Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

1..2…1…2…ΔΟΚΙΜΗ

 

Φου...φου...σού...σού...

Αυτό είναι το πρώτο μου κείμενο στο νέο, ανακαινισμένο, πλυμένο και γυαλισμένο sombrero και πραγματικά πιό πολύ γράφω γιά να μάθω τα κατατόπια παρά γιατί θέλω κάτι να σας πω.

Συνηθισμένα πράγματα θα γράψω λοιπόν, αν σας φαίνονται ανιαρά προσπεράστε τα, απλά δείξτε την σχετική καταννόηση γιά την κ(ε)οινοτυπία. Υπόσχομαι πως δεν θα ματασυμβεί…

Σκούρα τα πράγματα λέει το ρεπορτάζ αδέρφια μου γιά την παραμονή του Λέτο και του αλλουνού του Αγγλου με το παχύ σού στο όνομα και την κατάληξη σε άϊρ ή ιρ εις την θρυλική ομάδα του επινείου.

Μεγάλες λέει οι δυσκολίες και σκληρές οι διαπραγματεύσεις. Διότι, πράγμα ανήκουστο στις φρούδες ημέρες που διέρχεται η ανθρωπότης εν μέσω οικονομικής κρίσεως, Λίβερπουλ και Μπλάκμπερν αξιώνουν ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ.

Μάλιστα φίλοι μου, όπως τ ακούτε. Λεφτά θέλουν οι κάτοικοι του νησιού που σχεδόν πάντα είναι βρεμένο. Λεφτά πολλά, λεφτά με όυρά, λεφτά παράλογα σύμφωνα με την κρίση των εδώ ειδικών φωστήρων. 6 εκατομμύρια λέει θέλει η Λίβερπουλ γιά τον Λέτο και 5 η Μπλάκμπερν γιά το παχύ το σού.

Τα στόματα χάσκουν όλο απορία. Μα είναι λεφτά τώρα αυτά γιά νεαρούς ποδοσφαιριστές που ήρθαν στην Ελλάδα γιά να συλλέξουν απλώς εμπειρίες και να φτάσουν το επίπεδο του Νίνη, του Πλιάτσικα και του Ιωάννη Παπαδοπούλου του θρασύ;

Και όχι μόνον αυτό, αλλά αυτός με το παχύ το σού απαιτεί λέει και 650 χιλιάρικα το χρόνο γιά την πάρτη του.

Δικαίως εξεμάνη ο καλός δημοσιογράφος της ΕΡΑ.

– Τόσα χρήματα δεν έπαιρνε ούτε ο Πατσατζόγλου, γνωστός και ως ο άτυχος Πατσά, 750 παίρνει ο Νικοπολίδης. Είναι δυνατόν να θέλει ένα σού παχύ 650 το χρόνο;

Στο ρεπορτάζ του Παναθηναϊκού πάλι, μαθαίνουμε πως ο Αντωνίου θα μεταβή εις Παρισίους ίνα κλείσει έναν εκ των δύο κεντρικών αμυντικών που αποτελούν διακαή πόθο της τεχνικής ηγεσίας. Τον Πουϊγκρενιέ (εκ του πρίγκηπος Ρενιέ) ή τον Κοντέ…Καντέ, κάπως έτσι. Ο δεύτερος έχει το τεράστιο αθλητικό προσόν να μένει ελεύθερος και οι πληροφορίες λένε πως θα υπογράψει 3ετές συμβόλαιο με ετήσιες αποδοχές κοντά στο 1 εκατομμύριο ευρώ.

Ουδεμία έκπληξις εδώ. Καθότι είναι απολύτως λογικόν όταν λέγεσαι Καντέ-Κοντέ και έχεις μεστώσει ποδοσφαιρικά ευρισκόμενος στο 29ο έτος της ηλικίας σου να αξίζεις αυτό το συμβόλαιο. Ασε που το όνομά σου δεν έχει μέσα κανένα σού

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Δώσε μου μεταγραφές, ελληνικό ποδόσφαιρο, Μέσα Μαζικής Εξημέρωσης, Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Πώς να αποκτήσουν ενδιαφέρον τα πλέι-οφ

Τα πλέι-οφ στο ελληνικό ποδόσφαιρο ήταν μια ακόμα φαεινή ιδέα των παραγόντων της χώρας μας για να μπορέσουν να βάλουν κανένα φράγκο στην τσέπη με το πρόσχημα του αυξημένου ενδιαφέροντος. Παρ’ ότι το έπαθλο είναι σχετικά σημαντικό (προκριματικά CL), τα πλέι-οφ περνούν σε μεγάλο βαθμό αδιάφορα. Οι περισσότεροι οπαδοί ασχολούνται με τις μεταγραφές και τις […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

11 Έλληνες που έγιναν (ή θα θέλαμε να γίνουν) χαρτάκια της Πανίνι

Πάει πάνω από ένας χρόνος από τότε που ξεκίνησε η Πανίνι σάγκα του σομπρέρο. Γνωστοί ή λιγότερο γνωστοί, αλλά πλέον λατρεμένοι, ποδοσφαιριστές σε υπέροχα γραφικά ενσταντανέ στα όρια του pop icon. Ωστόσο χιλιάδες ήταν οι επιστολές που πλημμύρισαν το γραμματοκιβώτιο του σομπρέρο και απαιτούσαν την αποκατάσταση μιας τεράστιας αδικίας. Το “Θέλουμε Έλληνες σε χαρτάκια Πανίνι” εξελίχθηκε σε να […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *