Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Παρ ότι …

Παρά τα τρομακτικά και πανθομολογουμένως καταδικασθέντα επεισόδια που έλαβαν χώρα στην Σουρωτή πριν λίγες μέρες από μερίδα αλητών, παρά το πρωτοφανές «πέσιμο» στο αυτοκίνητο του Κυριάκου Αλεξανδρίδη, παρά την μικρότερης σημασίας βλάβη στο μηχανάκι του «κατεψυγμένου» επόπτη Καρατζίκα, παρ ότι πριν από πολλά χρόνια είχε φάει ξύλο ο Μπάκας, παρ ότι κακές διαιτησίες υπάρχουν από καταβολής ελληνικού ποδοσφαίρου, παρ ότι για όλα δεν φταίει μόνο ο Ολυμπιακός (το τονίζω αυτό), χθες έπαιξε κι ένα παιχνίδι η Εθνική Ελλάδας των Ανδρών.
Παρ ότι ποδόσφαιρο δεν είδαμε, παρ ότι ακόμα και με ομάδες δυναμικότητας Λουξεμβούργου δεν μπορούμε να βγάλουμε πάνω από 3 φάσεις σε 90 λεπτά αν πρώτα δεν ισοφαρίσουν το ένα μας γκολ ή δεν προηγηθούν (βλέπε Λετονία που μας υποχρέωσε να κουραστούμε Οκτώβρη μήνα), παρ ότι ο Φωτάκης βγήκε στο ημίχρονο χωρίς κανείς να καταλάβει τον λόγο, παρ ότι ο Νίνης δεν παίζει στην Ελπίδων για να μπορεί απρόσκοπτα να μην παίζει στην Ανδρών ούτε με το Λουξεμβούργο, παρ ότι ο Καραγκούνης απ ότι φαίνεται θα βαλσαμωθεί μετά από 20 χρόνια όταν πιά θα έχει κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά του υποδήματα, παρ ότι ο Αβραάμ έσωσε έστω και στο τέλος το όβερ που δεν φιλοτιμούντο να «καθαρίσουν» οι επιθετικοί και μεσοεπιθετικοί του συμπαίκτες, τελικά κερδίσαμε με το εκοφαντικό 2-1 και θα συμμετέχουμε στα μπαράζ που οδηγούν στα γήπεδα της Νοτίου Αφρικής.
Παρ ότι ο πλανήτης ελάχιστη καούρα πρέπει να έχει για να παρακολουθήσει αυτό το έκτρωμα το καλοκαίρι, οι βουβουζέλες ίσως τελικά να είναι πιο ενοχλητικές.
Παρ ότι πάντως πολλά απ αυτά που κάνει ο Οτο εξοργίζουν τη μέση ποδοσφαιρική αντίληψη όχι μόνο την δική μας αλλά ενδεχομένως και της γιαγιάς μας, εγώ θα συνεχίσω να τον στηρίζω και να υποστηρίζω πως απ αυτή την ομάδα πρέπει να φύγει όχι όποτε επιθυμούμε εμείς, αλλά όποτε θέλει αυτός.
Γιατί επιτέλους σ αυτό τον τόπο πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε αυτούς που κάποτε μας οδήγησαν εκεί που ούτε καν είχαμε ονειρευτεί, παρ ότι το μέτρο σύγκρισης μέχρι τότε ήταν οι Αρχοντίδηδες, οι Πολυχρονίου, οι Γεωργιάδηδες και οι Παπαποστόληδες.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Εθνική Ελλάδας, ελληνικό ποδόσφαιρο

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

“Κόσμε, από εδώ το Γιβραλτάρ. Γιβραλτάρ, από εδώ ο κόσμος”

Το πρωί της Κυριακής στην πόλη Φάρο της Πορτογαλίας οι παίκτες της εθνικής Ελλάδας συμμετείχαν σε 40λεπτο πρόγραμμα αποφόρτισης και πρόληψης με ασκήσεις κινητικότητας, ισορροπίας και διατάσεις. Την προηγούμενη μέρα ένα βίντεο που κυκλοφόρησε στο επίσημο κανάλι της ομάδας στο youtube τους έδειχνε να χαζολογούν και να παίζουν με τα κινητά τους στην αίθουσα αναμονής του ξενοδοχείου, περιμένοντας […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ο λατρεμένος προπονητής του τοπικού πρωταθλήματος

Το τοπικό (ερασιτεχνικό) ποδόσφαιρο στην Ελλάδα είναι κάτι το οποίο όσο και να προσπαθήσει κάποιος να αναλύσει και να το καταλάβει πλήρως δεν θα τα καταφέρει. Είναι εντελώς διαφορετικό άθλημα από το σύγχρονο ποδόσφαιρο που παίζεται στο εξωτερικό και φυσικά αλλάζει από περιοχή σε περιοχή. Άλλο ποδόσφαιρο θα συναντήσεις στην Αθήνα, άλλο στη Θεσσαλονίκη και […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

27 σχόλια σχετικά με το “Παρ ότι …”

  1. Ο/Η duendes λέει:

    Ακόμα και σε ποστ για την εθνική Ελλάδος, πάλι δυο αναφορές βλέπω για τον Ολυμπιακό.. Τόσο κόμπλεξ πλέον; 🙂

    ΥΓ. Έκατσες να δεις Ελλάδα-Λουξεμβούργο; Ο γάμος πραγματικά είναι ..πρόωρος θάνατος, ε;
    ΥΓ2. Συμφωνώ απόλυτα για τον Ότο:
    “Παρ ότι πάντως πολλά απ αυτά που κάνει ο Οτο εξοργίζουν τη μέση ποδοσφαιρική αντίληψη όχι μόνο την δική μας αλλά ενδεχομένως και της γιαγιάς μας, εγώ θα συνεχίσω να τον στηρίζω και να υποστηρίζω πως απ αυτή την ομάδα πρέπει να φύγει όχι όποτε επιθυμούμε εμείς, αλλά όποτε θέλει αυτός.”

  2. Ο/Η Saladin λέει:

    Ευχαριστω παιδια για τον σεβασμο που δειχνετε σε καποιον που σχολιασε τα γραφομενα σας και ετυχε να μην συμφωνει.

    Πολυ εντιμο απο μερος σου Εξαρχειωτη, να μεταφερεις τη συζητηση απο το επιπεδο του σχολιασμου και της κουβεντας σε κειμενο αλλης θεματικης ενοτητας, ειρωνευομενος. Μπραβο και στο αλλο το παιδι που ειρωνευεται επισης.

    Τι να πω, δικο μου ειναι το λαθος, που πηρα την πρωτοβουλία να σχολιασω. Δεν περιμενα κατι τετοιο, ειλικρινα. Ενταξει παιδια, γεια σας.

  3. Ο/Η xristos λέει:

  4. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Δεν βλέπω τίποτα ανέντιμο σ αυτό που έγραψα.
    Αντιθέτως είναι ανέντιμο ανώνυμοι που δεν διαβάζουν τα posts μας και δεν έχουν σχέση με το blog να μας ασκούν κριτική γιατί σχολιάζουμε δημοσιεύματα εφημερίδων που αφορούν τον Ολυμπιακό (μόνο αυτό είδαν) και δεν σχολιάζουμε και τα όσα φοβερά συνέβησαν στην Σουρωτή.
    Τα σούμαρα λοιπόν και τα έβαλα και εδώ και δεν ξέρω μήπως πρέπει να το κάνω συνέχεια από δω και πέρα σε όλα τα κείμενά μου προκειμένου να μην χαρακτηρίζομαι εμπαθής και μονομερής.
    Οταν με προσβάλουν απαντώ ανάλογα, γιατί βλέπεις η ευθιξία δεν είναι μόνο δικό σου προνόμιο

  5. Ο/Η Saladin λέει:

    Ποιος σε προσεβαλε ΕΞΑΡΧΕΙΩΤΗ, που και πότε; Μπορεις να το γράψεις;

    Ειμαι τοσο ανωνυμος οσο και εσυ και τα αλλα παιδια. Ψευδωνυμο χρησιμοποιω οπως και εσυ και οι αλλοι. Γραφετε με τα ονοματα σας; Για ποια ανωνυμια με κατηγορεις;

    ΕΜΠΑΘΗΣ ειναι δικη σου λεξη. Ψαξε να βρεις αν την εγραψα καπου, οχι μονο για σενα, αλλα για οποιονδηποτε. Εδω λοιπον, ψευδεσαι. Η λεξη μονομερεια αφορουσε την κριτικη που ασκειται μεσα στο ΣΟΜΠΡΕΡΟ για τα θεματα που κατα καιρους θιγετε.

    Στο κατω – κατω αναγνωστης σου ειμαι εσενα και των αλλων. Ενας αναγνωστης που δεν συμφωνουσε και το δηλωσε. Αν σας προσεβαλα με καποιον τροπο, να μου το λεγατε την ωρα που συζητουσαμε. Ωστε να σας ζητησω και συγγνωμη. Αυτο που εκανες, δεν σε τιμα. Δεν σας τιμα γενικα, την συζητηση με εναν αγνωστη σε επιπεδο σχολιων, να την μετατρεπετε σε θεμα ολοκληρο.

    Αφου ομως δεν βλεπεις τιποτα ανεντιμο, δεν εχει και νοημα να συνεχιζουμε να μιλαμε, καθως διαφερουν οι οπτικες μας και στο θεμα της εντιμοτητας, περα απο αυτες στο θέμα της ποιοτητας της δημοσιογραφιας.

    Ειτε ειμαι είτε δεν ειμαι αυτος που φανταζοσουν, στο θεμα που συζητουσαμε χθες, σε χαιρετω, οπως και τους υπολοιπους.

  6. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Προφανώς δεν κατάλαβες ή δεν μπήκες στον κόπο να διαβάσεις άλλα κείμενα στο sombrero από προχθές
    Γιά διάβασε λοιπόν το κείμενο “Ψάρια, κλέφτες και ρολόγια” και το σχόλιο από κάτω κάποιου ανώνυμου και θα δεις σε τί αναφέρομαι.
    Αν ήθελα να αναφερθώ σε σένα θα αναφερόμουν σε σένα και όχι σε ανώνυμους.

  7. Ο/Η Saladin λέει:

    Μαλιστα. Να με συγχωρεις αν αλλον εννοουσες, αλλα δεν εχω πειστει, γιατι λίγο πιο πανω υπηρχε αυτό:

    “Οταν με προσβάλουν απαντώ ανάλογα, γιατί βλέπεις η ευθιξία δεν είναι μόνο δικό σου προνόμιο”

    Και αυτο απευθυνοταν στον Σαλαντιν φανταζομαι. Φυσικα, εγω ουδεποτε υπονοησα στη χθεσινη μας κουβεντα οτι εθιγην απο καποιον. Αρα αυτο για την δικη μου ευθιξια ειναι λιγο ακυρο.

    Το κειμενο το ειδα στο οποιο με παραπεμπεις. Απο χθες το βραδυ. Οχι, δεν εκανα κλικ στα σχολια. Πλην ομως, ειτε συμφωνω ειτε διαφωνω με τον Ανωνυμο, δεν ειναι δικαιωμα σου να ειρωνευεσαι αυτον που σχολιαζει, κανοντας εσυ ενα κεντρικο θεμα. Εχεις δικαιωμα να του απαντας ομως, οπως απαντησες και σε μενα. Αυτος ειδε το μπλογκ σου, μπηκε και σχολιασε. Μαγκας εισαι που σε διαβαζει και σε σχολιαζει, τον αναγκασες να το κανει. Δεν εισαι μαγκας οταν ξεκινας κειμενο και καλα για την εθνικη, θιγοντας αυτόν και εμενα, σε κατι που συζητουσαμε χθες.

    Τεραστιο φαουλ, δικο σας ειναι ο χωρος βεβαια, γουστο σας καπελο σας. Ξερεις ομως, αυτα που επικαλεισαι ως δικαιολογιες, τετοιο δικαιωμα (με βαση τους δικους μου κωδικες για τον δημοσιο διαλογο), δεν σου δινουν.

    Στη θεση σου θα αφηνα το κομματι με τον Οτο και την Εθνικη, που λεει αλλωστε σωστα πραγματα, σβηνωντας την πρωτη παραγραφο. Γιατι με τον τροπο αυτο που εινια γραμμενο, το κομματι που αφορα την εθνικη, φανταζει ως δικαιολογια για τα χωσουμε σε αναγνωστες. Παιδια, χθες λεγαμε για την ελευθερια στον σχολιασμο. Αν η ελευθερια συνιστα να σχολιαζουν οι αναγνωστες και μετα οιμπλογκερς να κανουν θεμα το σχολιο και την κριτικη (ανεξαρτητως προαιρεσης), τοτε παιδια δεν ειναι και τοσο ελευθερα τα πραγματα.

    Θελω να πιστευω οτι γινεται αντιληπτό το σκεπτικο μου και μην αντιδρατε τοσο αγαρμπα στην κριτικη. Ειναι το λιγότερο ακομψο.

  8. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Οχι δεν απευθυνόταν στον saladin, απευθυνόταν στην ευθιξία του και την δική μου οι οποίες ανεξαρτήτως οπαδικής απόχρωσης μπορεί να έχουν την ίδια βαρύτητα.
    Τώρα αν εσύ την ευθιξία την δική μου την αποκαλείς δικαιολογία, είναι δικαίωμά σου.
    Μετά λοιπόν απ τις αρκετές υποδείξεις που μας έκανες γιά το blog, το τί είναι κομψό και τί άκομψο, πότε μπάζει η κριτική και πότε όχι, επίτρεψέ μου να σου κάνω κι εγώ μιά μικρή υπόδειξη: όταν αναφέρεσαι σε κάτι γιά το οποίο δεν έχεις βγάλει σωστά συμπεράσματα και εκ των υστέρων το καταλαβαίνεις, μην προσπαθείς να το δικαιολογήσεις περνώντας στην επίθεση.
    Παραδέξου απλά πως δεν είχες διαβάσει το κείμενό μου χωρίς να χαρακτηρίζεις τα όσα ακολούθησαν “δικαιολογίες”.
    Εκτός αν ούτε έτσι καταλαβαίνεις πως άδικα (κατά την γνώμη μου) προσβάλεις γιά δεύτερη φορά τον άλλον.
    Τέλος εξήγησέ μου γιατί … “Αν η ελευθερια συνιστα να σχολιαζουν οι αναγνωστες και μετα οιμπλογκερς να κανουν θεμα το σχολιο και την κριτικη (ανεξαρτητως προαιρεσης), τοτε παιδια δεν ειναι και τοσο ελευθερα τα πραγματα.”
    Δηλαδή αν θεωρούμε πως η κριτική είναι άδικη, δεν θα πρέπει κατά την γνώμη σου να την κρίνουμε;
    Θεωρείς πως ο ρόλος μας εδώ είναι να περνάει ο κάθε ανώνυμος να πετάει ένα χαστούκι κι εμείς να γυρίζουμε το άλλο μάγουλο;
    Πολύ χριστιανικό είν αλήθεια, αλλά έξω απ τα όρια του δικού μου περί δικαίου αισθήματος.

  9. Ο/Η Saladin λέει:

    Να κρινεις την αποψη του σχολιογραφου εκει που γινονται σχολια. Οχι με οπλο τη δυναμη σου να κανεις κεντρικο θεμα. Γιατι ο αλλος δεν εχει αυτη τη δυνατοτητα.

    Εννοια σου και το εβγαλα το συμπερασμα που λες οτι δεν το εχω βγαλει σωστα. Και για το σε ποιους απευθυνοσουν, που προσπαθεις να το μαζεψεις τωρα και για τις δηθεν προσβολες που εφευρισκεις για να δικαιολογησεις το αδικαιολογητο. Κοινη λογικη χρειαζεται, για να το διαπιστωσει καποιος.

    Τις υποδειξεις για το μπλογκ, αγνοησε τις. Δεν αφορουν εσενα. Με αυτα που διαβαζω, οντως δεν σε αφορουν. Βρεθηκαν δυο να κανουν κριτικη, ισως αδικη κατα εσενα, ισως υπερβολικη κατα εσενα, σε αλλες ενοτητες του ΣΟΜΠΡΕΡΟ. Και εσυ τι εκανες;

    Ανεβασες κειμενο που τους κοροιδευεις. Αυτο, ειτε το δεχεσαι είτε δεν το δεχεσαι, ειναι ανεντιμο και θα επρεπε να σε προβληματιζει. Και το κακο δεν ειναι οτι χαρακτηριζει μονο εσενα. Εσυ μπορει να εχεις τα δικα σου ηθη οταν γραφεις. Χαρακτηριζει και ολο το ΜΠΛΟΓΚ.

    Σιγα μην σε απασχολουσε αυτο βέβαια. Αντε μωρε με τους γαβρους που θελουν και να μιλανε. Κατσε να τους δουλεψουμε λιγο (λιγο ακομα πιο σωστα). Αφου δεν το καταλαβαινεις και τσαμπουνας κατι για χριστιανους και λιονταρια, δεν πειραζει. Καλη καρδια.

  10. Ο/Η Antonis λέει:

    Saladin
    δεν πιστεύω ότι κάθε φορά που τα παιδιά γράφουν για τον Ολυμπιακό (η και για οποιαδήποτε άλλη ομάδα) με καυστική-χιουμοριστική διάθεση, όπως το βλέπω εγώ, εσύ να προσβάλλεσαι προσωπικά και να ζητάς εξηγήσεις για τα γραφόμενα. Εκτός κι αν έχεις το μονοπώλιο της ευθιξίας για την ομάδα του Ολυμπιακού η είσαι ο “κυβερνητικός” εκπρόσωπός του.
    ΥΓ. Είτε Saladin υπογράφεις είτε Ανώνυμος το ίδιο είναι

  11. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Λοιπόν αγαπητέ “γάβρο”, που έτσι αποκάλεσες τον εαυτό σου στον επίλογο του τελευταίου σου post, εγώ ο κακός χρησιμοποιώ την δύναμη του κειμένου στην πρώτη σελίδα γιά να απαντήσω στον ανίσχυρο και καλοκάγαθο που μου επιτίθεται άδικα και υπό μορφήν “γραμμής” πολιτικού κόμματος σε άσχετο κείμενο με το πνεύμα ιερής αγανάκτησης.
    Προφανώς “γάβρομετηνάδειάσου” έχεις μάθει τόσα χρόνια να λες ό,τι θέλεις, να κάνεις ό,τι θέλεις και κανείς να μην μπορεί και να μην πρέπει να σου απαντήσει ούτε καν μέσα στο ίδιο του το blog.
    Διότι αν το κάνει θα είναι άκομψος, άγαρμος, άδικος, ενώ οι υπόλοιποι ιδίων αντιλήψεων και πρακτικών “γάβροιμετηνάδειάσου” είναι κομψοί, ντελικάτοι, δίκαιοι και σε κάθε περίπτωση έχουν το δίκαιο του ανίσχυρου με το μέρος τους, αφού το κατεστημένο, το κόμπλεξ και το κακό το μάτι τους κυνηγούν, τους φθονούν και θέλουν το κακό τους.
    “Γάβρομετηνάδειάσου”, πραγματικά δεν έχουμε πολλά κοινά και γιά να σου πω την αμαρτία μου, πολύ χαίρομαι γι αυτό.
    Το αντίθετο θα με ανησυχούσε.
    Διότι βέβαια καλές οι νουθεσίες περί αντικειμενικής κριτικής, κριτικής που μπάζει και κομψότητας, στην μοναδική φορά όμως που χρειάστηκε εδώ μέσα να υπερασπιστείς την αντικειμενική σου κρίση, δεν σε είδα να αντιδράς γιά την ανώνυμη επίθεση που άδικα δέχτηκα.
    Αλλά ξέχασα: εσύ δεν είσαι blogger. Εσύ έχεις το δικαίωμα να κρίνεις και να μην κρίνεσαι, εσύ είσαι οπαδός κι εγώ αυτός που οφείλει να κόβει τα καρπούζια στη μέση.
    Εσύ μοίρασες ρόλους πάντως. Εγώ τον ρόλο του άκομψου, εσύ τον ρόλο του “γάβρου”
    Τους αποδέχομαι και τους δύο.
    Κομψός δεν υπήρξα ποτέ άλλωστε…

  12. Ο/Η Saladin λέει:

    Αντωνη,

    λαθος το εξελαβες. Ουτε εξηγησεις ζητω ουτε τιποτα παραπανω. Τη γνωμη μου ειπα με διαθεση κριτικης, γνωμη ενος οπαδου. Τα οσα διαβαζεις σε αυτη την ενοτητα, δεν εχουν να κανουν με τον Ολυμπιακο. Για το αν ειναι χιουμοριστικη η διαθεση στα γραφομενα που αναφερεις, ασε με να εχω και εγω την αποψη μου. Το χιουμορ αλλωστε το αντιλαμβανεται ο καθενας αλλιως. Οπως και ο καθενας καταλαβαινειμε τον δικο του τροπο και που τελειωνει το χιουμορ.

    Μονοπώλια? Μπα, κανενα δεν εχω. Αλλωστε χθες εγραψα πρωτη φορα στο μπλογκ. Και σημερα αντιμετωπιζω τη χλευη σε κεντρικο θεμα κιολας. Αρα το καθε φορα φιλε, που αναφερεις, δεν ισχυει. Ποια κάθε φορά; Με ειχες ξαναδει εδω μεσα και λες κάθε φορά;

    Εσυ εκπροσωπεις το Σομπρερο; Εχεις καποιο λογο να υπερασπιστεις τα γραφομενα καποιων; Εισαι εκπροσωπος τους; Οπως βλεπεις, τα ερωτηματα που θετεις ειναι ευκολο να αντιστραφούν.

    Τελος, συμφωνω. Ανωνυμος, Σαλαντιν, Αντωνης, Ντουεντες, Εξαρχειώτης, Ελαϊθ ειναι το ιδιο. Δεν εθεσα εγώ θέμα ανωνυμίας. Μπορεις να το διαπιστώσεις.

  13. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Θεωρητικά ο Saladin είναι ένα πρόσωπο.
    Ο Ανώνυμος μπορεί να είναι πολλά διαφορετικά, όσος είναι και ο πληθυσμός της γης (θεωρητικά πάντα) 🙂

  14. Ο/Η Saladin λέει:

    Ενταξει Εξαρχειωτη. Τελειωσε το θεμα. Μας διαβαζουν ολοι, ας βγαλουν αυτοι συμπερασμα. Θεωρεις οτι εχεις δικιο, θεωρω οτι εχω δικιο. Βαριεμαι να το τραβηξω αλλο. Δεν συνενοουμαστε και ενδεχομενως να εισαι ευτυχης για αυτο, οπως αλλωστε ειμαι και εγω.

  15. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Χαίρομαι που είμαστε όλοι ευτυχείς. 🙂

    Κουίζ γιά δυνατούς λύτες και τακτικούς αναγνώστες.
    Ποιός είναι ο EXARCHIOTIS;;;
    5…
    4…
    3…
    2…
    1…

    Ιδού!!!
    http://www.sombrero.gr/2009/10/%CF%80%CE%AC%CF%81%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%87%CE%AD%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CE%BF%CF%85/

    Τα τάαααααααααααν 🙂

  16. Ο/Η Saladin λέει:

    Ευχαριστω για την παρουσιαση του Εξαρχειωτη. Κρατω λοιπον το Νικος.

    Το ειχα διαβασει το κειμενο.

    Δεν (υπο)γραφεις εδω μεσα ομως ως αυτος που λες οτι εισαι (και προφανως εισαι, δεν το αμφισβητω). Μπραβο σου κιολας, που δεν εχεις προβλημα να αυτοσυστηθεις, γιατι εξω κυκλοφορουν πολλοι ηλιθιοι και θελει μαγκια να λες καποια πραγματα επωνυμα.

    Γραφεις με ψευδωνυμο και καλα κανεις (πλην του κειμενου εκεινου για τη Μπαρτσελονα). Οπως και οι αλλοι. Στο ΙΝΦΟ αλλωστε, κανεις σας δεν λεει ποιος ειναι και για εμενα καλά κανει.

    Αρα γιατι εβαλες θεμα την ανωνυμια; Αν σου εγραφε ο Ανωνυμος οτι τον λενε Σακη ή Μακη, θα αλλαζε κατι δραματικά;

  17. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Λοιπον συγνωμη κατ’αρχας για τo σχολιο που υπεγραψα σαν ανωνυμος και τελικα προκαλεσα αντιπαραθεση (αν το ηξερα πραγματικα δε θα το εγραφα)

    Διαβαζω το sombrero γιατι πραγματικα μου ΑΡΕΣΕΙ

    Μου αρεσει που αντιμετωπιζετε με χιουμορ το τραγικο μας πρωταθλημα

    Μου αρεσει που ασχολειστε με ξενα πρωταθλημα εχοντας τη γνωση να το κανετε, δινοντας μας την ευκαιρια να ξεφυγουμε εστω και λιγο

    Αυτο που δε μου αρεσει (υποκειμενικα παντα) ειναι η μονομερεια και η μεγεθυνση γεγονοτων οταν αυτα συμβαινουν μονο απο μια πλευρα.

    Ποτε δεν ειχα σκοπο να κανω υποδειξεις για τη λειτουργια του blog.

    Εννοειται οτι θα γραφετε ο,τι θελετε και εμεις αν θελουμε να το διαβαζουμε.

    Απλα θεωρουσα οτι τα σχολια υπαρχουν ακριβως για αυτο: Ακομα και αν δε συμφωνουμε σε κατι, να καταληξουμε καπου μεσω διαλογου

    Και να το ξαναπω : Θα συνεχισω να διαβαζω το sombrero γαιτι πραγματικα μου ΑΡΕΣΕΙ.

  18. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Απλά ήθελα να δείξω πως δεν έχω κανένα πρόβλημα να πω πώς με λένε.
    Σαν EXARCHIOTIS γράφω εδώ και αλλού γιά πάνω από 7 χρόνια και είναι ένα ψευδώνυμο που με εκφράζει.
    Δεν είναι ένας τρόπος ανωνυμίας, είναι ένας τρόπος καλύτερης έκφρασης και δεν φαντάζομαι πως είμαι ο πρώτος που αισθάνεται έτσι.
    Η διαφορά πάντως κάποιου που επιλέγει να γράφει με ψευδώνυμο με κάποιον που επιλέγει να γράφει ως Ανώνυμος είναι διακριτή και πιστεύω πως την καταλαβαίνεις. Είναι σαν να επιλέγουν 1000 άτομα στον ίδιο χώρο να γράφουν σαν EXARCHIOTIS. 😉

  19. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Δημήτρης λοιπόν.
    Δημήτρη προσωπικά δεν με ενόχλησε το ότι έγραψες σαν ανώνυμος (αν και το Δημήτρης μ αρέσει πιό πολύ), αλλά το ότι επέλεξες να γράψεις αυτά που έγραψες κάτω από ένα κείμενο που δεν σου έδινε την παραμικρή αφορμή γιά κάτι τέτοιο.
    Θα μπορούσα να δεχτώ την κριτική σου αν την έβλεπα κάτω απ το κείμενο γιά τον Καρατζίκα, όχι κάτω απ την … κίνηση των ψαριών, τις χιονόμπαλες, τους μαφιόζους και το Μπέρμιγχαμ του Λονδίνου 😉

  20. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Δεν εχεις αδικο exarchiotis, αλλα στο ποστ του εποπτη ηδη ειχε γινει μεγαλη κουβεντα και θεωρησα οτι δεν ειχε νοημα να το “τραβηξω” αλλο.

    Και να σου δωσω ενα παραδειγμα: Στα ποστ με σχολιασμο για τον κετσπαγια ή στο πεναλτι περυσι με τον θρασυβουλο ειναι ευνοητο οτι υπαρχει κριτικη – χιουμοριστικη διαθεση.

    Σε ποστ ομως που να λενε μπραβο στον γκαρσια για τη μπουνια στον ντιογκο (δικαιωμα του βεβαια να το γραφει) δεν ειναι προφανης η μονομερεια ?

    Αν εβλεπες εσυ σε καποιο blog κατι αναλογο για την ομαδα σου δε θα σε ενοχλουσε ?

    Και τα σχολια που μπορει να διαφωνουν με τα ποστ πιστευω οτι τελικα κανουν καλο στο blog αφου κατ’αρχας εξυπηρετουν την ελευθερια της εκφρασης, και συμβαλλουν στην βελτιωση του blog μεσω της ανταλλαγης αποψεων.

    ΥΓ: Το σημερινο εισαγωγικο στο ποστ πραγματικα δεν το εξελαβα σαν ειρωνικο, το αντιθετο μαλιστα…

  21. Ο/Η Saladin λέει:

    Νομιζω οτι εχουν εξηγηθει πλεον τα παντα και απο ολους. Ας το αφησουμε πισω ό,τι εγινε.

    Εξαρχειωτη δεν διαφωνω για την λογικη του ψευδωνυμου. Καθε αλλο. Να λοιπον που και ο ανωνυμος εγινε επωνυμος (υπο καποια εννοια).

    Τελοσπαντων, αν καποιον εθιξα προσωπικα, ζητω συγγνωμη, δεν ξεκινησα με τετοια προθεση χθες, να θιξω δηλαδη προσωπικοτητες. Ηθελα να θιξω γραφομενα και να τα κριτικαρω.

    Διατηρω καποιες ενστασεις παντως για το σημερινο κειμενο. Δεν εχει σημασια πλεον. Το εξαντλησαμε…

  22. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Οχι δεν συμφωνώ Δημήτρη.
    Γιατί εδώ μέσα έχουν γραφτεί κατά καιρούς άφθονα επικριτικά σχόλια και κείμενα γιά τον Πάμπλο Γκαρσία.
    Και θέλω να είμαι ειλικρινής μαζί σου.
    Σαφώς και ήταν ειρωνική η πρώτη παράγραφος του σημερινού μου κείμενου.
    Αφού τα όσα προηγήθηκαν, μου θύμισαν έντονα παλιές ατάκες του στυλ : “εδώ πεινάνε τα παιδάκια στην Αφρική κι εσείς ασχολείστε με το ποδόσφαιρο;”

  23. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Saladin δεν χρειάζεται να ζητάς συγγνώμη.
    Ο καθένας έχει τις απόψεις του και το δικαίωμα να τις εκθέτει.
    Το θέμα όντως εξαντλήθηκε, αλλά θεωρώ πως κάπως έτσι έπρεπε να γίνει, γιατί ήταν ένα θέμα ταυτότητας του blog και ήταν χρήσιμο που μας δόθηκε η δυνατότητα να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα

  24. Ο/Η Saladin λέει:

    Η συγγνωμη ειναι στα πλαισια του τακτ, δεν ειναι σωστο να προκαλεις ενταση, ειτε το θελεις ειτε οχι και φοβαμαι οτι μας ξεφυγε λιγο το θεμα. Οποτε, στο μεριδιο που αναλογει σε μενα, μια συγγνωμη αν καπου παρεκτραπηκα (ειναι και πολλα τα σχολια πλεον), ειναι απαραιτητη. Απο εκει και περα, υπαρχει μια διαφορα αποψεων κυριως επι θεματων αρχης. Οχι μονο με τον Εξαρχειωτη. Γενικως με το μπλογκ (αλλα νομιζω τωρα οτι ξαναγυρνω στα χθεσινα).

    Κατα τα αλλα, οπως λεει και ο Δημητρης – πρωην ανωνυμος, το μπλογκ εχει και κειμενα που ειναι από ενδιαφεροντα, εως απολαυστικα. Για αυτο ειμαι και εδω αλλωστε, για αυτο ηρθε και αυτος, οπως φανταζομαι και αλλοι. Χθες ηρθα σαν σχολιογραφος, με αφορμη ενα κειμενο που για μενα θα ειχε νοημα αν παρουσιαζοταν σε διαφορετικο υφος και δομη και αν δεν βαρυνε πισω του η αντιμετωπιση παρομοιων καταστασεων με αλλο σκεπτικο.

    Ασχετο: Ελα μωρη Αργεντινη! 33 χρονια ειχε να κανει διπλο εκει. Βεβαια, αν παμε ετσι στο Μουντιαλ…

  25. Ο/Η Yannis λέει:

    «Προφανής μονομέρεια» το μπράβο στη μπουνιά του Γκαρσία? Καφρίλα είναι. Και το λέω ως Παοκτζής. Αύριο θα πανηγυρίζουμε που θα φέρουν τον Τζιμπούρ και θα ανακηρύξουμε επίτιμο Δημότη τον Βειρίνια. Ο Βιτόλο και ο Σαβίνι θα τιμούνται ως ήρωες και θα χτυπήσουμε όλοι tattoo τη φάτσα του Κοντρέρας. Οι Έλληνες δεν χρειάζεται να παίζουν και πολύ, κακομαθαίνουν. Αφού και όταν είναι να παίξει η Εθνική πάλι οι «ξενιτεμένοι» θα παίξουν. Καλοί ή κακοί.
    Όπως και στις ομάδες μας. Καλοί ή κακοί οι …άλλοι θα παίζουν. Η… προπαγάνδα και το σύστημα θα τους επιβάλλει και εμείς οι κάφροι θα τους χειροκροτούμε. Έχω ξαναπεί ότι δεν με ενδιαφέρει τι κάνει η άλλη ομάδα ή η σφυρίχτρα. Θέλω η ομάδα μου να παίζει μπάλα. Ο ΠΑΟΚ είναι η ομάδα μου και ως Έλληνας φυσικά η Εθνική. Και δεν είναι μόνο ότι δεν παίζουν μπάλα άλλα ότι δεν παίζουν οι πάντα καλύτεροι. Υπάρχουν «άλλες λογικές» στις επιλογές παικτών.
    Το site είναι υπέροχο και ακούγονται όλες οι απόψεις. Δεν χρειάζεται να συμφωνούμε πάντα. Είναι καλό, πιστεύω, να μάθουμε να ακούμε και την άλλη άποψη. Όμως ακόμα καλύτερο θα ήταν να μάθουμε να κάνουμε αυτοκριτική πριν κράξουμε τους άλλους. Φαντάζεστε εχθές να φέρναμε «Χ» με μούφα πέναλτι στο 90’? Η σφυρίχτρα θα έφταιγε ή το μαύρο μας το χάλι? Από την άλλη, όμως, φαντάζεστε να κερδίζαμε με μούφα πέναλτι στο 90’? Τι θα πανηγυρίζαμε? Την νίκη?
    Και στις ομάδες μας τα ίδια γίνονται. Άλλοι κλαίγονται μονίμως γιατί δεν τους παίζει η σφυρίχτρα και άλλοι πανηγυρίζουν γιατί κερδίζουν και παίρνουν πρωταθλήματα ενώ τελικά όλοι σέρνονται και προσκυνούν δήθεν ήρωες. Όταν βέβαια ο κάφρος, ο εκδότης της εφημερίδας, ο ραδιοφωνικός παραγωγός, ο «αναλυτής» είναι όλοι έμμισθοι υπάλληλοι του προέδρου ή του manager τότε είναι όλα δυνατά.

  26. Ο/Η matador4 λέει:

    pfff ειδα και γω 25 σχολια και λεω θα βγαλανε το αχτι τους για την εθνικη,για τον Οτο ,για μπαλιτσα τεωσπαντων.Επι της ουσιας δεν θα παρω θεση γιατι απλα βαρεθηκα να διαβασω τον διαξιφισμο σας…

  27. Ο/Η balkou λέει:

    Κάτω τα κουλά σας απ΄τον Ραφίκ!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *