40 ζωές, 1 μπάλα

Τι Σου Κάνει Μια Σοκολάτα…

Δεν χρειάζεται να έχεις σπουδάσει διαφήμιση και μάρκετινγκ, για να αντιληφτείς ότι η νέα παγκόσμια μόδα στον χώρο της προώθησης προϊόντων, πέρα απ’το διαχρονικό τρίπτυχο ‘λίγο βυζί-λίγο μπούτι-και το αγαθό μας’, είναι οι viral διαφημίσεις. Μια απλή κάμερα, ένα χέρι που ξέρει να τρέμει επαγγελματικά και αρκετή επεξεργασία μετά, αρκούν για να προκαλέσεις κάτι τόσο άκυρο, που ο κόσμος θα το μετατρέψει αμέσως σε ομαδικό e-mail και tweet στο twitter του, με σχόλιο “δείτε τι έκανε το άτομο”.

Σε μια απέλπιδα προσπάθεια να δείξουν σ’ολο τον κόσμο ότι κι αυτοί καταναλώνουν σαν τον μέσο Ευρωπαίο κι ότι δεν εξάγουν μόνο λευκά κελιά και νεκρούς απεργούς πείνας απ’τις φυλακές τους, οι Τούρκοι μπήκαν κι αυτοί στον χορό των viral, με μια σοκολάτα.

Πρωταγωνιστές του διαφημιστικού – εκτός από την σοκολάτα – είναι ο Τούρκος μέσος της Μπεσίκτας, Yusuf Simsek κι ένα αριστερό δοκάρι. Η, εμφανής, ερασιτεχνική χρήση CGI, ισοσκελίζεται από την θεϊκή σεναριακή ιδέα του δεύτερου σουτ, που προσπαθεί να …διορθώσει την ζημιά που έκανε το πρώτο.<

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

βιντεοθεραπεία, Για ψώνια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Το ζευγάρι των θαυμάτων

  Οι γιορτινές μέρες συνήθως συμπεριλαμβάνουν και μια σειρά από θαύματα αν όχι στην πραγματική ζωή, τότε σίγουρα στις ταινίες που προβάλλονται σε τηλεόραση και κινηματογράφο. Γεγονότα αντίθετα σε κάθε πρόβλεψη, σε κάθε προγνωστικό. Πιστοί σε αυτή την παράδοση θα ασχοληθούμε με ένα ποδοσφαιρικό θαύμα που έχει τη δική του ιστορία. Τα νησιά Φερόε είναι […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αύριο θα παίξουμε και τα σώβρακά μας

Η Σέριε Β είναι ένα πρωτάθλημα άγνωστο σε πολύ κόσμο εκτός από τους μερακλήδες Έλληνες παίκτες στοιχήματος. Είναι ένα πρωτάθλημα που πιθανότατα κάνει το δικό μας να μοιάζει καθαρό. Ενίοτε γίνονται και ματσάρες με ωραία γκολ και τρομερές εναλλαγές στο σκορ. Ένα τέτοιο ήταν το Ρετζίνα-Βαρέζε που έληξε τελικά 3-4 με τρομερές εναλλαγές στο σκορ. […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *