Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

Διαιτησία και Σικελία

Στην Σικελία ως γνωστόν τα πράγματα κινούνται σε διαφορετικούς ρυθμούς και υπό διαφορετικούς κανόνες. Την Κυριακή, είχαμε το μεγάλο ντέρμπυ στο τοπικό πρωτάθλημα της Σικελίας μεταξύ της Ματζάρα και της Βιλαμπάτε, παιχνίδι που κατά πολύ έκρινε και την άνοδο στην Δ’ Εθνική της Ιταλίας. Στο στάδιο Νίνο Βακάρα λοιπόν, μετά από ένα φάουλ που κέρδισαν οι γηπεδούχοι, ο Μάριο Ερμπίνι σκόραρε ένα πολύ ωραίο γκολ που πανηγύρισε έξαλλα. Την ίδια στιγμή, για κάποιον μαγικό λόγο που κανείς δεν μπορεί να καταλάβει, ο διαιτητής ακύρωνε το γκολ στα… μουλωχτά. Οι παίκτες της ένδοξης Βιαλαμπάτε συνέχισαν κανονικά κατέβηκαν σαν κύριοι και ο Τουμαρέλο πιάνοντας τον τερματοφύλακα των γηπεδούχων στο ύψος της μεγάλης περιοχής έβαλε ένα από τα πιο εύκολα γκολ της μεγάλης του καριέρας.

Όπως είναι φυσικό επικράτησε χαμός στο γήπεδο, με τρεις παίκτες των γηπεδούχων να αποβάλλονται και τον διαιτητή να διακόπτει το παιχνίδι, αναζητώντας καταφύγιο στα αποδυτήρια.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

βιντεοθεραπεία, ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Ένα ποδοσφαιρικό Σάββατο του 1960

Τη δεκαετία του 60′, που δεν υπήρχαν συστήματα Dolby, μηνύματα για απενεργοποίηση των κινητών και προειδοποιήσεις πως η καταγραφή μιας ταινίας αποτελεί ποινικό αδίκημα που θα έπρεπε να τιμωρείται με αιώνια παρακολούθηση μιας 3ωρης ταινίας τραβηγμένης με καμερούλα μέσα από το σινεμά με διπλανό που βήχει ασταμάτητα και μπροστινό ο οποίος υποφέρει από συχνοουρία, οι […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η τελευταία προσπάθεια του Τόμας Ροζίτσκι

Σε κάθε γενιά ποδοσφαιριστών υπάρχουν κι αυτοί που τελικά δεν δικαίωσαν τις προσδοκίες του κόσμου, των προπονητών ή ακόμα και των διοικήσεων που ξόδεψαν χρήματα. Όταν συμβαίνει εξαιτίας έλλειψης μυαλού στο κρανίο, δεν ενοχλεί τόσο. Είναι θέμα του κάθε Αντριάνο π.χ. να καταστρέψει μια καριέρα που θα μπορούσε να είναι τεράστια. Όταν γίνεται εξαιτίας τραυματισμών […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

2 σχόλια σχετικά με το “Διαιτησία και Σικελία”

  1. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Το γκολ των Βιλαρίμπα δεν ήτο καθόλου εύκολο 🙂

  2. Ο/Η nick_shortjohn λέει:

    Στο Βιλαμπάχο ακόμα διαμαρτύρονται…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *