Το κλάσικο των διαφημίσεων
Ένα ντέρμπι μεταξύ Βραζιλίας και Αργεντινής δεν μονοπωλεί το ενδιαφέρον της Λατινικής Αμερικής μόνο κατά τη διάρκεια του 90λεπτου. Είναι θέμα συζήτησης και ανάλυσης πολλές μέρες πριν και αρκετές μέρες μετά. Έτσι, δεν θα μπορούσαν να μείνουν εκτός κλίματος οι διαφημιστές. Ακολουθούν μερικές από τις διαφημίσεις που έχουν βασιστεί στην κόντρα των δύο ‘μεγάλων’ της Λατινικής Αμερικής.
Ξεκίνημα με μια από τις καλύτερες διαφημίσεις του είδους, με τον καημένο Αργεντινό οπαδό που καταλήγει μέσα στην κερκίδα των Βραζιλιάνων:
Συνέχεια με τον εφιάλτη του Ντιεγκίτο επειδή παραήπιε… Γκουαρανά:
Μετά το… κινούμενο τέρμα:
Το 2006 μετά τον αποκλεισμό της Βραζιλίας στο Μουντιάλ, η μπύρα Ίσενμπεκ δεν μπορεί να κρύψει τη χαρά της. Για όλο τον μήνα Ιούλιο, η τιμή της πέφτει στα 2 πέσος ώστε να γιορτάσει όλος ο κόσμος. Επικό το σλόγκαν “Ίσενμπεκ, επίσημος αντι-σπόνσορας της Βραζιλίας”:
Ο Καντονά απαντάει στο προαιώνιο ερώτημα “Βραζιλία ή Αργεντινή” στη διαφήμιση της Nike για τον Καρλίτος Τέβες από την εποχή που έπαιζε στη Βραζιλία:
Και τέλος η Κίλμες, η πιο γνωστή μπύρα της Αργεντινής και σπόνσορας της Εθνικής, βλέπει μέσα από τα μάτια ενός Βραζιλιάνου σπορτκάστερ το περίφημο γκολ του Κανίγια στο Μουντιάλ του 1990:
1 σχόλια σχετικά με το “Το κλάσικο των διαφημίσεων”
Τι γκολάρα ο Κανίγια 🙂