Φήμη

Στην αρχαία Ρώμη όταν ένας στρατηγός ή αυτοκράτορας επέστρεφε από κάποιο στρατιωτικό θρίαμβο όλη η πόλη έβγαινε στους δρόμους για να τον προϋπαντήσει και να τον αποθεώσει. Όπως ισχυρίζεται ο Τερτυλλιανός στο έργο του ‘Απολογητικός’, σ’ εκείνη ακριβώς την στιγμή της υπέρτατης επιτυχίας και δόξας ένας σκλάβος τοποθετούνταν πίσω ακριβώς από τον θριαμβευτή με μοναδικό του μέλημα να του υπενθυμίζει συνεχώς ότι παραμένει ένας απλός, κοινός θνητός που σήμερα Είναι κι αύριο δεν Είναι, που σήμερα είναι ψηλά αλλά αύριο κιόλας μπορεί να πέσει ή να τον ρίξουν, ψιθυρίζοντας του στο αυτί μια και μοναδική φράση: «Respice post te! Hominem te esse memento! Memento mori!» (Κοίτα πίσω σου! Θυμήσου ότι είσαι απλά ένας άνθρωπος! Θυμήσου ότι θα πεθάνεις!)

“Memento mori: Ο Μέσσι στην Ινδία”

—–

Σε μια συνέντευξη του πριν αρκετά χρόνια ο Roger Ebert, ένας από τους πιο γνωστούς κριτικούς κινηματογράφου του κόσμου, είχε διηγηθεί μια μικρή, αστεία ιστορία που του είχε πει ο Μάικλ Κέιν για το πως έχει επηρεάσει η φήμη τη ζωή του:

“A long time ago I interviewed Michael Caine. He came to America to make a movie called Hurry Sundown, after having become a success in Alfie and The Ipcress File. And I said, ‘What does it feel like to be a movie star? And he said, ‘You can’t go into a dirty bookstore anymore.’

He said, ‘I tried it. In England we don’t have the kind of pornography you have over here, but I’d heard about the stores in Times Square. And so I looked in through the window of one of them; I was curious. With my trained actor’s eye, I quickly realized that there was no eye contact in a porno store. Everybody looks as tunnel vision, nobody looks at anybody else, and I realized this is a way… An actor would notice this. And I congratulated myself, I said Michael, you can walk right in there because nobody will look at you, so I walked right in.

‘Unfortunately, there was a gent on an elevated stool with a microphone whose job it was to say, ‘Okay gents, this isn’t the library, make your purchases.’ And he got on his microphone and said, ‘Look who we have in the rubber wear section – Michael Caine!’”

—–

O Ντέιβιντ Μπέκαμ αποφάσισε εχθές να πάει μόνος του στη προπόνηση της Παρί Σεν Ζερμέν, δίνοντας ρεπό στον οδηγό του.
Οι μηχανόβιοι παπαράτσι δεν πήραν ρεπό.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Γαλλικό ποδόσφαιρο, ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Μάριο Ζαρντέλ: Τα γκολ και ο κατήφορος ενός μεγάλου φορ

Όταν η Βάσκο ντα Γκάμα αποφάσιζε να δώσει περίπου 30 χιλιάδες δολάρια για να φέρει στο Ρίο έναν πιτσιρικά από την πόλη Φορταλέσα στα βορειοανατολικά της Βραζιλίας, ίσως δεν είχε καταλάβει τι παίκτη αποκτούσε. Ο ύψους 1.88 “Σούπερ Μάριο” Ζαρντέλ ξεκινούσε μια επαγγελματική καριέρα στην οποία θα τίναζε τα αντίπαλα δίχτυα μερικές εκατοντάδες φορές, θα […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Όταν οι Γάλλοι συναντούσαν τους Γερμανούς

Η Γαλλία των 80s είναι μια από αυτές τις πολλές ομάδες που άξιζαν κάτι περισσότερο από το παγκόσμιο ποδόσφαιρο, αλλά δεν το πήραν. Όχι τόσο κοσμογονική όση η Ολλανδία των 70s, αλλά και πάλι, μια ομάδα που έπαιζε όμορφο και πολύ ενδιαφέρον ποδόσφαιρο, στο τέλος μιας περιόδου ποδοσφαιρικού ρομαντισμού, πριν αρχίσει μια περίοδος αμυντικογενούς ποδοσφαίρου. […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.