Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Τι Σου Κάνει Μια Σοκολάτα…

Δεν χρειάζεται να έχεις σπουδάσει διαφήμιση και μάρκετινγκ, για να αντιληφτείς ότι η νέα παγκόσμια μόδα στον χώρο της προώθησης προϊόντων, πέρα απ’το διαχρονικό τρίπτυχο ‘λίγο βυζί-λίγο μπούτι-και το αγαθό μας’, είναι οι viral διαφημίσεις. Μια απλή κάμερα, ένα χέρι που ξέρει να τρέμει επαγγελματικά και αρκετή επεξεργασία μετά, αρκούν για να προκαλέσεις κάτι τόσο άκυρο, που ο κόσμος θα το μετατρέψει αμέσως σε ομαδικό e-mail και tweet στο twitter του, με σχόλιο “δείτε τι έκανε το άτομο”.

Σε μια απέλπιδα προσπάθεια να δείξουν σ’ολο τον κόσμο ότι κι αυτοί καταναλώνουν σαν τον μέσο Ευρωπαίο κι ότι δεν εξάγουν μόνο λευκά κελιά και νεκρούς απεργούς πείνας απ’τις φυλακές τους, οι Τούρκοι μπήκαν κι αυτοί στον χορό των viral, με μια σοκολάτα.

Πρωταγωνιστές του διαφημιστικού – εκτός από την σοκολάτα – είναι ο Τούρκος μέσος της Μπεσίκτας, Yusuf Simsek κι ένα αριστερό δοκάρι. Η, εμφανής, ερασιτεχνική χρήση CGI, ισοσκελίζεται από την θεϊκή σεναριακή ιδέα του δεύτερου σουτ, που προσπαθεί να …διορθώσει την ζημιά που έκανε το πρώτο.<

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

βιντεοθεραπεία, Για ψώνια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Η αγκαλιά της ψυχής

 Στην ιστορία των Παγκοσμίων Κυπέλλων έχουν μείνει πολλές στιγμές χαραγμένες. Στιγμές χαράς και στιγμές λύπης. Το πρόσωπο του Μπάτζιο μετά το χαμένο πέναλτι το 1994, η… επίθεση του Ντιέγκο στην κάμερα μετά το γκολ επί της Ελλάδας, στιγμές που δεν ήταν αναγκαστικά κάποιο γκολ. Ένας παίκτης με τα αίματα στη φανέλα, τα δάκρυα κάποιου άλλου. […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

10 κεράκια για μια λόμπα

Σήμερα ο Ολυμπιακός δίνει το σημαντικότερο του φετινό αγώνα εναντίον της Μπενφίκα. Δεν ξέρω ποιο θα είναι το αποτέλεσμα (αν ήξερα άλλωστε τα αποτελέσματα αγώνων πριν γίνουν, θα ήμουν εκατομμυριούχος ή θα μασούσα φύλλα δάφνης και θα την άκουγα με αναθυμιάσεις δίνοντας ασόδυα και άντερ/όβερ στους πιστούς παίκτες του στοιχήματος που θα συνέρρεαν στο μαντείο), […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *