Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

We all live in a violet submarine

Η Villareal πέρσι έκανε την καλύτερη πορεία της μικρής της ιστορίας κατακτώντας τη 2η θέση στο ισπανικό πρωτάθλημα, ενώ και φέτος ξεκίνησε καλά στο πρωτάθλημα και εντυπωσιακά στο Champions League παίρνοντας ισοπαλία στο Old Trafford. Συνήθως το μυστικό της επιτυχίας είναι οι καλοί παίκτες, ο καλός προπονητής, μια καλή έδρα κτλ Ή μήπως όχι;

Στη φιέστα για τη 2η θέση και την έξοδο στους ομίλους του Champions League παίχτηκε στο γήπεδο το τραγούδι “Violeta” του… μυστακιοφόρου Αργεντίνου τραγουδιστή Alcides και η επιλογή του δεν ήταν τυχαία. Το τραγούδι αυτό ήταν το γούρι των παικτών την περσινή σεζόν.

Όπως είπε ο Τούρκος Nihat: “Το έφερε πριν από έναν αγώνα ο Hernando Sanz, ένας Αργεντίνος από το γραφείο τύπου και το ακούσαμε και μας άρεσε. Στη συνέχεια κερδίσαμε το παιχνίδι και θεωρήσαμε ότι έφερε γούρι. Ενώ προερχόμασταν από ήττες κάναμε ένα σερί με νίκες. Το τραγούδι μου αρέσει πολύ, με διασκεδάζει, μου φτιάχνει το κέφι.”

Ο Gonzalo Rodriguez έδωσε την ιδέα και οι παίκτες ζήτησαν να παίζεται το τραγούδι πλέον από τα μεγάφωνα του El Madrigal στο ζέσταμα σε όλα τα παιχνίδια της ομάδας. Το κόλλημα των παικτών με το τραγούδι ήταν τέτοιο που αποφάσισαν και το τραγούδησαν μπροστά στις κάμερες (αν και μάλλον καλύτερα να κλωτσάνε, παρά να τραγουδάνε):

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

βιντεοθεραπεία, ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Being a Klopptimist

Μια από τις πιο φρέσκες παρουσίες στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο τα τελευταία χρόνια είναι ο Γιούργκεν Κλοπ. Εκτός από ένας εξαιρετικός προπονητής που φτιάχνει ομάδες με φαινομενικά μέτρια ρόστερ (οι παίκτες των οποίων στη συνέχεια κάνουν λίμιτ-απ στην αγορά), είναι και ένας άνθρωπος περιβόλι. Ένας τύπος που λατρεύει να κάνει πλάκα, λατρεύει να κερδίζει τα φώτα […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Το τάκλιν το γεμάτο, το βρώμικο, το Λατινοαμερικάνικο

Σε ένα παιχνίδι στο Χαριλάου πριν από πολλά χρόνια, όταν ακόμα ήμουν τόσο μικρός που στο γήπεδο με πήγαινε ο θείος μου και οι ποδοσφαιρικές παραστάσεις μου ήταν ελάχιστες, ένας αντίπαλος από αυτούς που συνηθίζουμε να αποκαλούμε «ξυλοκόπους», πήρε φόρα, σύρθηκε δυο μέτρα στο χόρτο και σήκωσε άλλα τόσα μέτρα στον αέρα τον κοντοπίθαρο Ιβάν […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1 σχόλια σχετικά με το “We all live in a violet submarine”

  1. Ο/Η duendes λέει:

    Τόσες φορές το έχουν ακούσει, ας μάθει κάποιος στον Πιρές τα λόγια! Ντροπή..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *