Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

Ο Μουρίνιο δεν καταστρεφει το ποδοσφαιρο. Δημιουργει το δικο του.


Όλοι απορούν τι φταίει και η Τσέλσι φέτος θυμίζει την … παλιά “καλή” Τσέλσι (εγώ μια ζωή θα υποστηρίζω ότι είναι ο Πανιώνιος του Λονδίνου) . Ο Ζοζέ Μουρίνιο έχει την απάντηση :

Τι φταίει και δεν πάνε καλά; Μα φυσικά το ότι έφυγα εγώ. Ξέρουν καλά πως είναι να κερδίσεις αγώνες και τρόπαια. Μαζί μου πήραν έξι τίτλους και πάντα γνώριζαν ότι αν συνεχίζαμε δεν θα ένιωθαν ποτέ την αίσθηση του να μην παίρνεις κάτι“.

Δεν θα μπορούσα να πω κάτι παραπάνω παρά ότι είναι ένας Θεός επί της Γης…

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Αγγλικό πρωτάθλημα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

To ομορφότερο γκολ στην ιστορία της Λιντς (και όχι μόνο)

Πριν λίγες μέρες κάθισα μπροστά στον υπολογιστή να δω ένα παλιό ντοκιμαντέρ για τη Λιντς Γιουνάϊτεντ απ’ τις “χρυσές” εποχές της ομάδας των 70’s. Προσωπικά – και λόγω ηλικίας – είχα λατρέψει τη Λιντς του Ντέηβιντ Ο’Λίρι στις αρχές της νέας χιλιετίας. Τότε που τα “μωρά” του Ιρλανδού προπονητή είχαν τρελάνει ολόκληρη την Ευρώπη με […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αντόνι Ιραόλα: Ο φονέας των γιγάντων

Τον Μάρτιο του 2012 η Αθλέτικ Μπιλμπάο προκάλεσε πάταγο στην ποδοσφαιρική Ευρώπη όταν πέταξε έξω από τη συνέχεια του Γιουρόπα Λιγκ την πρωταθλήτρια Αγγλίας, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Η ομάδα του Άλεξ Φέργκιουσον ήταν εκείνη την εποχή πρώτη στη βαθμολογία της Πρέμιερ Λιγκ και είχε κερδίσει το προηγούμενο διάστημα κατά σειρά τις Άρσεναλ, Λίβερπουλ και Τότεναμ. Παρ’ […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

6 σχόλια σχετικά με το “Ο Μουρίνιο δεν καταστρεφει το ποδοσφαιρο. Δημιουργει το δικο του.”

  1. Ο/Η Mr.Fixit λέει:

    Pesta Xrysostome! Paniwnios kai vgale, ksafnika ginane oloi Chelsea…Opws exei pei ki o filtatos Exarchiotis, tis elafries faneles tis pairnei o aeras…

  2. Ο/Η balkou λέει:

    το απίθανο που’πε φέτος πριν από ματς της Ιντερ.
    “Με ρωτάτε ένα σωρό άσχετα πράγματα, αλλά όχι το πώς θα κατεβάσω την ομάδα. Κατά τ’άλλα θα γράψετε για ποδόσφαιρο.
    -Δημ. Καλά, τότε. Πώς θα κατεβάσετε την ομάδα?
    -Μουρ. Πολύ αργά! Άλλη ερώτηση!

    :)))))

  3. Ο/Η duendes λέει:

    Χαχαχαχαχα!

    Πλάκα κάνεις! Πως χάσαμε τέτοια στιχομυθία;;;

  4. Ο/Η stoixima λέει:

    Balkou xaxaxaxaxaxaxaxaxa tha pethano sta gelia
    xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa

  5. Ο/Η stoixima λέει:

    Balkou tha pethano ap’ta gelia xaxaxaxaxaxaxa

  6. Ο/Η duendes λέει:

    Το ξέθαψες που το ξέθαψες, ας βάλουμε και το νέο βιντεάκι του: 🙂

    http://www.youtube.com/watch?v=x-G-xnBBVF8

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *