Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

Δάχτυλα προς τα πάνω και δάχτυλα προς τα κάτω

Η Ρεάλ Μαδρίτης δεν διάγει και τις καλύτερες ημέρες της μετά την εντός έδρας ήττα απ την Μίλαν, την λευκή ισοπαλία με την Χιχόν, αλλά πολύ περισσότερο την προχθεσινή συντριβή απ την Αλκορκόν.
Τα νεύρα έχουν τεντώσει επικίνδυνα και κάποιοι πιά δεν μπορούν αν τα συγκρατήσουν.
Ενας εξ αυτών είναι ο Γκούτι που δεν μπορεί να κρατήσει ούτε το στόμα, ούτε και τα δάχτυλά του σε ηρεμία.
Αφού είπε κακά λογάκια που δεν γράφονται στον Πελεγκρίνι στο ημίχρονο του αγώνα, επειδή ο Χιλιάνος θέλησε να τον βγάλει απ το παιχνίδι θεωρώντας τον αδιάφορο, στη συνέχεια κατευθύνθηκε προς τον πάγκο της ομάδας, όπου απάντησε με μια πολύ γνώριμη χειρονομία στους οπαδούς της Αλκορκόν που τον έβριζαν εν χορώ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

βιντεοθεραπεία, ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, Ισπανικό πρωτάθλημα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

To ομορφότερο γκολ στην ιστορία της Λιντς (και όχι μόνο)

Πριν λίγες μέρες κάθισα μπροστά στον υπολογιστή να δω ένα παλιό ντοκιμαντέρ για τη Λιντς Γιουνάϊτεντ απ’ τις “χρυσές” εποχές της ομάδας των 70’s. Προσωπικά – και λόγω ηλικίας – είχα λατρέψει τη Λιντς του Ντέηβιντ Ο’Λίρι στις αρχές της νέας χιλιετίας. Τότε που τα “μωρά” του Ιρλανδού προπονητή είχαν τρελάνει ολόκληρη την Ευρώπη με […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Βουλγαρία ’93-’94: Ωδή στην πιο καλτ ομάδα όλων των εποχών

Ο Χρίστο Στόιτσκοφ, γνωστός θεολόγος-ποδοσφαιριστής στον οποίο χρωστάμε το δόγμα «Υπάρχουν δυο Χριστοί, ο ένας στον ουρανό, εγώ παίζω στην Μπαρτσελόνα», θα επαναλάβει πολλές φορές την άποψή του για την εθνικότητα του Μεγαλοδύναμου στη διάρκεια των εννιά μηνών που σημάδεψαν την ιστορία της Εθνικής Βουλγαρίας: «Ο Θεός είναι Βούλγαρος». Ένα βράδυ του Ιουλίου του 1994 θα […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

4 σχόλια σχετικά με το “Δάχτυλα προς τα πάνω και δάχτυλα προς τα κάτω”

  1. Ο/Η Antonis λέει:

    Γκούτι στο ημίχρονο, απευθυνομενος στους συμπαικτες του: Πάμε να δειξουμε τα …φρυδια μας! (αυτολογοκριθηκα)

    Εγω πιστευω παιδια ότι ο Γκουτι δεν το ειπε ποτέ αυτό. Δεν είναι δυνατόν να το εχει πει αυτό ο Γκούτι. Μυθευματα των δημοσιογράφων.Να το ελεγε καποιος αλλος, να το πιστέψω.

    Ο Γκούτι είναι καλό παιδί και εμείς σεβόμαστε την …διαφορετικοτητα του καθένα.

  2. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    http://estaticos01.marca.com/multimedia/primeras/09/10/g1029.jpg

    Ο πλήρης διάλογος απ την Μαδριλένικη Marca 🙂

  3. Ο/Η dpulsar λέει:

    @ Antonis

    Διακρίνω ένα τόνο ειρωνίας στα γραφόμενα σου.
    Μήπως είσαι και εσύ της άποψης ότι το ποδόσφαιρο είναι μόνο για άντρες, ή έστω για άντρες “100%”?
    Δηλαδή ο Γκασκόιν, που ήταν “άνδρας” και πλάκωνε την γυναίκα του στο ξύλο ήταν αποδεκτός από σένα και μπορούσε να πει “πάμε να τους τα δείξουμε”?
    Για να κάνεις αυτό που έκανε ο Γκούτι (να αποκαλύψει δηλαδή τις ερωτικές του προτιμήσεις), θέλει να έχεις άντερα – γιατί “αυγά” δεν δικαιούται να έχει, κατά τα γραφόμενα σου.

  4. Ο/Η Antonis λέει:

    @ D-Pulsar

    ειρωνικός εγώ με τον Γκούτι;

    Μην το ξαναπεις αυτό…

    Πώς το φώναζαν το σύνθημα στο Καμπ Νου στο περσινό ελ κλάσικο;

    “Γκούτι – Γκούτι – Γκούτι μαρικόν, μαρικόν, μαρικο-ο-ο-όν…”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *