Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Τι Σου Κάνει Μια Σοκολάτα…

Δεν χρειάζεται να έχεις σπουδάσει διαφήμιση και μάρκετινγκ, για να αντιληφτείς ότι η νέα παγκόσμια μόδα στον χώρο της προώθησης προϊόντων, πέρα απ’το διαχρονικό τρίπτυχο ‘λίγο βυζί-λίγο μπούτι-και το αγαθό μας’, είναι οι viral διαφημίσεις. Μια απλή κάμερα, ένα χέρι που ξέρει να τρέμει επαγγελματικά και αρκετή επεξεργασία μετά, αρκούν για να προκαλέσεις κάτι τόσο άκυρο, που ο κόσμος θα το μετατρέψει αμέσως σε ομαδικό e-mail και tweet στο twitter του, με σχόλιο “δείτε τι έκανε το άτομο”.

Σε μια απέλπιδα προσπάθεια να δείξουν σ’ολο τον κόσμο ότι κι αυτοί καταναλώνουν σαν τον μέσο Ευρωπαίο κι ότι δεν εξάγουν μόνο λευκά κελιά και νεκρούς απεργούς πείνας απ’τις φυλακές τους, οι Τούρκοι μπήκαν κι αυτοί στον χορό των viral, με μια σοκολάτα.

Πρωταγωνιστές του διαφημιστικού – εκτός από την σοκολάτα – είναι ο Τούρκος μέσος της Μπεσίκτας, Yusuf Simsek κι ένα αριστερό δοκάρι. Η, εμφανής, ερασιτεχνική χρήση CGI, ισοσκελίζεται από την θεϊκή σεναριακή ιδέα του δεύτερου σουτ, που προσπαθεί να …διορθώσει την ζημιά που έκανε το πρώτο.<

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

βιντεοθεραπεία, Για ψώνια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Οι αθάνατοι οπαδοί

Ξεκινώντας να βλέπω το βίντεο χωρίς να έχω ιδέα περί τίνος πρόκειται, πίστεψα αρχικά ότι είναι ακόμα ένα από αυτά τα καλογυρισμένα κλιπάκια τα οποία χρησιμοποιούν οι σύλλογοι για να εκμεταλλευτούν την αγάπη του κόσμου οικονομικά. Είχα κάνει τελικά λάθος. Η Σπορτ Ρεσίφε ξεκίνησε πριν από μερικούς μήνες μια καμπάνια άξια αναγνώρισης για ένα σημαντικό […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

To πρώτο γκολ ενός αρτίστα

Οι Κάννες είναι γνωστές για τις όμορφες παραλίες τους και φυσικά για το κινηματογραφικό φεστιβάλ κάθε Μάη. Πόσοι και πόσοι κινηματογραφικοί και γραφικοί “αστέρες” έχουν περπατήσει τις αμμώδεις παραλίες και έχουν αφήσει ανεξίτηλο το σημάδι τους σε μια πόλη που ζει – και αναπνέει – για τα φλας των παπαράτσι και την εφήμερη γκλαμουριά; Οι […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *