Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

Είναι τρελός ο χορηγός!

Συνήθως οι χορηγοί των ομάδων είναι εταιρίες τηλεπικοινωνιών, κινητών τηλεφώνων και ηλεκτρονικών ειδών. Σε λαμπερές τελετές προσφέρουν λαπιτόπια, κινητά ή λεπτότατες HD οθόνες στους αθλητές που χαμογελούν και περιμένουν να καβατζώσουν το δωράκι τους για να το … δωρήσουν κι αυτοί με τη σειρά τους σε συγγενείς και φίλους.
Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που ένας εκ των χορηγών είναι αυτοκινητοβιομηχανία και μάλιστα απ τις ακριβές;
Σ αυτή την περίπτωση, ακόμα κι ένας ελάχιστα ταλαντούχος, όπως ο Σέρχιο Μπούσκετς, προκαλεί το κοινωνικό σύνολο πίσω απ το τιμόνι ενός απαστράπτοντος Audi Q7

audi11

audi21

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Για ψώνια, ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, Ισπανικό πρωτάθλημα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Ο Ντράγκαν Στόικοβιτς μπορούσε να ντριπλάρει τα πάντα (εκτός από την ατυχία του)

Είναι 30 Ιουνίου του 1990, βρισκόμαστε στη Φλωρεντία, Αργεντινή και Γιουγκοσλαβία διεκδικούν μια θέση στους ημιτελικούς του Παγκοσμίου Κυπέλλου και το παιχνίδι έχει φτάσει στα πέναλτι. Οι Αργεντινοί έχουν ήδη ευστοχήσει στην πρώτη τους προσπάθεια. Ο Ντράγκαν Στόικοβιτς είναι ο πρώτος Γιουγκοσλάβος που παίρνει θέση απέναντι στον Σέρχιο Γκοϊκοετσέα. (Ο 25χρονος μέσος του Ερυθρού Αστέρα είναι […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Με το μαχαίρι στα δόντια

 Ο Ντιέγκο Πάμπλο Σιμεόνε δεν είναι ο κλασσικός, τυπικός προπονητής. Συνήθως ντυμένος στην πένα αλλά με κατάμαυρα ρούχα σαν τον χάρο (είτε σαν μετρ σε σκυλάδικο) έχει την ίδια προσέγγιση στο παιχνίδι που είχε και ως ποδοσφαιριστής. Ένα αμυντικό χαφ που δάγκωνε, ένας αρχηγός, ένας παίκτης που έπαιζε για την ομάδα και όχι για την […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

9 σχόλια σχετικά με το “Είναι τρελός ο χορηγός!”

  1. Ο/Η matador4 λέει:

    E oxi και αταλαντος ο Μπουσκετς…

  2. Ο/Η Anti-Galáctico λέει:

    Έλα υπερβολές :p
    Τι να πουν και κάτι Βύντρες,Χαλκιάδες κτλ.
    Ο Μπουσκετς μεγάλος παίχτης μπορεί να μην είναι αλλά παίχτη που βγάζει αλάνθαστος τελικό τσάμπιονς, δεν τον λες και ελάχιστα ταλαντούχο 😉
    Τώρα αν το κοινωνικό σύνολο ονειρεύεται Audi Q7, καλά να πάθει 🙂

  3. Ο/Η duendes λέει:

    Δεν τον λες και ..ταλαντούχο. 🙂

  4. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Μέγας τσέλιγκας ο Μπουσκέτς.
    Σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα να έπαιζε θα τον έκραζαν οι πέτρες.
    Εδώ … κρύβεται πίσω απ τη λάμψη των υπόλοιπων

  5. Ο/Η balkou λέει:

    Όλοι οικολόγοι και SUV βλέπω, ε? 🙂
    Θυμάμαι στη Μαδρίτη (ναι η Άουντι ήταν κι εκεί σπόνσορας, μπορεί να’ναι ακόμη δεν το’χω ψάξει) τους έδινε Α8, σαν αυτά που είχαν δώσει εδώ για τη σύνοδο της ΕΕ στη Χαλκιδική το 2003.
    Περί Μπούσκετς: χαλαρά το παίρνει το όχημα και με το 1/10 αυτών που εισπράττει κάθε χρόνιά (να μην πω μηνιάτικο), δε νομίζω να’χει ανάγκη το χορηγό;)

  6. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Φυσικά το παίρνει το όχημα.
    Και πίσω μπορεί να βάλει και κοτσαδόρο γιά την μπετονιέρα 🙂

  7. Ο/Η matador4 λέει:

    Ας μου κανει εμενα αλλο ενα αλανθασοτ τελικο τσ.λου εκια προς Μαδριτη μερια κι ας παρει και αουντι αεροπλανο.Λετε να τον βαλει μαντομαδορο πανω στον θεοφοβουμενο?

  8. Ο/Η Elaith λέει:

    O Oλεγκέρ θα είχε αρνηθεί για να κυκλοφορεί με ποδήλατο…

  9. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Στηρίζουμε Ολεγκέρ Πρέσας Ρενόμ!!! 🙂

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *