Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

Του οφσαϊτιού το κάγκελο

off_side

Αν σκοπός του ποδοσφαίρου ήταν ποιός θα βγει περισσότερες φορές οφ σάϊτ, τότε ο φετινός Παναθηναϊκός θα είχε βλέψεις ανάλογες της περσινής Μπαρσελόνα.
Με πρωτομάστορα τον Σισέ που θαρρείς πως έχει κλεισμένα τα μάτια όταν παίζεται το παιχνίδι, αλλά και όλους τους υπόλοιπους, που λες και το κάνουν επίτηδες, τον τροφοδοτούν σχεδόν αποκλειστικά όταν είναι δυό-τρία στρέμματα μπροστά απ τον τελευταίο αμυντικό, η ομάδα μας άνετα διακδικεί το χρυσό βατόμουρο της ΟΥΕΦΑ (αν υπήρχε τέτοιος θεσμός).
Κατά τα άλλα, μιά αστεία άμυνα δεν τιμωρήθηκε γιά την τουλάχιστον επιπόλαιη αντιμετώπιση των πολύ “λίγων” Αυστριακών οι οποίοι παραλίγο να δημιουργήσουν προβλήματα με δυνατά πλάγια και γιόμες απ το κέντρο, αφού αν η μπάλα έφτανε οργανωμένα στην επίθεσή τους, έπρεπε να σταματήσει ο αγώνας και να … κόψουν τούρτα.
Οι 3 βαθμοί μπορεί να μπήκαν στο σακούλι, όμως με τέτοιες εμφανίσεις, ο Παναθηναϊκός ούτε καλή συνέχεια στην Ευρώπη θα έχει, ούτε καλά ξεμπερδέματα στο πρωτάθλημα.
Μόνη ευχάριστη … παραφωνία της σημερινής αναμέτρησης, η καλύτερη ίσως παρουσία του Γκάμπριελ με την πράσινη φανέλα.
Αντε και η τριπλή, έστω και ανορθόδοξη, επέμβαση του Τζόρβα.
Αυτά

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Europa League, ελληνικό ποδόσφαιρο, Παναθηναϊκός

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Ντύσου σαν Έλληνας παράγοντας

Στο πρόσφατο παρελθόν ασχοληθήκαμε με το φαινόμενο των ποδοσφαιριστών-κλαρινογαμπρών. Έτσι, όποιος από εσάς σκοπεύει να κάνει καριέρα ως ποδοσφαιριστής θα ξέρει πώς πρέπει να ντυθεί. Κι αν κάποιος θέλει να γίνει παράγοντας; Να σας αφήσουμε έτσι; Για τον λόγο αυτό παρουσιάζουμε τις τοπ τάσεις της μόδας τα τελευταία 40 περίπου χρόνια στο ελληνικό ποδόσφαιρο, ώστε […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πώς να αποκτήσουν ενδιαφέρον τα πλέι-οφ

Τα πλέι-οφ στο ελληνικό ποδόσφαιρο ήταν μια ακόμα φαεινή ιδέα των παραγόντων της χώρας μας για να μπορέσουν να βάλουν κανένα φράγκο στην τσέπη με το πρόσχημα του αυξημένου ενδιαφέροντος. Παρ’ ότι το έπαθλο είναι σχετικά σημαντικό (προκριματικά CL), τα πλέι-οφ περνούν σε μεγάλο βαθμό αδιάφορα. Οι περισσότεροι οπαδοί ασχολούνται με τις μεταγραφές και τις […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

5 σχόλια σχετικά με το “Του οφσαϊτιού το κάγκελο”

  1. Ο/Η Eidur λέει:

    ουτε ο Μαντζιος δεν εκανε τοσα offside..
    παλι θα βγαλουμε 1ο Offsider του θεσμου !!

    Υ.Γ και ο Ζιλμπερτο εκανε παρα πολυ καλη εμφανιση !!

  2. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Σωστά, γιατί συνήθως κάνει καλή … εξαφάνιση 🙂

  3. Ο/Η Eidur λέει:

    απλα επιβεβαιωνει το ονομα του εκεινες τις περιπτωσεις(“αορατος”) 😀

    btw,μιας και τον αναφεραμε..πιστευω ολες οι ποδιες που χωνει ειναι εντελως κατα τυχη..

  4. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Ποδιές;
    Εγώ νόμιζα πως φοράει … βερμούδα 🙂

  5. Ο/Η Marios_G λέει:

    Τουλάχιστον ο Σισε δεν ειναι περιπατητης σαν κατι Κονσεισαο που είχαν ερθει παλαιοτερα!Το σίγουρο ειναι οτι το παιδι θελει πολυ να παιζει μπαλα και να βάζει γκολ!Στο αν μπορει έχω αρχίσει να αμφιβάλω!!Τρίπλα δεν τον έχω δει ακόμα να κάνει,ούτε πλασέ!Γενικότερα πάντως στα θετικά βάζω την μαχητικότητα της ομάδας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *