αλκοολικος, με κατι που περισσοτερο με φθειρει παρά μου προσφέρει. Ευτυχως, υπαρχει και η Μπαρσα, θυμαμαι πως ειναι το ποδοσφαιρο και ξεφευγω.
Αν το καταλαβουμε ολοι τι ειναι αυτο που μας σερβιρουν, εχουμε μια ελπιδα να δουμε κατι διαφορετικο μια μερα, απο μια εναλλασσομενη ανακυκλωση παρομοιων καταστασεων.
Για να μην παρεξηγηθω, θεωρω οτι δικαια το πρωταθλημα θα παει στον ΠΑΟ φετος. Για την ακριβεια θα παει δίκαια, με βάση το «δικαιο» που ισχυει στο ελληνικο ποδοσφαιρο. Για το οποιο ειναι υπευθυνοι ολοι και γιατί έχουν ομολογήσει την ενοχή τους συμμετεχοντας στον συνεταιρισμο που λεγεται ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚΑ. Αλήθεια, από όσους εβγαλαν ανακοινώσεις κατά καιρούς, σκέφτηκε κανείς να αποχωρήσει από το μαγαζί, όπου συνεταιριζεται με αυτούς που τον «κλεβουν»;
Συγγνωμη για την εκταση!!!!
26 Green Onion // 15 Μαρτίου, 2010 στις 03:42
Χωρίς να έχω δει το παιχνίδι και εκ του ασφαλούς μιας και η ομάδα μου θα ήταν πρώτη ΟΥΤΩΣ Η’ ΑΛΛΩΣ (μην το ξεχνάτε αυτό εσείς που λέτε οτι σας στέρησαν πρωτάθλημα, ψυχραιμία) θα πω ένα πράγμα: όποιος θέλει να βρεί χειρουργεία, βρίσκει. Και αυτό το γελοίο (που χρησιμοποιείται και απ’ την πλευρά των Παναθηναϊκών φυσικά) επιχείρημα οτι πλέον οι σφαγές γίνονται με τρόπο, μπορεί μεν να έχει μια βάση, αλλά ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ, γιατί αφορμές ΠΑΝΤΑ θα δίνονται.
27 Nordsee // 15 Μαρτίου, 2010 στις 10:38
Να τα μας… Χάσαμε παιχνίδι και αμέσως αρχίσαμε τα χειρουργεία και τα λοιπά. Δεν λέω ο Σπάθας έπαιζε έδρα σε κάποια σφυρίγματα, αλλά κανένα δεν έκρινε το αποτέλεσμα. Ο ΠΑΟΚ ήταν απλά μέτριος και με το σύστημα,»κάνω σέντρα από το κέντρο στον Μουσλίμοβιτς και ότι κάτσει», δεν μπορούσε καν να απειλήσει. Ή μήπως περίμενε να ανατρέψει το παιχνίδι στο 80′ και διαμαρτύρετε για τις αποβολές; Η δικαιολογία ήταν έτοιμη αππό την αρχή της εβδομάδας. Σπάθας!!!
28 Lazaros // 15 Μαρτίου, 2010 στις 11:38
Δεν συμφωνω με ολα αλλα διαβαστε αυτο το αρθρακι φιλτατοι Παοκτσηδες: http://www.tapantaleme.gr/?p=740
29 Henry // 15 Μαρτίου, 2010 στις 11:40
Από χθες το βράδυ ξεκινήσατε πάλι την κλάψα για ένα παιχνίδι που δεν κατεβήκατε καν στο γήπεδο. Από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό ήσασταν χεσμένοι, το πρώτο σουτ το κάνατε στο 75 και συνολικά σε 95 λεπτά δεν πατήσατε ούτε μια φορά την αντίπαλη περιοχή.
Χθες ξεπλήρωσε ο ΠΑΟΚ τα γραμμάτια του Καλόπουλου (αυτού ντε με την πενηνταρίσια διαιτησία στο παιχνίδι του πρώτου γύρου με τα 2 πέναλντι και την κίτρινη κάρτα στο Νασούτι από το 5′ λεπτό) και του Σταυρίδι, στα play off θα ξεπλκηρώσει και το γραμμάτιο του Παμπορίδη από τον περσινό αγώνα κυπέλλου.
Κλάψες ε κλάψες
30 EXARCHIOTIS // 15 Μαρτίου, 2010 στις 12:15
Ρε μάγκες, πραγματικά δεν καταλαβαίνω πού αποσκοπεί όλο αυτό.
Αν βγάλετε τα ονόματά σας απ τα posts των δύο αγώνων και διαβάσετε τα σχόλια, οι ΠΑΟΚτσήδες γίνονται Αρειανοί και οι Αρειανοί ΠΑΟΚτσήδες
Γιά όλα φταίει η κακούργα διαιτησία.
Εγώ στον πρώτο γύρο δεν είδα Αρη στο γήπεδο (τότε μου έλεγαν οι Αρειανοί πως δεν τους άφησε ο Καλόπουλος να φανούν) και χθες δεν είδα ΠΑΟΚ (τώρα λένε οι ΠΑΟΚτσήδες πως δεν τους άφησε ο Σπάθας).
Την καμπούρα του δεν την κοιτάζει κανένας …
31 Όσο πατάει η γάτα // 15 Μαρτίου, 2010 στις 13:20
Στο ματς του κυπέλλου του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό πριν 24 χρόνια, που είχε τελειώσει με 4-0 και έσπασε τον τσαμπουκά του Ολυμπιακού για μια δεκαετία, το ημίχρονο ήταν 1-0. Στα αποδυτήρια ο Αντώνης Γεωργιάδης άρχισε να μιλάει στους παίκτες του Ολυμπιακού λέγοντας ότι σκοπεύει να βγάλει τον Παπαγγέλη και να βάλει τον Βαίτση. Ο Νίκος Αναστόπουλος του είπε «Κόουτς, γιατί αντί να βάλουμε επιθετικό, δεν βάζουμε ένα αμυντικό, να χάσουμε 1-0 και να το ρίξουμε στη διαιτησία;» Ο Γεωργιάδης δεν τον άκουσε, ακολούθησε η τεσσάρα και κάθε δικαιολογία περί διαιτησίας είχε πάει περίπατο.
Το να μουρμουράς για την διαιτησία έχει νόημα μόνο αν έχασες στο γκολ. Όπως και το να λες «Δεν καταλαβαίνω γιατί βγήκαν τόσες κάρτες. Δεν θέλω να κρυφτώ πίσω από τη διαιτησία, θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον αντίπαλο, ήταν καλύτερος από εμάς…» όπως έκανε ο Φερνάντο Σάντος μετά το ματς, είναι μια συνηθισμένη τακτική των προπονητών όταν θέλουν να μιλήσουν για την διαιτησία. Αν ένας προπονητής δεν θέλει να μιλήσει για την διαιτησία, δεν λέει την βρώμικη λέξη και ησυχάζει. Το να λες όμως «δεν θέλω να μιλήσω» και να μιλάς, είναι και η πίττα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος. Μόνο που ο σκύλος γαυγίζει ότι το συγκεκριμένο ματς ο ΠΑΟΚ δεν το έχασε από τα σφυρίγματα του Σπάθα. Ωραία, ο Σπάθας βγάζει κίτρινη κάρτα με το που αρχίζει το ματς στον Πάμπλο Γκαρσία και για ένα παίκτη που βασίζεται στην δύναμη το γεγονός είναι ζημιά. Μισό λεπτό, όμως. Άλλο να προσέχει τα τάκλινγκ του ο παίκτης μετά από – έστω άδικη – κίτρινη κάρτα και άλλο να κοντεύει να κάνει καθιστική διαμαρτυρία. Γιατί το πρόβλημα του ΠΑΟΚ με τον Γκαρσία, τον Ιβιτς, τον Σορλέν και γενικότερα τα χαφ και τους μεσοεπιθετικούς του πλην του Βιεϊρίνια, ήταν ότι δεν έτρεχαν ή όταν δοκίμαζαν τρέξουν το έκαναν με την διάθεση του ανθρώπου που βλέπει το τρόλεϊ να φεύγει. «Δέκα μέτρα σπριντ αλλά και να χαθεί δεν πειράζει, θα περάσει άλλο».
Ο ΠΑΟΚ δεν έχασε το ματς από τα σφυρίγματα, αφού έμεινε με 9 παίκτες μετά το 2-0 ούτε οι βετεράνοι του είναι τίποτα μιμόζες να μάσησαν από την ατμόσφαιρα στο Χαριλάου αφού και στην Τούμπα κάτι ανάλογο γίνεται – με την γωνιά της Μαλαματίνας να είναι μάλιστα σκληρότερη. Ο ΠΑΟΚ έχασε το ματς γιατί οι παίκτες του έπαιξαν άψυχα, σαν «ψόφια» που έλεγε και ο κόουτς Αγγελος Αναστασιάδης. Αν ο Ζαγοράκης, ο Βρύζας, ο Σάντος μπορούν να αναλύσουν και να βρουν τους λόγους, έχει καλώς. Διαφορετικά θα μείνουν στην περί διαιτησίας κουβέντα, καλή για οριακές ήττες αλλά που μετά από μία κατά κράτος ήττα, δεν βγάζει πουθενά.
Τάδε έφη Πανούτσος Αντώνης….. ο σκουληκαντέρας
32 Henry // 15 Μαρτίου, 2010 στις 13:22
Μάλλον πονάει κλάψες όταν ακούτε την αλήθεια
33 balkou // 15 Μαρτίου, 2010 στις 14:00
Υπερβολές…
«δείχνουν τον νέο τρόπο σφαγής στο ελληνικό πρωτάθλημα. Δεν χρειάζονται ούτε τα πέναλτι πλέον, ούτε τα οφσάιντ. Με κίτρινες κάρτες, διακριτικά, μπορείς να καταστρέψεις το παιχνίδι οποιαδήποτε ομάδας.»
Σιγά μην περίμεναν το 2010 και να φτάσει ο Παοκ να διεκδικεί πρωτάθλημα για να παίξουν με τις κάρτες, όταν το κιτρινίζω εκ των προτέρων έχει εφαρμοστεί κατά κόρον στις δεκαετίες 80 και 90.
Επίσης, σωστά ότι ο Αρης θα’πρεπε να μείνει νωρίτερα με παίκτη λιγότερο (και δει του σκόρερ και του 2ου τέρματος) που πιθανώς να άλλαζε τη μέχρι τότε εικόνα του ματς στο γήπεδο (που δεν επιδέχεται αμφιβολία για το ποιός ήταν καλύτερος), αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν ήταν σωστές οι κάρτες που δέχτηκε κι ο Παοκ (δεν έχω αποψη για του Γκαρσία, το’δα απ’το 7ο λεπτό και μετά).
Συμφωνώ πάντως στο ότι «Ο Άρης μπορεί να χαίρεται σήμερα για την νίκη του, αλλά να μην ξεχάσει, ότι το σημερινό γραμμάτιο θα χρειαστεί να το ξεπληρώσει.»
Τώρα, μην τρελαθούμε ότι τα «κλεμμένα» του 70 δημιούργησαν τον χουλιγκανισμό, αυτά είναι προφάσεις. Μ’αυτή τη λογική Ολυμπιακοί και Παναθηναϊκοί θα’πρεπε να’ναι Παναγίτσες…
34 Darth Soccerius // 15 Μαρτίου, 2010 στις 14:00
Σημερα με καθαρο μυαλο, μαλλον θα μπορεσετε ολοι να καταλαβετε τι ακριβως εγινε χθες. Και αν τα αρθρα ορκισμενων μπαοκτσηδων δεν σας πειθουν, ριξτε μια ματια στα αρθρα τον Αθηναιων δημοσιογραφων στα σαιτς της goalnews, exedra, sportday…
@Antonis δεχομαι την προσεγγιση σου πλεον για το ποδοσφαιρο. Δεν ξερω αν οδηγηθουμε ολοι εκει τελικα, το βρισκω πολυ πιθανο, αλλα για την ωρα ειμαστε εδω ακομα, δεσμιοι…
35 EXARCHIOTIS // 15 Μαρτίου, 2010 στις 14:04
Οσο να πεις, οι Αθηναίοι αρθρογράφοι το είδαν ουδέτερα εντελώς το πράγμα.
Το παιχνίδι αυτό ήταν μιά εσωτερική υπόθεση της Θεσσαλονίκης.
Ε;
36 Darth Soccerius // 15 Μαρτίου, 2010 στις 14:07
http://www.gazzetta.gr/football/super-league/item/74130-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%BF-%CF%83%CF%80%CE%AC%CE%B8%CE%B1%CF%82
Σιγουρα ειναι πιο αντικειμενικοι και επηρεαζουν σημαντικο ποσοστο φιλαθλων που βλεπωντας τον μετριο χθεσινο ΠΑΟΚ ειπαν … «και τι φωναζει ο ΠΑΟΚ, δεν ειδε πως επαιξε;»
Ετσι επαιξε γιατι ετσι του επιτράπηκε να παιξει…
37 EXARCHIOTIS // 15 Μαρτίου, 2010 στις 14:11
Και οι δύο αντικειμενικοί είναι
Και στον πρώτο γύρο τα ακούσαμε αυτά τα … τόσο του επιτράπηκε του Αρη να παίξει.
Οπως και το … δεν υπήρχε Αρης στο γήπεδο.
Και τώρα κάτι άσχετο:
ρε παιδιά, εσείς οι Θεσσαλονικείς, μπορείτε να βρείτε αυτόν που περιγράφει τα παιχνίδια του Αρη από το Βικελίδης γιά την ΕΡΑ ΣΠΟΡ και να του πείτε να κάνει μερικά μαθήματα ορθοφωνίας;
Ελεος!
Μου σουβλίζει τον εγκέφαλο κάθε φορά που τον ακούω!!!
38 charlie // 15 Μαρτίου, 2010 στις 14:33
Εγώ το ματς (ως ουδέτερος) το είδα πολύ χαλαρά, χωρίς άγχος και πίεση. Με καθαρό μυαλό που λες κι εσύ (όσο διαθέτω τέλος πάντων).
Και όταν έχω δει όλο το ματς, τι να μου πει ο Χ/Ψ δημοσιογράφος είτε είναι οπαδός του ΠΑΟΚ, είτε του Άρη, είτε της Κόλο Κόλο;; Είτε είναι Θεσσαλονικιός, Αθηναίος, Περουβιανός ή Μογγόλος…
39 Nordsee // 15 Μαρτίου, 2010 στις 14:53
Αν δεν ήταν ο Σπάθας, θα ήταν ο ψυχολογικός «βιασμός» των παικτών του ΠΑΟΚ. Αν δεν ήταν ο «βιασμός» θα ήταν αέρας που φυσόυσε κατά τη διάρκεια του ματς.
Δηλαδή οι διαιτησίες μέχρι χθες ήταν καταπληκτικές (όσο νικούσατε και έχανε πόντους ο Άρης) και ξαφνικά χθες η χειρότερη διαιτησία ever?!?!?!?!?!??!
Να μην θυμίσω παλαιότερες διαιτησίες…
Και επίσης κανείς δεν μιλάει για το fair play των παικτών του Άρη μετα τις αποβολές και το «fair play» των παικτών του ΠΑΟΚ μετά την κράμπα του Κόκε.
40 ros_66 // 15 Μαρτίου, 2010 στις 14:57
PONOS
41 Constantinos // 15 Μαρτίου, 2010 στις 16:13
Τα πράγματα είναι απλά. Αν θέλουμε να γκρινιάξουμε γκρινιάζουμε για ότι βρούμε.
Ας μην ξεχνάμε όμως ότι:
1. Δύο βαθμούς πίσω θα ήταν ο ΠΑΟΚ αν κέρδιζε. Αν θες να πεις ότι δεν υπήρχε περίπτωση να κάνει το 5/5 (μαζί με τα χθεσινά) ο Παναθηναϊκός να σου πω κι εγώ ότι δεν υπήρχε περίπτωση να κάνει το 5/5 ο ΠΑΟΚ ενώ είχε να παίξει με Άρη, ΑΕΚ.
Οπότε κορώνες για 20 εκατομμύρια, αλλού.
Παμ’ παρακάτ’.
2. Εγώ δεν αντιλαμβάνομαι γιατί την επίθεση μίας ομάδας την επηρεάζουν οι κίτρινες κάρτες της. Αν είχε δηλαδή όλη η Μπαρτσελόνα κίτρινες κάρτες, δεν θα μπορούσε να αλλάξει τρεις μπαλιές συνεχόμενες; Δεν θα μπορούσε να κάνει 2-3 φάσεις στο «ματς της χρονιάς»;
Η ουσία είναι μία. Ο ΠΑΟΚ ήταν ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ χθες και θα πρέπει να ευχαριστεί τον Σπάθα που απέβαλε δύο παίκτες του και του έδωσε το δικαίωμα να παραπονιέται. Γιατί αλλιώς θα έπρεπε να γυρίσει να δει την καμπούρα του…
42 Skylos // 15 Μαρτίου, 2010 στις 16:18
What goes around comes around
Εδώ θα είμαστε και αύριο
RETRO MEMORIES
http://www.youtube.com/watch?v=qdD4gDTb0vs&feature=related
43 dentaris // 15 Μαρτίου, 2010 στις 16:39
«Ετσι επαιξε γιατι ετσι του επιτραπηκε να παιξει…»
Μαλιστα.
Ο «επιδοξος» πρωταθλητης ερχεται στην εδρα του 5ου και κανει:
-Μηδεν σουτ εντος περιοχης
-Μηδεν κεφαλιες
-Τεσσερα σουτ εκτος μεγαλης περιοχης
σε ενα ματς που ηθελε ΜΟΝΟ ενα αποτελεσμα-και δεν τον βολευαν δυο-οπως περυσι…
Στο παιχνιδι του α’ γυρου-που πολυ το προβαλετε για συγκριση-ο ΑΡΗΣ ειχε δυο δοκαρια-το ενα πριν προηγηθει ο ΠΑΟΚ-και οντας κακος πατησε στην περιοχη και σκοραρε,εστω και με στημενο.
Ας μην ξεχναμε πως το τραγελαφικο πεναλτι του Νετο στον α- γυρο δοθηκε αμεσως μετα το δοκαρι του Κοκε,δινοντας σαφες προβαδισμα σε μια ομαδα που αν προηγηθει ειναι δυσκολο να χασει.
Και κατι αλλο:
τα αναποδα σφυριγματα που δοθηκαν-περα απο το οτι δινουν το μεγαλυτερο αλλοθι στον αντιπαλο,οπως σωστα επισημαινει ο Constantinos-δεν ηταν υπερ του ΑΡΗ,αλλα εναντιον του ΠΑΟΚ.
Και αυτο εχει τεραστια σημασια…
44 Elaith // 15 Μαρτίου, 2010 στις 16:39
Ο Άρης εν γνώσει του χθες δημιούργησε μια ατμόσφαιρα συγκεκριμένη. Σημαίνει ότι ήταν σωστό; Όχι.
Έχει υποστεί παρόμοιες καταστάσεις στην Τούμπα; Ναι
Το μόνο που αλλάζει τώρα είναι ότι την επόμενη φορά που θα γίνουν καφρίλες στην Τούμπα, δεν θα μπορεί να βγει και να πει κάτι. Δεν θα έχει δικαίωμα.
Η διαιτησία έπαιξε έδρα; Ίσως… Σίγουρα ο Άρης δεν μπορεί να διαμαρτύρεται για κάτι. Ο ΠΑΟΚ έχει κάποιες κάρτες και ΜΟΝΟ κάρτες για τις οποίες φωνάζει.
Έκριναν το ματς; Δύσκολα. Προσωπικά δεν είδα καμία αλλοίωση αποτελέσματος. Δηλαδή αν έγινε αλλοίωση με μια κόκκινη στο 1-0, ο Άρης τι να πει για το πέναλτυ του πρώτου γύρου;
Προσωπικά μου θυμίζει η όλη φάση το … «πρωτάθλημα του Δούρου» που προσπαθούν οι Ολυμπιακοί να περάσουν ως άποψη. Έτσι βλέπω και από χθες τον ΠΑΟΚ να το προσπαθεί να δημιουργήσει ένα τέτοιο κλίμα. Για να καλυφθούν οι όποιες αδυναμίες (ο ΠΑΟΚ δεν υπήρχε χθες μέσα στο γήπεδο) τα ρίχνουμε όλα στη διαιτησία.
Καταλαβαίνω απόλυτα την πίκρα των ΠΑΟΚτζήδων καθώς φαίνεται να χάνουν την κούπα και μάλιστα με έναν άσχημο τρόπο (ήττα από τον μισητό συμπολίτη), αλλά καλό είναι να κοιτάνε την αλήθεια.
Και κατά την ταπεινή μου άποψη η αλήθεια είναι ότι φέτος έκαναν πραγματικά πορεία πρωταθλητισμού μετά από πολλά χρόνια. Αυτό είναι σημαντικό. Ο γάβρος ήταν νεκρός ναι, αλλά τι να γίνει έτσι είναι. Ο ΠΑΟΚ έδειξε ότι έφτασε αρκετά κοντά και κόντραρε τον ΠΑΟ που (κατ’ εμέ) είχε καλύτερη ομάδα και έναν καταπληκτικό Σισέ (και πολλά δις). Το θέμα είναι να συνεχίσουν πάνω σε αυτό, να χτίσουν πάνω σε αυτό και όχι να αρχίσουν να τα ρίχνουν αλλού.
45 Anti-Galáctico // 15 Μαρτίου, 2010 στις 16:44
Constantinos θες πραγματικά να πιάσουμε και τον Παναθηναϊκό και το πέναλτι μαρς που έπνιξε το κοράκι χθες;
46 Στοιχημα // 15 Μαρτίου, 2010 στις 16:45
Τα ίδια σκατά ειναι όλο το ελληνικό ποδόσφαιρο
47 dentaris // 15 Μαρτίου, 2010 στις 16:49
Φιλε ΕLaith
συμφωνω με την αναλυση σου,μαλλον εισαι ουδετερος,δε το γνωριζω.
Δεν ειδα ομως καμια καφριλα.
Ειδα την προσπαθεια της ΠΑΕ ΑΡΗΣ να παιχτει περισσοτερος καθαρος χρονος ποδοσφαιρο-με ταπροστατευτικα διχτυα γλυτωσαμε απο τους θεατρινιστικους τραυματισμους του ΧΑλικια-ειδα εντυπωσιακη υποδοχη και παθιασμενο κοσμοαλλα μεχρι εκει.
Το τι εγινε εξω-ο κακος σχεδιασμος ειναι θεμα πρωτα της αστυνομιας-και δεν δημιουργει δεδικασμενο για ατμοσφαιρες τυπου μαλαματινας,που ουδεμια σχεση εχουν με τα χθεσινα.
Ας δημιουργουμε εντυπωσεις.
Κατα τα αλλα συμφωνω με το αρθρο σου!:)
48 dentaris // 15 Μαρτίου, 2010 στις 16:51
Διορθωνω,
«ας μη δημιουργουμε εντυπωσεις…»
49 Elaith // 15 Μαρτίου, 2010 στις 17:03
Στο γήπεδο δεν ήμουν. Αλλά από ότι άκουσα το πούλμαν του ΠΑΟΚ δέχτηκε επίθεση, αν δεν ισχύει ζητώ συγγνώμη.
Αυτό που είδα πάντως είναι διάφορους «σεκιουριτάδες» να σουλατσάρουν και να τα βάζουν με παίκτες και μέλη του ΠΑΟΚ.
Σε αυτά αναφέρομαι κυρίως…
50 dentaris // 15 Μαρτίου, 2010 στις 17:39
Ισχυει,οπως δυστυχως συμβαινει σε ολα τα γηπεδα.
Σε ο,τι αφορα το περιστατικο με τους σεκιουριταδες και τον Χαλκια,ο φροντιστης του ΠΑΟΚμ πηκε στον αγωνιστικο χωρο μη υπακουοντας στις οδηγιεςκαι επιπλεον προκαλεσε.Ο Χαλκιας μαλλον πηγε να τον προστατευσει-να προστατευσει και αυτος κατι,την εστια του δυσκολα!
Δεν ειναι τυχαιο που μετα το περιστατικο ο Βρυζας τα εψαλε χοντρα στον φροντιστη…
51 Constantinos // 15 Μαρτίου, 2010 στις 17:52
Anti-Galáctico,
να τον πιάσουμε. Χάνουμε όμως το θέμα. Να σου πω και κάτι; Αν πνίγηκαν πέναλτυ εναντίον του Παναθηναϊκού, ΑΥΤΟ είναι χάλια διαιτησία και αλλοίωση αποτελέσματος.
Στο Άρης – ΠΑΟΚ όμως, ούτε για πέναλτυ κλαίει ο ΠΑΟΚ, ούτε για ανύπαρκτα off-side, παρά μόνον για κάρτες. Και ξαναρωτώ, όταν παίρνει ένας παίκτης κάρτα για τα αμυντικά του καθήκοντα, δικαιολογημένη ή μη, παύει να αποδίδει επιθετικά;
52 Anti-Galáctico // 15 Μαρτίου, 2010 στις 18:02
Όχι, επιθετικά παύει να αποδίδει όταν οι άλλοι τον παίζουν ξύλο ελεύθερα.
53 EXARCHIOTIS // 15 Μαρτίου, 2010 στις 18:28
Σαν ν ακούω Αρειανό τον πρώτο γύρο
54 Anti-Galáctico // 15 Μαρτίου, 2010 στις 18:47
Κι εσείς οι Παναθηναϊκοί κάποιους έχετε αρχίσει να θυμίζατε, δεν μπορείς να πεις…:) χοχοχο
55 Miristis Pitogiron // 15 Μαρτίου, 2010 στις 18:53
Τραγικό post από την αρχή μέχρι το τέλος. Άλλη φορά να βάζεις ένα disclaimer μπροστά ότι ακολουθεί παραληρήμα. Θα μείνω στους υπόλοιπους γραφιάδες του blog που θα κράξουν την ομάδα τους αν δεν παίξει μπάλα, ακόμα κι αν κερδίσει.
56 Chris // 15 Μαρτίου, 2010 στις 19:34
Συμφωνώ απόλυτα με Miristi Pitogiron, charlie, billouko(απολαυστικός), Nordsee και όλους όσους λένε το αυτονόητο: ο ΠΑΟΚ έχασε επειδή δεν έπαιξε μπάλα. Τώρα το να μετράμε κάρτες, πανό, πέτρες (κοίτα ποιοί μιλάνε), την κατεύθυνση του αέρα κ λοιπές παπαριές απλά είναι κλαψούρισμα απο τη μεριά του ηττημένου. ΕΛΕΟΣ πια με την καραμέλα της διαιτησίας κάθε φορά.
Οσο για το τι γράφει ο Κόλκας(ο Νικολακόπουλος,ο Καρπετόπουλος κτλ) ειληκρινά δεν ξέρω αν γίνεται αυτό το πράγμα σε άλλη χώρα. Δηλαδή με το που ορίζεται ο διαιτητής ενός αγώνα να βγαίνουν δημοσιογράφοι κ να λένε πως θα σφυρίξει κ ποιον θα σφάξει. Είναι νοσηρό, κ δείχνει το επίπεδο του πρωταθλήματος & των οπαδών μας. Γιατι πολλοί τους διαβάζουν κ τους πιστεύουν ενώ το σωστό θα ήταν να τους καλέσει ο αθλητικός δικαστής & να αποδείξουν γιατι λένε αυτα που λένε.
Τέλος, ο ΠΑΟ το κέρδισε δίκαια το πρωτάθλημα. Μπράβο στον ΠΑΟΚ που το διεκδίκησε μέχρι εδώ, αλλα επιτέλους οι οπαδοί του να ωριμάσουν λίγο και να προσγειωθούν στο έδαφος γιατί απέχει ακόμα πολυ ο ΠΑΟΚ απ’το να θωρείται δυνατός διεκδικητής του τίτλου. Όσο για τον «καρκίνο»-την ομάδα μου- εύχομαι να κάνουμε ενα διάλλειμα κ του χρόνου να επανέλθουμε ξανά στο θρόνο.
57 Anti-Galáctico // 15 Μαρτίου, 2010 στις 19:39
Τι να αποδείξουν ρε Κρις, πλάκα μας κάνεις; Ξεχνάς σε ποια χώρα είσαι; Αν μπορούσαν να τα αποδείξουν θα γινόταν τίποτα;
58 Mr.Fixit // 15 Μαρτίου, 2010 στις 20:29
Aris-PAOK 2-0, PAOK 2 telikes prospa8eies, entos perioxhs 0.
Kai thelate kai prwta8lhma.
Kai vevaia de 8a to parei pote kamia allh ektos apo PAO kai OSFP, giati den yparxoun alles megales omades sth xwra, kai otan sfiggoun ta galata oloi klanete mpamies. Get over it. Kai tou xronou
59 Constantinos // 15 Μαρτίου, 2010 στις 21:09
Anti-Galáctico, το κουράσαμε. Τα είπαμε, τα συμφωνήσαμε, τα διαφωνήσαμε. Αν θες να φορτώσεις την ανυπαρξία του ΠΑΟΚ στον Σπάθα (το γιό του Σπάθα μην ξεχνιόμαστε), δικαιώμα σου.
Να βγάλουμε να μετρήσουμε δηλαδή ποιός την έχει μεγαλύτερη (τη λίστα με τις εύνοιες); Να γκρινιάξω εγώ για το off-side του Σισέ, στην Τούμπα όταν ήταν το 1-1, που αν τον είχαν αφήσει να το καρφώσει, δεν θα μίλαγε κάνενας τώρα γιατί απλά θα ήταν τρίτος ο ΠΑΟΚ;
Ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει. Εγώ – δεν – είδα τον ΠΑΟΚ στο γήπεδο, στο ματς τίτλου.
60 Anti-Galáctico // 15 Μαρτίου, 2010 στις 21:23
O Σισέ συνέχισε κανονικά και το έχασε, όπως κλασικά ακούμε σε κάθε παρόμοια φάση (βλ. Βιερίνια χθες)
Τώρα για το που πάω να φορτώσω εγώ την ανυπαρξία, κάποιοι διαβάζετε σχόλια επιλεκτικά εδώ πέρα μου φαίνεται…
Θέλετε να πιστεύετε ότι το Ελληνικό πρωτάθλημα είναι καθαρό; Δικαίωμά σας. Ο καθένας με την άποψή του.
61 Darth Soccerius // 16 Μαρτίου, 2010 στις 01:33
@miristi pitogiron
Κανένα πρόβλημα με αυτά που λες φίλε. Ζήσε εσύ στον ονειρικό σου κόσμο, με τις ομάδες που χάνουν να «μην είναι στην μέρα τους» και αυτές που κέρδισαν να «είναι οι καλύτερες»
Ειλικρινά σε ζηλεύω όπως ζηλεύω έναν τρελό. Στον κόσμο τους είναι όλα ρόδινα…
@Mr. Fixit
Ναι ο Ολυμπιακος και ο Παναθηναικός είναι οι μεγαλύτερες ΠΑΕ στην Ελλάδα. Κανείς δεν διαφώνισε με αυτό. Είναι οι μόνες ομάδες που όταν σφίγγουν τα λουριά έχουν τους τρόπους να πάρουν ένα ακόμα κάλπικο πρωτάθλημα.
Και σαν σύνολο (γιατί όσο και αν στεναχωρεί τους Αρειανούς το χθεσινό παιχνίδι δεν είχε να κάνει καθόλου με τον Άρη, εδώ που φτάσαμε και ο Εργοτέλης να ήταν αντίπαλος πάλι το ίδιο θα γινόταν) από τις αντιδράσεις των Παναθηναϊκών έχω επιβεβαιώσει το αυτονόητο. Είστε το ίδιο με τους Ολυμπιακούς. Μην το αρνείστε. Το θέμα είναι «ποιος έχει τα κόζια φέτος» Καμία άλλη διαφορά.
62 EXARCHIOTIS // 16 Μαρτίου, 2010 στις 06:53
Μπορείτε να πιστεύετε ό,τι θέλετε.
Απλά ξεχνάτε γρήγορα.
Τίποτ’ άλλο, το κουράσαμε αρκετά το θέμα.
Εδώ ο άλλος βλέπει πέναλτυ μαρς στην Τρίπολη.
Πού να τον ακουμπούσαν κιόλας τί θα μας έλεγε …
Δεν γίνεται να συμφωνήσουμε και δεν είναι κακό αυτό
Ας ζήσει ο καθένας με τα πιστεύω του και τα αισθήματα αδικίας ή δικαίωσης.
63 Spiros // 16 Μαρτίου, 2010 στις 10:04
Ο ΠΑΟΚ είναι συνυπεύθυνος για την κατάντια του Ελληνικού πρωταθλήματος (βλ. το επικό ματς με την Καλαμαριά). Αν θέλει να συμπεριληφθεί στους εξυγιαντές ας κοιτάξει και τη δική του συμβολή σε αυτό το έκτρωμα που παρακολουθούμε.
64 Nordsee // 16 Μαρτίου, 2010 στις 11:05
Τελικά τα παιχνίδια που παίζει ο Άρης, ποτέ δεν είναι για αυτόν. Πάντα θα παίζει είτε για τον Ολυμπιακό, είτε για τον Παναθηναικό. Ο Άρης, δεν έχει σκοπούς, δεν έχει λαό, δεν έχει ιστορία, δεν έχει εγωισμό. Έλεος πια με το ίδιο τροπάριο!
Αν ο ΠΑΟΚ σερνόταν μέσα στο γήπεδο, πάλι φταίει ο Άρης, που έπαιζε για τον Παναθηναϊκό;
Έχασε ευκαιρίες ο ΠΑΟΚ που δεν είδα; Έβαλε goal ο Άρης από offside; Ή μήπως κρίθηκε στις λεπτομέρειες;
Απλά έπρεπε να βρουν μια δικαιολογία και αντί να κοιτάνε γιατί παίξαν έτσι, φταίει το κατεστημένο.
Στην τελική να παραπονιόσασταν ότι θέλαν να σας αποδυναμώσουν για το ματς με την ΑΕΚ μου φαίνεται πιο λογικό.
65 Anti-Galáctico // 16 Μαρτίου, 2010 στις 11:21
Δηλαδή ο Τζόρβας δεν ακουμπάει καν τον παίχτη του Αστέρα; Ε, όντως, δεν γίνεται να συμφωνήσουμε.
66 Anti-Galáctico // 16 Μαρτίου, 2010 στις 11:24
Κάτι ξέχασα http://www.youtube.com/watch?v=EiHgvfQ8UrA
67 duendes // 16 Μαρτίου, 2010 στις 11:47
Νέα απορία:
1) Τι ακριβώς έδειξε η NOVA στην φάση της κάρτας του Γκαρσία στην αρχή η οποία έγινε η σημαία της σφαγής; Πως δικαιολογήθηκε η κάρτα από τα πλάνα και τον σπίκερ;
68 Anti-Galáctico // 16 Μαρτίου, 2010 στις 11:57
duendes, η τηλεόραση έδειξε αυτό που δείχνει το βίντεο στο 00:20. Ο Καραλής είπε αυτό που ακούγεται: «…πιθανώς για διαμαρτυρία στο διαιτητή.»
69 duendes // 16 Μαρτίου, 2010 στις 12:29
Τώρα πρόσεξα το βίντεο. Θεός Καραλής, εκτός τόπου και χρόνου.
Δηλαδή όλος αυτός ο χαμός για την κάρτα αυτή έγινε ΧΩΡΙΣ να έχει δει κανένας γιατί πήρε την κάρτα;;;
Η κάρτα δεν δόθηκε για διαμαρτυρία. Αλλά γιατί μετά το φάουλ πάει ο Ναφτί να πάρει την μπάλα να το εκτελέσει γρήγορα, ο Γκαρσία την πιάνει, την αγκαλιάζει και περπατάει τουλάχιστον 3 μέτρα με τον Ναφτί κολλημένο πάνω του να προσπαθεί να του την πάρει. Πάει να ξεκινήσει ψιλό-σύρραξη μεταξύ τους και ο Σπάθας του δείχνει κάρτα, ουσιαστικά για «παρεμπόδιση της εκτέλεσης». Υπερβολική ή όχι είναι στην οπτική σου. Σύμφωνη με το γράμμα του κανονισμού ή όχι, πάλι στην οπτική σου.
Απλά, να υπενθυμίσω ότι στο 14ο λεπτό ο Κόκε πάει να κάτσει μπροστά σε εκτέλεση φάουλ του ΠΑΟΚ πίσω από το κέντρο και αμέσως ο Σπάθας του δείχνει κίτρινη, επίσης για τον ίδιο λόγο.
«Ενημέρωση από το γήπεδο από εμάς, για εσάς» duendes.
70 balkou // 16 Μαρτίου, 2010 στις 12:59
Αναμφισβήτητη η υπεροχή του Άρη προχθές, αλλά μην τρελαθούμε ότι αν δε δώσει κόκκινη ή τις κίτρινες που πρέπει για σκληρό μαρκάρισμα δεν επηρρεάζουν ένα παιχνίδι.
Την πρώτη χρονιά του Αστέρα στη ΣΛ, ο Καρντόζο ήταν απ’τους καλύτερους αμ.χαφ. Γλύτωνε όμως και 2 κίτρινες ανά 3 αγώνες χαλαρά, γεγονός που θα άλλαζε άρδην το στυλ παιχνιδιού του.
71 Miristis Pitogiron // 16 Μαρτίου, 2010 στις 13:03
@Darth
Σωστά το εντόπισες στη διαφορετική ματιά που έχουμε πάνω στο ποδόσφαιρο. Η δική μου δεν οδηγεί σε επικές κωλοτούμπες όταν η ομάδα μου προσλαμβάνει τον Γκαγκάτση, ούτε σε οπαδικές κορώνες του στυλ «Εκμεταλλεύσου επιτέλους τον κόσμο και άφησέ τον να προστατεύσει την ομάδα».
Για τις ταμπέλες που κόλλησες μετά περί τρελού, οκ ό,τι κάνει το μυαλό σου να νιώθει πιο άνετα, μην σου διαταράξω και το περιορισμένο εύρος της λογικής σου. Καλή συνέχεια στα μονίμως εκτός κλίματος, προβοκατόρικα posts σου. Ευτυχώς το sombrero το ακολουθώ για άλλους λόγους.
72 EXARCHIOTIS // 16 Μαρτίου, 2010 στις 14:18
Ναι μάλιστα
Δεν τον ακούμπησε
73 Darth Soccerius // 16 Μαρτίου, 2010 στις 14:20
@Miristi
Για αυτό υπάρχει και η πολυφωνία στο blog. Βάλε φίλτρο στα ποστ μου να μην τα βλέπεις, ώστε να μην σου χαλάνε την γαλήνη σου περί ακριβοδίκαιου ελληνικού ποδοσφαίρου. Εγώ εκείνη την ώρα θα πίνω στα λεφτά του Ζαγοράκη που με λαδώνει…
74 Anti-Galáctico // 16 Μαρτίου, 2010 στις 14:35
Τώρα βγαίνουμε πολύ οφτόπικ αλλά…
http://www.youtube.com/watch?v=VSpsXUOxeoM
στο 2:09. Να δεχτώ ότι δεν το θεωρείς πέναλτι αλλά δεν βλέπεις επαφή;;; Υπάρχη καθαρή επαφή με τα χέρια του Τζόρβα στο δεξί πόδι του Καρέρα.
75 Anti-Galáctico // 16 Μαρτίου, 2010 στις 14:36
*υπάρχει
76 Mr.Fixit // 16 Μαρτίου, 2010 στις 15:14
Den eipa PAE file.
Eipa OMADES. Fanela, pws to lete ekeia panw. Omada, pou se ena match pou kaiei, 8a mpei kai 8a to parei, ki auto den exei na kanei me superleague, alla kai me eurwph kai me ola. Giauto kai akoma kai tis teleutaies xronies me playoffs -an kai symfwnw oti einai mparoufa o 8esmos-, klasane malli oloi. Kai ta aekakia, kai ta paokakia, kai ola ta -akia. Giati kaneis den exei nootropia nikhth. Ksanalew loipon. Get over it.
77 Elaith // 16 Μαρτίου, 2010 στις 21:30
Kαι άλλωστε η νοοτροπία νικητή φαίνεται στα δικαστήρια και όταν όχι όταν τρως τεσσάρες…
78 EXARCHIOTIS // 16 Μαρτίου, 2010 στις 23:39
Δηλαδή αυτό εσύ το θεωρείς πέναλτυ;
Αν κέρδιζε μ αυτό ο Παναθηναϊκός τί θα έλεγες;
Βλέπω πολλές ακόμα τέτοιες … επαφές
Σε … κόρνερ
79 Anti-Galáctico // 16 Μαρτίου, 2010 στις 23:57
Δεν είναι θέμα τι θα έλεγα εγώ, το θέμα είναι ότι στον Παναθηναϊκό μάλλον θα το έδινε…
Εντάξει ο Καρέρα θέλει να πέσει αλλά κι ο Τζόρβας κάνει τόσο ηλίθια έξοδο που μπορεί και να αξίζει πέναλτι για τιμωρία της ηλιθιότητας.
80 EXARCHIOTIS // 17 Μαρτίου, 2010 στις 00:25
Και γιατί να μην το έδινε;
Μερικές αράδες παραπάνω το χαρακτήρισες πέναλτυ … μαρς
Γιά να συμφωνήσουμε κάπου, είναι αλήθεια πως τέτοια πέναλτυ δίνονται σχεδόν πάντα στους «μεγάλους» και σχεδόν ποτέ στους «μικρούς»
81 Anti-Galáctico // 17 Μαρτίου, 2010 στις 00:42
Εγώ το χαρακτήρισα πέναλτι μαρς, εσύ είπες πως δεν τον ακουμπάει ποτέ… Ας κάνουμε πως δεν τα είπαμε.
82 EXARCHIOTIS // 17 Μαρτίου, 2010 στις 00:45
Μα δεν τα είπαμε
Τα … γράψαμε
83 Anti-Galáctico // 17 Μαρτίου, 2010 στις 00:54
Ουπς!
84 nick_shortjohn // 17 Μαρτίου, 2010 στις 09:51
Το ενδεχόμενο δηλαδή να τελείωνε ο Άρης το ματς με τουλάχιστον 9 παίκτες (αν όχι με
όπως δείχνει και το παρακάτω βίντεο στα παπάρια μας… Ο ΠΑΟΚ δεν έπαιξε και τέλος… Πρωτάθλημα Τριφυλλάρα μου (χουντέμπλεϋ-πιστολάρα μου), Vamos Αντι-ζμπάουγκ super 3 5η θέση και ζήσαν αυτοί καλά…
Τι στον πο.τσο; 8 εναντίον 11, μια-δυο καλούτσικες ευκαιρίες θα τις έκανε ο «ρουφιάνος-του-βορρά-ζμπάουγκ» όσο σκατά κι αν έπαιξε… (λέω εγώ τώρα, μπορεί αν λέω και μαλακίες… άλλωστε μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει γράφωντας παρακάτω)
http://www.youtube.com/watch?v=EiHgvfQ8UrA
Υ.Γ. Τώρα όπως λέει και ο Νίκος (EXARCHIOTIS) θυμίζουμε αριανούς… Αν και σιχάινομαι την τακτική τους (την οποία επιβάλλει ο επιβάλλει ο επίσημος Άρης) όντως έχει ένα δίκιο ο Νίκος…
Μόνο που όταν τέθηκε θέμα διαιτησίας εις βάρος του ΠΑΟΚ (έστω για φέτος – Προχθές, Νέα Σμύρνη, Τρίπολη και όχι σε 31 από τα 30 ματς) το έραψε και ο κάθε αντι-ζμπάουγκ…
Κι επίσης κανείς παοκτσής απ ‘όσω ξερω δε βλέπει εφιάλτες με δικέφαλους αετούς σε μορφή φαντασμάτων η «κοράκια» να θέλουν να μας κατασπαράξουν…
Ακολουθούν posts που θα χλευάζουν το post του υπογραφόμενου, θα μιλάν για το μεγαλείο του Άρεως και για τον τεράστιο Παναθηναϊκό Αθλητικό Όμιλο Αθώας Περιστεράς που ουδεμία σχέση έχει με παράγκες και όλα αυτά τα φτου-κακά πράγματα και του στερήσαν αχ τον καημένο πρωταθλήματα…
85 nick_shortjohn // 17 Μαρτίου, 2010 στις 09:53
» Αν όχι με 8 » έγραψα και μου έβγαλε εκείνη τη μ@*&^κία με τα γυαλιά…
86 Spiros // 17 Μαρτίου, 2010 στις 11:13
ΟΚ, ο ΠΑΟΚ είχε εχθρική διαιτησία. Καμμία διαφωνία.
Τα συμπεράσματα ότι πίσω απο αυτήν κρίνεται η διάθεση του Σπάθα και του συστήματος ολόκληρου να πάρει το πρωτάθλημα ο Παναθηναϊκός, απο που ακριβώς βγαίνει?
Πχ, εγώ έχω την εντύπωση ότι πριν απο αυτό το ματς και με δεδομένο το Χ του Οσφπ με τον ΠΑΣ, ο Ολυμπιακός ήταν αυτός που είχε να χάσει τα περισσότερα απο ενδεχόμενη νίκη του ΠΑΟΚ. Μην ξεχνάμε ότι αν δε βγει ChL θα έχει τεράστιο «υπαρξιακό» πρόβλημα. Αν το «σύστημα» θέλει να πάρει ο Παναθηναϊκός το πρωτάθλημα, έχει τη δυνατότητα να το κάνει με τακτ και στυλ στα ματς του Παναθηναϊκού ο οποίος ήταν ούτως ή άλλως πρωτοπόρος και τα πάντα εξαρτώνται απο αυτόν, δηλαδή από τα δικά του ματς.
Για να μην παρεξηγηθούμε, δε λέω ότι ο ισχυρισμός μου ισχύει. Αλλά έχει τουλάχιστον την ίδια αξία με τον οποιοδήποτε ισχυρισμό περί ΣΠΑ(ΝΑ)ΘΑ κτλ. Είναι γνωστό άλλωστε ότι είμαστε η χώρα των αυθαίρετων συμπερασμάτων.
87 Constantinos // 17 Μαρτίου, 2010 στις 16:23
Μια χαρά τα λέει ο Σπύρος. Και επιπλέον, το να μην βγει ΤσουΛου ο Ολυμπιακός μόνο χαρά θα δώσει στους Παναθηναϊκούς. Οπότε γιατί να μην κερδίσει ο ΠΑΟΚ;
Σχολιάστε: