Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Διαφημίσεις εξ Αργεντινής

Στην Αργεντινή είναι συχνές οι διαφημίσεις στις οποίες συμμετέχουν ποδοσφαιριστές. Για σήμερα επιλέξαμε μερικές στις οποίες πρωταγωνιστούν (ή κάνουν cameo εμφάνιση) κάποιο γνωστοί μας. Ξεκινάμε με τη διαφήμιση του GranDT, κάτι σαν “Γίνε κι εσύ προπονητής” της γνωστής εφημερίδας Κλαρίν. Στη διαφήμιση αυτή μια παρέα φίλων του Νασούτι κάνει… πικ-νικ στο δάσος μέχρι που βρίσκει τα… κομμένα πόδια του Μαραντόνα  (μην ρωτάτε παραπάνω). Οι φίλοι πηγαίνουν τα πόδια στον Νασούτι που τα… φοράει (!!) και εντυπωσιάζει όλη την Αργεντινή εκτελώντας φάουλ (φοβερή η έκπληξη του σπορτκάστερ όταν πάει να το εκτελέσει) και φέρνοντας βαθμούς στην παρέα.

Mια άλλη γνωστή φάτσα όμως που πρωταγωνιστεί σε διαφημίσεις είναι ο παλιός καλός φίλος Μάρτιν Αρουαμπαρένα. O “Bάσκος” πέρα από ένα καλό αριστερό μπακ (άσχετο από την μέτρια παρουσία του στην ΑΕΚ) είναι ιδιαίτερα δημοφιλής, μάλλον επειδή είναι μεγάλος χαβαλές. Έτσι, συμμετέχει σε διαφημίσεις της αργεντίνικης μπύρας Κίλμες. Στην… καλοκαιρινή εμφανίζεται στην παραλία να κάνει σερφ (κάπου κοντά στα 38″ !!) σε κάποια στιγμή. Στις επόμενες δύο πρωταγωνιστούν δυο φοβερές φάτσες (ο ένας είναι σαν τον Αργεντίνο Βασίλη Χαραλαμπόπουλο) σε ένα μπαρ. Στην πρώτη ο Μάρτιν σκάει μύτη με την σανίδα του μέσα στο μπαρ (κάπου εκεί στα 33″):

Και στην τελευταία ο Μάρτιν δεν παίζει, αλλά ο ένας από τους δύο τύπου προσπαθεί να πει έναν γλωσσοδέτη με πολλά “ρ”. (κάτι σε στυλ: Arruabarrena va con el barrenador a la barra a pedir una virra, que barbaro, barbaro, barbaro):

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Για ψώνια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

We love to hate you

Τα πράγματα είναι απλά και δεν χρήζουν επεξήγησης. Μπορεί να είσαι ο καλύτερος παίκτης του κόσμου, αν μου την σπας δεν θα σε χωνεύω. Μπορεί να είσαι μέλος της Μπάγερν και της Γερμανίας, να παίζεις το Γουαρδιολικό τίκι-τάκα με γερμανική πειθαρχία, να σηκώνεις Μουντιάλ και πρωταθλήματα, να είσαι ψευτοεννιάρι ή επιθετικό χαφ ή δεν ξέρω […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η αγάπη των οπαδών γεμίζει τα πορτοφόλια

Το καλοκαίρι είναι η περίοδος των μεταγραφών, των νέων εμφανίσεων και των εισιτηρίων διαρκείας. Το πώς πλασάρει η κάθε ομάδα την πώληση των διαρκείας ποικίλει, όπως είναι φανερό και στα παραδείγματα που θα μας απασχολήσουν. Η Ρόμα π.χ. προσπαθεί να πωρώσει τους μάλλον ξενερωμένους οπαδούς της, παίζοντας με το έμβλημα της ομάδας (που άλλαξε πρόσφατα) […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *