Πριν το τελικό κυπέλλου, τα ποσοστά νίκης που έδινα στις ομάδες ήταν 60% για τον Παναθηναϊκό και 40% για τον Άρη. Όπως μας απέδειξε το τελικό αποτέλεσμα, τα ποσοστά επαληθεύτηκαν πλήρως. Ο Παναθηναϊκός, χωρίς να είναι πολύ καλύτερος, πήρε το Κύπελλο γιατί απλά έδειξε πιο ώριμος για αυτό. Χωρίς φανφάρες, αλλά το σημαντικότερο χωρίς υπεροψία, έδειξε στον Άρη ότι αυτός ήταν το φαβορί γιατί είναι καλύτερη ομάδα. Τα πρώτα 35 λεπτά που ο Άρης μπήκε φουριόζος, ο Παναθηναϊκός αντέδρασε έτσι όπως έπρεπε. Με ψυχραιμία, προσπάθησε να βάλει την μπάλα κάτω και να δείξει αυτό που ήξερε. Ναι είναι αλήθεια, ότι το γκολ ήταν τυχερό, αλλά εκεί φαίνεται και η αξία των μονάδων.
Από την άλλη πλευρά, για άλλη μια φορά ο καημένος ο Άρης, όπως δήλωσε και ο Νιόμπλιας, πίστευε ότι έπρεπε να πάρει το κύπελλο γιατί απλά… έπαιζε τελικό. Όπως στον τελευταίο του τελικό, έδειχνε όλες αυτές τις μέρες να έχει ξεχάσει ότι στο γήπεδο θα κατέβαινε και αντίπαλος και ότι ο τελικός σκοπός τον 23000 εκδρομέων του δεν ήταν η απονομή του κυπέλλου στον Άρη. Τελικά μένει με την χαρά της μεγαλύτερης οπαδικής εκδρομής, ξεχνώντας ότι το ρεκόρ αυτό είναι τόσο πρόσκαιρο, όσο η επόμενη συμμετοχή του ΠΑΟΚ σε τελικό κυπέλλου Ελλάδος. Όσον αφορά το καθαρά αγωνιστικό, πέρα από τον ενθουσιασμό των πρώτων λεπτών, που θα έφερνε ή το γκολ ή την καταδικαστική για αυτόν αντεπίθεση του Παναθηναϊκού, δεν έδειξε σε κανένα σημείο την δίψα που διατείνονταν ότι είχε. Περίμενα, αυτό που βλέπουμε στις ομάδες που πραγματικά έχουν μόνο την νίκη στο μυαλό τους, δηλαδή όπως πολύ απλοϊκά λέμε «πάντα δυο παίκτες πρώτοι στην μπάλα». Σαν επιστέγασμα αυτής της εμφάνισης,η τελική προσπάθεια, μια μίξη ατυχίας, άγχους και φλυαρίας καταδίκασε κάθε του ελπίδα για το Κύπελλο.
Και επειδή η πολύ αντικειμενικότητα με αρρωσταίνει, δεν θα μπορούσα να μην δείξω μια όμορφη φωτογραφία καζούρας που τουλάχιστον δεν είναι προσβλητική!

[32 Σχόλια]

Κατηγορίες: 





32 Σχόλια μέχρι τώρα
1 EXARCHIOTIS // 25 Απριλίου, 2010 στις 20:44
Ελεος πιά μ αυτό το κομπλεξάκι
Ποιός έκανε τη μεγαλύτερη οπαδική εκδρομή, ποιός θα την κάνει στο μέλλον.
Τί αρρώστια είν αυτή;
Δηλαδή ήταν τόσο απίθανο να κατέβουν 23000 οπαδοί του Αρη στη Αθήνα;
Αύριο μπορεί να κατεβάσει 23000 ο ΠΑΟΚ.
Και σε δύο χρόνια η Λάρισα
Και σε 4 χρόνια ο ΠΑΣ Γιάννενα
Ε και;
Να τη βγάλουμε να τη μετρήσουμε
Ποιός την έχει πιό μεγάλη …
2 Darth Soccerius // 25 Απριλίου, 2010 στις 21:00
Μπα δεν υπαρχει κανενος ειδος κομπλεξακι, τα πραγματα ειναι πολυ καθαρα. Τετοια εκδρομη θα μπορουσαν να κανουν στην Ελλαδα μονο ο Ολυμπιακος, ο ΠΑΟ, η ΑΕΚ, ο Αρης και ο ΠΑΟΚ. Οι 3 πρωτοι δεν θα την κανουν ποτε, εκτος αν γινει στην Θεσσαλονικη ποτε γηπεδο μεγαλυτερο του ΟΑΚΑ, δλδ οπως ειπα ποτε
Ειναι εντελως απλα τα πραγματα!
3 duendes // 25 Απριλίου, 2010 στις 21:17
Πρώτον.
Σχεδόν κανείς στον Άρη δεν πίστευε ότι θα πάρει το κύπελλο έτσι απλά επειδή παίζει τελικό. Εκτός αν η πηγή σου ήταν πάλι ο ..ίδιος Αρειανός που σου έλεγε διάφορα πριν το μεταξύ μας ματς.
Κατά δεύτερον και επί της ευκαιρίας που έβαλες το λινκ για το ιστορικό παλιό σου ποστ περί εύκολων κληρώσεων, που ..μειώνουν την αξία του να φτάσεις στον τελικό: Ο ΠΑΣ ήταν εύκολη κλήρωση; Ο Θρασύβουλος; Ο Αγ. Αστέρας; Η Καστοριά; Ας μην πάω πιο πίσω απ’τα τελευταία ..6 χρόνια!
Τρίτον.
Κατόπιν εορτής κι αφού γέλασε πολύς λαός με τα χιλιάδες εισιτήρια που ..θα επέστρεφε ο Άρης, αποδείχτηκε ότι πέντε ομάδες στην Ελλάδα μπορούν να κάνουν τέτοια εκδρομή. Είναι κάτι κι αυτό. Αν και τώρα ας μείνουμε στο «άτιτλος» κι ας ξεχάσουμε τα γέλια μας.
Τέλος για το θέμα του «άτιτλου» αρνούμαι να μπω σε αντιπαράθεση με κάποιους που μετράνε πρωταθλήματα από όποια χρονολογία τους συμφερεί. Έτσι κι αλλιώς είναι ψιλο-αστεία για τα μεγέθη που μιλάμε. «Δεν έχεις πάρει κούπα τόσα χρόνια, εγώ έχω σηκώσει ..δυο ολόκληρες» κτλ. κτλ.
4 Darth Soccerius // 25 Απριλίου, 2010 στις 21:23
Ρε Πετρο μ’αρεσει που απαντας λες και εισαι επισκεπτης. Κανε ενα ποστ με τις αποψεις σου και τα λεμε εκει. Εγω την αποψη μου σαν τριτος ειπα…
Απλα για αυτο που λες για τις κληρωσεις, εχει ενδιαφερον να συγκρινουμε ομοια πραγματα , δλδ τις φορες που εφτασε ο ΠΑΟΚ στον τελικο κ οχι αλλες ακυρες χρονιες. Ειμαι σιγουρος λοιπον, οτι ξερεις καλα πως τα 2 κυπελλα που πηρε ο ΠΑΟΚ τα πηρε … γιατι πολυ απλα μεχρι να τα παρει απεκλεισε τους αλλους διεκδικητες…
5 dentaris // 25 Απριλίου, 2010 στις 21:39
Darth συνεχισε να ριχνεις το επιπεδο του sombrero.
Mε οπαδικες και μεροληπτικες κρισεις,σπευδοντας να σχολιασεις το ματς ως τριτος-ας περιμενες να σχολιασουν duendes και exarchiotis-και μη λεγοντας τπτ ουσιαστικο για ποδοσφαιρο.
Σε πειραξε που το ενδιαφερον στραφηκε στον ΑΡΗ?
Γιατι δεν ασχοληθηκες με ενδιαφερον των Αραβων για τον ομιλο,που εντελως ξαφνικα προεκυψε παραμονη του τελικου?
Σε ο,τι αφορα την εκδρομη,ασφαλως και μπορεις να την κανεισ και εσυ,με επεισοδια κλοπες αλητεια στις ενδιαμεσες στασεις.
Στοιχηματιζω οτι πριν λιγα χρονια ελεγες σε συζητησεις «ποτε θα γινει sold out στο Βικελιδης» και τα συναφη.
Ζητω συγνωμη απο τους υπολοιπους για το υφος μου,και συγνωμη απο τον εαυτο μου γιατι δε σου λεω αλλα τοσα.
6 duendes // 25 Απριλίου, 2010 στις 21:45
Θα κάνω ποστ αλλά επειδή δεν μ’ενδιαφέρει να ασχοληθώ με το πως έφτασε η κάθε ομάδα στον τελικό, γι’ αυτό απαντάω εδώ.
Όταν εσύ δεν μπορείς πολλές επαναλαμβανόμενες φορές να περάσεις τα ..μεγαθήρια που έγραψα παραπάνω, είναι λίγο αστείο (για την δικιά μου λογική) να «την λες» στον άλλο που απλά τα περνάει, όπως οφείλει να κάνει. Παίζει ρόλο η τύχη αλλά όχι μόνο αυτή, όπως σε όλα στο ποδόσφαιρο. Κι εγώ το 70′ το πήρα αποκλείοντας και ΠΑΟ και Ολυμπιακό εκτός έδρας. Είμαστε 2-1. Ικανοποιημένος; Ή δεν το μετράμε γιατί ..είναι παλιά;
(Οι οπαδοί του ΠΟΚ λογικά θα γελάνε με τα ..μεγέθη της ‘κόντρας’)
7 Darth Soccerius // 25 Απριλίου, 2010 στις 21:57
Dentaris οταν ηρεμησεις απο την πικρα του αποτελεσματος θα καταλαβεις οτι οσα εχεις γραψει απλα δεν εχουν καμια σχεση με την πραγματικοτητα. Ο μονος λογος που απανταω ειναι επειδη επιτιθεσαι καθαρα προσωπικα.
Καταρχην δεν θα υποδειξεις εσυ με τι σειρα θα γραφουμε εδω, δεν ειμαστε επαγγελματιες που ο καθεναν ΠΡΕΠΕΙ να γραψει κατι, οποτε δεν ειναι καν σιγουρο οτι ο duendes και exarchiotis θα γραψουν. Λες οτι δεν γραφω καθολου για ποδοσφαιρο, σε ενα ποστ που περα της προτασης για την εκδρομη του Αρη, ειναι βασισμενο ολο σε αυτα που ειδαμε στο χορταρι.
«Σε πειραξε που το ενδιαφερον στραφηκε στον ΑΡΗ?
Γιατι δεν ασχοληθηκες με ενδιαφερον των Αραβων για τον ομιλο,που εντελως ξαφνικα προεκυψε παραμονη του τελικου?»
Απλα υποθεσεις σου φιλε μου. Αν ειναι δυνατον να με πειραζει που το ενδιαφερον στραφηκε στον Αρη, ουτε καν εχω μπει σε τετοια λογικη στην ζωη μου και απορω πως σκεφτεσαι τετοια πραγματα. Αν οντως τα σκεφτεσαι, τοτε πραγματικα η φετεινη χρονια του πρωταθληματος πρεπει να ηταν απο τις εφιαλτικοτες για εσενα. Τα περι ενδιαφεροντος Αραβων, ειλικρινα δεν καταλαβαινω που κολλανε, και σαν ατομο που εχει καιε στον χυλο, βρισκω πιο ενδιαφερον ακομα κ το διαγγελμα της Τζουλιας απο την υποθεση «επενδυτης στον ΠΑΟΚ».
«Σε ο,τι αφορα την εκδρομη,ασφαλως και μπορεις να την κανεισ και εσυ,με επεισοδια κλοπες αλητεια στις ενδιαμεσες στασεις.
Στοιχηματιζω οτι πριν λιγα χρονια ελεγες σε συζητησεις «ποτε θα γινει sold out στο Βικελιδης» και τα συναφη.»
Ακομα και να ηθελα, δεν μπορω να σχολιασω την πρωτη σου παραγραφο, αφου ειναι καθαρα δικες σου υποθετικες κρισεις-ελπιδες.
Οσον αφορα την δευτερη σου παραγραφο, πραγματικα καθε Δευτερα, παω και παιρνω εφημεριδα για να κοιταξω τον πινακα Εισιτηρια-Εισπραξεις να δω το νουμερο σας. Το βρηκες, μπραβο! Αν μπορεις ενημερωνε μας εσυ καθε Δευτερα, να με γλυτωνεις απο το τζαμπα Ευρω.
Κατανοω την πικρα σου φιλε μου, και μακαρι να ηξερες πως σε οποιονδηποτε παιχνιδι που παιζει ο Ολυμπιακος και ο Παναθηναικος, παντα υποστηριζω τον αντιπαλο. Εξαιρεση δεν ηταν ο χθεσινος τελικος.
8 dentaris // 25 Απριλίου, 2010 στις 22:01
Συνεχισε να με επιβεβαιωνεις.
9 Darth Soccerius // 25 Απριλίου, 2010 στις 22:08
Οτι να’ναι,πραγματικα.
Απλα αντιληψεις σαν την δικια σου περιοριζουν τον Αρη, dentaris. Ο τελικος κυπελλου, ειναι πανελληνιας εμβελειας γεγονος, εφοσον βρεθηκατε εκει πρεπει να περιμενεις και τις κρισεις (θετικες ή αρνητικες) των τριτων.
10 dentaris // 25 Απριλίου, 2010 στις 22:11
Ποιες ειναι οι αντιληψεις μου,μπορεις να μου εξηγησεις?
Και ασε κατα μερος τον ΑΡΗ.
11 dentaris // 25 Απριλίου, 2010 στις 22:12
Με ενδιαφερουν πολυ οι αποψεις τριτων,ακομα περισσοτερο οι αρνητικες,καθολου ομως οι εμπαθεις και κακοπροαιρετες.
12 Darth Soccerius // 25 Απριλίου, 2010 στις 22:12
Μα μολις την εγραψες την αντιληψη σου! Για αυτην ακριβως μιλαω!
13 Darth Soccerius // 25 Απριλίου, 2010 στις 22:13
Το κακοπροαιρετο το βρηκες στο ποστ μου ή το υπεθεσες λογω της ομαδας που υποστηριζω;
14 dentaris // 25 Απριλίου, 2010 στις 22:18
Μαθε να διαβαζεις πισω απο τις λεξεις,ξεκολλα απο την στειρα κυριολεξια και προσπαθησε να κατανοησεις το νοημα,αν μπορεις.
Το «ασε κατα μερος τον ΑΡΗ»,πηγαινει στο κινητρο σου.
Το οτι εχουμε αναλωθει σε σχολια εκατερωθεν και δε μιλαμε για μπαλα οφειλεται στο χαμηλου επιπεδου αρχικο σχολιο σου,αντιστοιχο με αυτο του αγωνα στις 14 Μαρτη.
15 Darth Soccerius // 25 Απριλίου, 2010 στις 22:22
Το που οφειλεται αστο καλυτερα στην κριση των αλλων. Anyway.
16 dentaris // 25 Απριλίου, 2010 στις 22:23
Στην κριση των αλλων ελπιζω,απο τη δικη σου τα δειγματα ειναι πολλα…
17 Darth Soccerius // 25 Απριλίου, 2010 στις 22:28
Πιστεψε με, αυτη η συζητηση δεν ενδιαφερει κανεναν αλλoν, εκτος απο εμας
18 Eidur // 25 Απριλίου, 2010 στις 23:48
Πραγματικα :p
19 Nordsee // 26 Απριλίου, 2010 στις 09:46
«Τελικά μένει με την χαρά της μεγαλύτερης οπαδικής εκδρομής, ξεχνώντας ότι το ρεκόρ αυτό είναι τόσο πρόσκαιρο, όσο η επόμενη συμμετοχή του ΠΑΟΚ σε τελικό κυπέλλου Ελλάδος.»
Μιλάμε για μεγάλο κόμπλεξ… Γίνεται εκδρομή 25000 ατόμων, εντελώς οργανωμένη, χωρίς παρατράγουδα και συ λες για το ΟΤΑΝ πάει ο ΠΑΟΚ σε τελικό κυπέλλου και ΑΝ γίνει στο ΟΑΚΑ; Έλεος…
20 balkou // 26 Απριλίου, 2010 στις 11:07
Εντάξει μπορεί να υποβόσκει η επιθυμία να σας την πει ο Νταρθ σχετικά με την μετακίνηση, αλλά για τον τελικό τον ίδιο δε βλέπω να σχολιάζετε κάτι.
Πολύ καλά μπήκε ο Αρης και μπλόκαρε τον Παναθηναϊκό απ’το να βγει μπροστά, αλλά ίσως αυτό ήταν το λάθος του. Ο Παναθηναϊκός δεν έχει πρόβλημα να αντιμετωπίσει κλεισμένος πίσω (είτε από επιλογή, είτε από αδυναμία) κάποιον αντίπαλο. Δεν λύγισε πχ στη Ρώμη. Τον Παναθηναϊκό ο Άρης θα’πρεπε να τον χτυπήσει στην κόντρα, εκεί που χάνει κάπως την ισορροπία του. Και φάνηκε ότι δεν είχε τη δυνατότητα να αλλάξει το ρυθμό της ομάδας ο Κούπερ.
Επίσης, το δεύτερο σημαντικό πρόβλημα του Άρη και πρόβλημά του όλη τη σεζόν, είναι το εύκολο γκολ. Δεν μπορώ άλλο Κόκε (δηλαδή σε κενό στην ουσία τέρμα και το στέλνεις στα ουράνια?), δεν μπορώ να βλέπω τον Χαβίτο να μπαίνει να κάνει, τι? Καλώς κράτησε τον Χαβιέ ο Κούπερ και η διοίκηση, πρέπει να βρείτε κάποιον ακόμη, όμως (σας χαλάει ο Τσέζαρεκ?)
Ήταν καλή ευκαιρία, αλλά απ’ αυτό που είδα, μετά απ’το 25λεπτο το’χε χάσει το παιχνίδι ο Άρης, απογοητεύτηκε μόνος του.
21 Nordsee // 26 Απριλίου, 2010 στις 11:18
Μα για το ματς τι να πούμε; Ο Άρης μετά το 25′ έπεσε, ο Παναθηναϊκός αν και δεν έκανε τπτ ιδιαίτερο έβαλε ένα γκολ από μακρυνό σουτ, για το οποίο φέρει ευθύνη και η άμυνα του Άρη και οι του Άρη ήταν αγχωμένοι και στέλναν τα σουτ στα περιστέρια.
Για τον Χαβίτο συμφωνώ εδώ και χρόνια και μπορώ να πω ότι αν τον δω να φεύγει δεν θα λυπηθώ. Μόνο την πρώτη χρονιά έπαιξε. Μετά το χασε….
22 M1k0u // 26 Απριλίου, 2010 στις 16:27
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την διαφωνία σας. Οι οπαδοί του Άρη πρέπει κάποτε να καταλάβουν πόσο ανάγκη υπάρχει για έναν τίτλο. Γιατί? Γιατί πολύ απλά αν υπήρχε τίτλος ανάμεσα σε αυτά τα 40 χρόνια δεν θα έπεφτε στην Β εθνική η ομάδα ποτέ. Γιατί θα είχε μάθει να νικά και όχι να διαλύεται κάθε χρόνο. Γιατί πρέπει οι ίδιοι οι οπαδοί να ζητήσουν τίτλο και να μην μένουν ικανοποιημένοι απο αυτο που έδειξαν οι ίδιοι. Πρέπει να ζητήσουν και απο την ομάδα τους.
23 M1k0u // 26 Απριλίου, 2010 στις 16:28
Ζήτημα πρέπει να είναι η σταθερότητα. Και αυτή επιτυγχάνεται με τίτλους.
24 duendes // 26 Απριλίου, 2010 στις 20:22
Διαφωνώ με την θεοποίηση αυτή του τίτλου, τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε στο Κύπελλο Ελλάδος. Η κατάκτηση μιας κούπας δεν σε κάνει ξαφνικά υπερ-ομάδα. Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα από ομάδες που πήραν τέτοιο τίτλο και ακόμα βολοδέρνουν στις τελευταίες θέσεις.
Ότι ο Άρης χρειάζεται μια κούπα για ψυχολογικούς λόγους είναι δεδομένο και απόλυτα λογικό. Αλλά πάλι δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ότι πρέπει οι οπαδοί να το ζητήσουν; Δηλαδή τώρα τι κάνουν; Δεν ζητάνε διακαώς μια μεγάλη επιτυχία; Το επόμενο σκαλί είναι να αρχίσουν οι τραμπουκισμοί ώστε να φοβούνται οι παίκτες με την ελπίδα ότι έτσι ..θα τα δίνουν όλα.
25 michalis // 26 Απριλίου, 2010 στις 23:01
Με αυτο που λες οτι το ρεκορ θα μεινει ώσπου να ξαναπαει ο Παοκ τελικο, το μονο που καταφερνεις ειναι να δειχνεις κομπλεξ. Δεν διαφωνω πως αν πατε σε αντιστοιχο τελικο θα κατεβασατε τοσο κοσμο. Απλα μην ξεχνας οτι το 1985 που παιξατε στο οακα με τη λαρισα ειχατε πολυ λιγοτερο κοσμο. Εισασταν και πρωταθλητες σε αντιθεση με μας που εχουμε να παρουμε κυπελλο 40 χρονια…
26 M1k0u // 27 Απριλίου, 2010 στις 02:05
Δεν μίλησα ούτε για τραμπουκισμούς, ούτε να φοβούνται οι παίχτες. Αλλά όταν ασχολείστε μόνο με την κάθοδο και υπάρχει θριαμβολογία απο τις εφημερίδες σας χωρίς κανείς να σχολιάζει το γεγονός οτι δεν καταφέρατε να πάρετε έναν τελικό που ήταν υπέρ σας πολλά πραγματα, τότε χάνεται η ουσία. Και η ουσία όπως είπες και εσύ είναι ένας τίτλος. Συγνώμη αλλά τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων σας θα μπορούσαν να είναι ίδια αν είχατε νικήσει. Και όλοι σας ξεκινάτε την συζήτηση λέγοντας όχι γαμώτο δεν κερδίσαμε έναν τελικό που ήταν στα χέρια μας … Αλλά λέτε τι τρομερός κόσμος που είμαστε.
27 Ανώνυμος // 27 Απριλίου, 2010 στις 07:17
Τι να κάνουμε ρε Mikou;
Σεις βάλατε ένα γκολ από το πουθενά και δικαιούστε να μιλάτε στον «αιώνα τον άπαντα» για την φοβερή επιτυχία της ομάδας σας. Σε μας τους «καημένους» , όπως μας λέει ο darth απομένει η μεγαλειώδης και χωρίς παρατράγουδα, απόβαση 25.0000 φιλάθλων στο ΟΑΚΑ .Κερδίσαμε την μάχη της κερκίδας από τα διόδια των Μαλγάρων ήδη και βάψαμε κιτρινόμαυρο το ΟΑΚΑ, όταν η κερκίδα του ΠΑΟ έμοιαζε με ένα συνονθύλευμα φιλάθλων που έψαχνε να βρει ρυθμό και χρώμα παρακολουθώντας με απορία την κερκίδα των φιλάθλων του Άρη. Οι μόνοι που δώσανε χρώμα στον ΠΑΟ φυσικά ήταν τα παλικάρια που ντυμένα σεκιούριτι προσπαθούσαν να μεταδώσουν πολιτισμό στους Βόρειους με την μέθοδο «όπου δεν υπάρχει σύνθημα υπάρχει ράβδος».
Εν κατακλείδι άσε εμάς να πανηγυρίζουμε γι αυτό που κερδίσαμε, και ασχολήσου με τα της ομάδος σου. Κανείς από μας δεν προσπάθησε να μειώσει την νίκη της ομάδας σας , οπότε άσε σε μας την νίκη των φιλάθλων.
Τελειώνοντας, ήταν ένας όμορφος τελικός με 2 ομάδες ισάξιες, και ο πιο τυχερός κέρδισε. Τις αναλύσεις του στυλ , ο Άρης είχε το πλεονέκτημα, οι παίχτες του ΠΑΟ είχαν το άγχος, κτλ άφησε τες για τα καφενεία…
Σας ευχαριστούμε για την φιλοξενία -πλην των σεκιούριτι-
28 ...όσο πατάει η γάτα // 27 Απριλίου, 2010 στις 07:21
σόρυ δεν είμαι ανώνυμος
29 duendes // 27 Απριλίου, 2010 στις 11:30
M1k0u, πάλι σε χάνω.
Δεν μπορώ να καταλάβω ποια ακριβώς «αντίδραση» έχεις στο μυαλό σου. Είναι ΣΙΓΟΥΡΟ ότι αν πριν το ματς έπεφτε όλη η πίεση στην ομάδα με την λογική «αν δεν το πάρετε μην γυρίσετε πίσω», τώρα θα λέγαμε ότι κλάταραν από την αφόρητη πίεση. Η ομάδα έχει σοβαρό, έμπειρο και μεγάλο προπονητή, ήξερε καλά πως πρέπει να προετοιμαστεί. Ακόμα κι έτσι όμως, όλοι το θέλανε το κύπελλο, το ζητήσαν, το φωνάξαν, το απαίτησαν πολλές φορές. Δεν ήρθε.
Κατόπιν εορτής είναι εύκολο να ψάχνεις τι έφταιξε. Με τον πρωταθλητή Ελλάδας που ήθελε κι αυτός διακαώς το ντάμπ, μέσα στην έδρα του μάλιστα, έπαιζα, δεν μπορώ να αρχίζω να ρίχνω καντήλια και να ζητάω να φύγουν όλοι σαν ανίκανοι και αποτυχημένοι γιατί έχασαν μ’ ένα κωλο-σουτ σε μια ανύποπτη φάση. Είμαι πικραμένος από την απόδοση αρκετών, πιστεύω ότι κάποιοι είναι «λίγοι» για τον Άρη που ονειρεύομαι αλλά μου φαίνεται άκυρο το ότι έχασαν γιατί «δεν το απαίτησε αρκετά ο κόσμος»!
30 M1k0u // 27 Απριλίου, 2010 στις 12:50
@duendes Είστε απο τις λίγες ομάδες λαικής βάσης και σας θαυμαζω για αυτο. Και αυτό που έιπα εγώ δεν είναι να βρίσετε, να σπάσετε αμάξια και άλλες τετοιες μαλακίες που κάνουν οι κάφροι. Γιατί όπως δείξατε δεν είστε. Αλλά όταν βλέπω ο κόσμος που έχει ειδική δύναμη στον Αρη να σχολείται με την κάθοδο και όχι με το οτι μερικοί δεν κάνουν και εσείς τους έχετε θεούς στην ομάδα, μου μοιάζει δικαιολογημένη η αποτυχία στους 4 τελευταίους τελικους. Δεν είπα οτι για την ήττα προχθές φταίτε εσείς. Ίσα Ίσα. Αλλά λέω οτι για την επόμενη ήττα σε τελικό πάλι χωρίς γκόλ του χρόνου εσείς θα φταίτε. Γιατί αυτή η συμπεριφορά δεν βελτιώνει την ομάδα αλλά την κρατά στάσιμη. Όπως στάσιμη είναι (στο θέμα του κυπέλλου και μόνο) με 4 αποτυχημένους τελικούς χωρίς γκόλ. Ήταν πιο ωριμος απο ποτέ ο Άρης να το σηκώσει φέτος.
@ Όσο πατάει η γάτα. Πρώτον είναι αδύνατο να κάνουμε συγκρίσεις εξέδρας γιατί ο Παναθηναικός είχε στην πλειοψηφία του τα δειαρκείας μέσα στο γήπεδο. Ας πούμε εγώ είχα τον παπά μπροστά μου που έχω και στην θύρα στα διαρκείας. Δεύτερον. Αυτή η νοοτροπία είναι που δεν μ αρέσει στον Άρη. Ξεχνάτε την ουσία. Το ποδόσφαιρο. Και σε αυτό όντως ο Άρης είχε πολλές πιθανότητες να το σηκώσει και αντ αυτού αποδείχθηκε κατώτερος (μάλλον ίδιος με τα προηγούμενα χρόνια). Συγνώμη αλλά πλήν της φάσης του κόρνερ δεν θυμάμαι σοβαρή φάση που να φοβήσατε τον Παναθηναικό και να κυνηγήσατε το γκόλ. Και γιαυτό δεν το πετύχατε. Και χωρίς γκόλ κύπελλο δεν υπάρχει. Και αυτές που λες εσύ κουβέντες του καφενείου είναι αυτές που θα έπρεπε να σας απασχολούν για να βελτιωθεί η ομάδα σας..
Υπενθίμηση δεν συγκρίνω τον Παναθηναικό με τον Άρη. Για μένα άξιζε να το παρει ο Άρης γιατί έδειξε πόσο δίψαγε για αυτό. Εγώ μιλάω για το μετά και την πρόοδο αυτής της ομάδας.
31 dentaris // 27 Απριλίου, 2010 στις 16:42
Mα σε επιπεδο φασεων τι ειχε να επιδειξει ο πρωταθλητης ΠΑΟ?Τη διπλη ευκαιρια -αποκρουση του Σηφακη στο πρωτο ημιχρονο.
Σε ο,τι αφορα την «πιεση»-κριτικη προς τους παικτες ηταν και ειναι θεμα των ανθρωπων που τη διαζ=χειριζονται να το επιλυσουν.Το ζητημα δεν ειναι μα μπει γκολ σε τελικο-εκτος και αν δε θεωρεις θεμα τυχης το δοκαρι του Μορις στον τελικο του 2003,το τετ α τετ του Μπενισκου το 2005,το δοκαρι του Παπαδοπουλου το 2008 και την απορουση του Τζορβα προχθες…
Το ζητημα ειναι να εντοπισεις τις αδυναμιες και να τις βελτιωσεις,και αυτο δεν ειναι ευθυνη ή αρμοδιοτητα του κοσμου να το κανει.
Αν μαλιστα διαπιστωσει πως η παρουσα διοικηση ΔΕΝ μπορει να οδηγησει την ομαδα εκει που ονειρευται στις εκλογες του Μαιου του 2011 θα την καταψηφισει.
Ειναι αλλωστε η μοναδικη ομαδα λαικης βασης,αυτοδιαχειρισης και ΑΜΕΣΗΣ δημοκρατιας…
32 Mikou // 27 Απριλίου, 2010 στις 19:38
@dentaris Συμφωνώ απόλυτα και αυτό λέω και εγώ. Οτι πρέπει και οι οπαδοί να ασχοληθούν με τις αδυναμίες της ομάδας τους.
Σχολιάστε: