Ο πρόεδρος έπεσε
Είναι πάντα ένας ωραίος τρόπος να ξεκινάς την ημέρα σου με το… ατύχημα κάποιου άλλου. Ειδικά αν αυτός είναι ο αντιπαθής πρόεδρος της ΦΙΦΑ Σεπ Μπλάτερ και πέφτει με τόσο κωμικό τρόπο:
Είναι πάντα ένας ωραίος τρόπος να ξεκινάς την ημέρα σου με το… ατύχημα κάποιου άλλου. Ειδικά αν αυτός είναι ο αντιπαθής πρόεδρος της ΦΙΦΑ Σεπ Μπλάτερ και πέφτει με τόσο κωμικό τρόπο:

22 Δεκεμβρίου του 1983. Η πόλη Αβεγιανέδα του Μπουένος Άιρες είναι και πάλι βαμμένη στα κόκκινα και στα μπλε. Ένα ακόμα κλάσικο μεταξύ των δυο ιστορικών της ομάδων, της Κλουμπ Ατλέτικο Ιντεπεντιέντε και της Ράσινγκ Κλουμπ. Μόνο που δεν είναι ένα ματς γοήτρου απλά. Είναι κάτι παραπάνω. Είναι η τελευταία αγωνιστική και η Ιντεπεντιέντε με […]
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
12 Ιανουαρίου 2010. Ώρα 16.53. Τα γραφεία της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας της Αϊτής στην πρωτεύουσα Πορτ-ο-Πρενς είναι γεμάτα από κόσμο, καθώς εκείνη την ώρα διεξάγεται σύσκεψη. Ξαφνικά τα πάντα μέσα στο κτίριο αρχίζουν να κουνιούνται και για ένα ολόκληρο λεπτό το χάος κυριαρχεί. Ώρα 16.54. Το κτίριο της Ομοσπονδίας έχει καταρρεύσει σκοτώνοντας περισσότερους από 30 ανθρώπους, […]
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑSOMBREROΌταν ένας ποδοσφαιριστής "τσιμπάει" τη μπάλα πάνω από το κεφάλι ενός ανυποψίαστου αντιπάλου και την ξανά παίρνει περνώντας την από πίσω του. Σύμφωνα με τους Λατινοαμερικάνους ο όρος προέρχεται από το περίγραμμα που σχηματίζεται από την πορεία της μπάλας στον αέρα και την πορεία του παίκτη γύρω από τον αντίπαλό του. Το σχήμα ενός "σομπρέρο"!

6 σχόλια σχετικά με το “Ο πρόεδρος έπεσε”
Με διαφορά το καλύτερο πέσιμο εδώ και χρόνια!
Α-Π-Ο-Λ-Α-Υ-Σ-Η!
Ειμαικακόςκαιτοχαιρομαι-3
Αν δεν κάνω λάθος είναι μετά την περήφανη εκλογή του στην προεδρία ή κάτι τέτοιο γιατί στο τέλος τον συγχαίρει ο Γιόχανσον
χμ, θα διαφωνήσω λιγάκι. υπάρχει καλύτερο πέσιμο από αυτό;;; :):)
http://www.youtube.com/watch?v=bIH_yS9o8D8
Mporei na tn sygxairei epeidh epezhse-vghke nikhths apo ena tetoio pesimo 😛
@oksikemia,
το συγκεκριμένο βίντεο είναι εκτός συναγωνισμού, στο ‘Hall of fame’ των πεσιμάτων. Κι εκτός αυτού, είναι δυο πεσίματα! 🙂
Αυτό του Μπλάτερ έχει ιδιαίτερη αξία και γέλιο, γιατί είναι αντιπαθητικός ο ..βουτηχτής.
Λίγα λόγια γιά το επίτιμο μέλος της Ρεάλ Μαδρίτης 🙂