Η σπάνια τέχνη της διαφήμισης
Αν τα εισιτήρια διαρκείας ήταν ένα απλό προϊόν τότε πιθανότατα με τις κατά καιρούς διαφημίσεις που έχουν βγει κανείς δεν θα αγόραζε. Παρ’ όλα αυτά, μιλάμε για το ποδόσφαιρο και την αγάπη του κόσμου για μια ομάδα. Δεν πρόκειται λοιπόν για ανταγωνισμό μεταξύ των ομάδων-εταιριών που απευθύνονται σε κοινό που κάθε χρόνο διαλέγει και διαφορετικό μαγαζί για να αγοράσει ένα προϊόν, ούτε φυσικά για ένα προϊόν το οποίο πουλάει πολύ επειδή “παίχτηκε” πολύ στα κανάλια και στα ραδιόφωνα. Η αλήθεια είναι, ότι στην Ελλάδα τα διαρκείας δεν ήταν “μόδα”. Τα τελευταία χρόνια όμως έχει γίνει ένα βήμα προς τα εμπρός με αποτέλεσμα ομάδες όπως ΑΕΚ, Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός, αλλά και οι δυο πιο μεγάλες της Θεσσαλονίκης να πουλάνε σημαντικό αριθμό διαρκείας. Πέρα όμως από κάποια αρκετά προσεγμένα σποτ (που απευθύνονται στο θυμικό των οπαδών ή φέρνουν τους παίκτες πιο κοντά στον κόσμο) κατά καιρούς κυκλοφορούν cult αριστουργήματα όπως τα παρακάτω:
Ξεκινάμε με την ένδοξη… τετραλογία του Άρεως:
Συνεχίζουμε με το ραδιοφωνικό σποτάκι του Ατρόμητου στο οποίο συμμετέχουν προσωπικότητες του ελληνικού κινηματογράφου και τραγουδιού (το φετινό σποτ είναι ακόμα χειρότερο, αλλά προς το παρόν δεν πρέπει να κυκλοφορεί):
Και τέλος κλείνουμε με την ΠΑΟΚο-επίπτωση: