Ψεύτης ή εξωγήινος;
Από την μέρα που μας αποχαιρέτησε το 2008 μέχρι και σήμερα, τα μεγάλα ευρωπαϊκά site που φιλοξενούν ποδοσφαιρικές φωτογραφίες, έχουν μειώσει σε απίστευτο βαθμό την ποικιλία τους. Ο λόγος; Η Μίλαν. Ή αλλιώς, η ‘Hollywood FC’ όπως είναι, πλέον, το καλλιτεχνικό της παρατσούκλι. Η έλευση του Μπέκαμ σε μια ομάδα η οποία ήδη έχει στις τάξεις της μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του παγκοσμίου ποδοσφαίρου, προκάλεσε μια κατακόρυφη αύξηση του ενδιαφέροντος του Τύπου. Όποια σελίδα κι αν ανοίξεις, τα αστέρια της Μίλαν βρίσκονται εκεί, κάνοντας… βασικές λειτουργίες του ανθρωπίνου είδους. Κοιτάνε. Αναπνέουν. Χαμογελάνε. Μιλάνε.
Ο Μπέκαμ στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι. Ο Ροναλντίνιο μιλάει στο κινητό. Ο Πάτο κοιτάει μια μπάλα. Ο Μπέκαμ κοιτάει τον Πάτο. Ο Κακά τρέχει στην προπόνηση. Η γυναίκα του Μπέκαμ στις κερκίδες. Η γυναίκα του Μπέκαμ με τον γιο του Μπέκαμ στις κερκίδες. Ο γιος του Μπέκαμ με τη γυναίκα του Μπέκαμ – ω, τι έκπληξη – στις κερκίδες. Ο Ροναλντίνιο ξεκουράζεται στο χόρτο. Αμέτρητα άχρηστα και σπαταλημένα megabyte φωτογραφιών, χωρίς κανένα ενδιαφέρον.
Ανάμεσα από από αυτά τα εκατομμύρια αχρείαστα ‘κλικ’, οι παίκτες της Μίλαν δίνουν και συνεντεύξεις, λέγοντας μας πόσο ωραία περνάνε τώρα που στην παρέα τους προστέθηκε και ο Μπέκαμ, που ξέρει ιστορίες από τις εξωτικές Η.Π.Α. Σε μια απ’αυτές, στην Gazzetta Dello Sport, ο Ροναλντίνιο απαντάει στην πιο ουσιαστική ερώτηση που του έχει γίνει τα τελευταία τρία χρόνια, προκαλώντας ουσιαστικά την κοινή λογική και τον ποδοσφαιρικό ρεαλισμό:
– Στην διαφήμιση που πετυχαίνεις τέσσερις φορές το δοκάρι, χωρίς η μπάλα να πέσει κάτω, υπήρξε ψηφιακή παρέμβαση;
“Όλα ήταν αληθινά. Αν δεν με πιστεύετε, μπορείτε να ρωτήσετε κάποιον που μ’έχει δει να προπονούμαι. Την επόμενη μέρα, το κατάφερα ξανά.“
Στην ακραία περίπτωση που δεν θυμάσαι τη διαφήμιση – για παράδειγμα, επειδή ήσουν σε κώμα τα τελευταία τρία χρόνια -, τότε μπορείς να τη δεις εδώ:
https://www.youtube.com/watch?v=Z6JdxaDDzb8