Βάλε λάδι…
Το να συγκρίνεις την απόδοση ενός αυτοκίνητου σε συνθήκες ζέστης ή κρύου με την απόδοση του Ρονάλντο σε αντίστοιχες συνθήκες είναι αυτό που λέμε ηλίθια διαφήμιση. Το να βάλεις κάποιον ο οποίος σκότωσε μια Φερράρι να διαφημίζει αυτοκινητιστικό προϊόν είναι επίσης ηλίθιο. Τι μένει λοιπόν από την διαφήμιση; Εγώ προσωπικά δεν μπόρεσα να βρω κάτι πέρα από αρκετά ακόμα μηδενικά στον λογαριασμό του Κριστιάνο (τον οποίον παρεμπιπτόντως το πιθανότερο να μην τον θαυμάσουμε στο Μουντιάλ το καλοκαίρι…).