Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

Η νόσος των χοίρων και το ποδόσφαιρο

Τα γουρούνια έχουν ..συνάχι, η αρρώστια περνάει στους ανθρώπους, ο κόσμος πανικοβάλλεται, η καθημερινότητα γίνεται ξαφνικά πιο επικίνδυνη και τα γήπεδα αδειάζουν! Μπορεί στην Ελλάδα να μην έχουμε νιώσει ακόμα οποιουδήποτε είδους σοβαρή απειλή από την νόσο των χοίρων, αλλά στο Μεξικό, τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά.

Στην φωτογραφία διακρίνουμε τον έναν εκ των ..δυο θεατών του αγώνα Σίβας-Πούμας που έγινε στην Πόλη του Μεξικού, που αψήφησαν τις εντολές της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας της χώρας για διεξαγωγή όλων των αγώνων κεκλεισμένων των θυρών, και βρέθηκαν στο γήπεδο για να παρακολουθήσουν το παιχνίδι.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Η φωτογραφία της εβδομάδας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Μια φωτογραφία για καρτ ποστάλ

Το Τρόμσο είναι μια μικρή πόλη, 70.000 κατοίκων, στα βόρεια της Νορβηγίας εκεί που το χιόνι είναι τόσο συνηθισμένο όσο είναι σ’ εμάς ο Ήλιος και οι θερμοκρασίες συνήθως τόσο χαμηλές που τον Ιούλη το θερμόμετρο δεν ξεπερνάει συχνά τους 10 βαθμούς Κελσίου. Η ομώνυμη ομάδα της πόλης υποδέχτηκε προχθές, στα πλαίσια του Γιουρόπα Λιγκ, την Τότεναμ […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μικροί μόνο στο μάτι

(Φωτογραφία: REUTERS/Pablo La Rosa) Οι παίκτες της εθνικής Ουρουγουάης πανηγυρίζουν μετά το δεύτερο παιχνίδι μπαράζ με την Ιορδανία στο Μοντεβίδεο την πρόκριση στο Μουντιάλ της Βραζιλίας, μια διοργάνωση που δεν θα μπορούσε να διεξαχθεί χωρίς την καλύτερη ομάδα της Λατινικής Αμερικής (η οποία – όπως πιθανότατα θα θυμάσαι – είχε ξεχωρίσει και στο προηγούμενο Μουντιάλ).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

4 σχόλια σχετικά με το “Η νόσος των χοίρων και το ποδόσφαιρο”

  1. Ο/Η nick_shortjohn λέει:

    Κι αν έχει ένας απ’ τους παίκτες τη νόσο…;;;

  2. Ο/Η Termite λέει:

    O άλλος που είναι;

  3. Ο/Η duendes λέει:

    Αυτό με τους παίκτες είναι μια καλή απορία, αλλά λογικά θα περνούν συνέχεια από εξετάσεις από τις ομάδες και ειδικά πριν τα παιχνίδια. Ήδη είχαμε περιστατικό πάντως που ένας παίκτης απείλησε αντίπαλο ότι έχει τον ιο και θα φτερνιστεί πάνω του!

    @Termite, ο άλλος λογικά βρίσκεται στο πέταλο, για να ..”κάνουν κερκίδα”. 🙂
    Και οι δυο πάντως απ’οτι διάβασα ήταν οπαδοί της Πούμας.

  4. Ο/Η Elaith λέει:

    Τους πήραμε την έδρα για πλάκα

    ΠΑΜΕ ΜΩΡΗ ΟΥΝΑΜ ΠΟΥΜΑΣ ομάδα του Σκόκκο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *