Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Ανόητες διαφημίσεις

Ολοι θα έχετε δει φαντάζομαι την διαφήμιση του ΟΠΑΠ μ αυτόν τον τύπο που μοιάζει με τον Τζόλα στα νιάτα του αλλά υποτίθεται πως είναι ο Κριστιάνο Ρονάλντο

Που μπορεί να μην γίνει ποδοσφαιρικός αστέρας, αλλά έχει πιθανότητες να γίνει ο καλύτερος τζογαδόρος του οικοδομικού του τετραγώνου.

Ε λοιπόν, ένας παρόμοιος τύπος, για ένα και μόνο γκολ, κέρδισε χθες βράδυ 480000 ευρώ!

Συγκεκριμένα στα πλαίσια του αγώνα Χέρεθ – Μπαρσελόνα για την Primera Division, η χορηγός τράπεζα του πρωταθλήματος BBVA διοργάνωσε ένα event, όπου 3 πελάτες της προσπάθησαν να βάλουν γκολ απ τη σέντρα σε κενή εστία.

Ο Miguel Hidalgo σημάδεψε το δεξί δοκάρι, ο Juan Antonio Ruiz το αριστερό και ο τρίτος της παρέας, ο παχουλός και αξιότιμος κύριος Miguel Ramón Rubio έστειλε την μπάλα αργά-αργά και βασανιστικά στα δίχτυα κερδίζοντας το μεγάλο έπαθλο.

Οι άλλοι δύο για την συμμετοχή τους (και όχι για τα δοκάρια που πέτυχαν, κάτι που εδώ που τα λέμε είναι πιο δύσκολο απ το γκολ), κέρδισαν από 3000 ευρώ.

Τόσα λεφτά για ένα γκολ, ούτε ο Κριστιάνο δεν κερδίζει.

Η τράπεζα … απειλεί πως θα συνεχίσει με ανάλογα events στα πλαίσια της καμπάνιας «η αγωνιστική της ζωής σου».
Δεν ανεβάζει λίγο τα επιτόκια καταθέσεων λέω εγώ. Αλλά θα μου πεις αυτό δεν παράγει τόσο μεγάλο κρότο …

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Για ψώνια, ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, Ισπανικό πρωτάθλημα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Φέτος θα ντυθώ χριστουγεννιάτικο δέντρο

http://youtu.be/yjjb_Dy7tXg Μέσα στις διάφορες ασχολίες του και τις σελίδες των σκανδαλοθηρικών περιοδικών ο Λιονέλ Μέσι βρήκε λίγο χρόνο να γυρίσει και μια διαφήμιση για τα καινούρια παπούτσια της εταιρείας που τον σπονσοράρει. Η διαφήμιση δεν έχει σχέση με άλλες παλιότερες, είναι πολύ χάι-τεκ, προσωπικά μου θυμίζει Tron για κάποιον λόγο και δυστυχώς είναι γεμάτη από […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Νόμιμο άρα και ηθικό;

Όταν καταφέρουν να τιμωρήσουν και να αποβάλλουν από το παιχνίδι ολοκληρωτικά κάθε εκδήλωση συναισθήματος που δεν σχετίζεται μ’ αυτό και δεν εμπίπτει στους θεσμοθετημένους – και στα όρια του καθωσπρεπισμού που διέπει το φαίνεσθαι κάθε εμπορικού προϊόντος – κανόνες του, τότε το ποδόσφαιρο θα μπορεί αντικειμενικά πλέον και από όλους, φανατικούς ποδοσφαιρόφιλους ή μη, να […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1 σχόλια σχετικά με το “Ανόητες διαφημίσεις”

  1. βασικά η διαφήμιση του οπαπ είναι όλα τα λεφτά
    γιατί έχει την τρομερή λεπτομέρεια
    να βάλει τον παίχτη να παίζει στην αθλέτικ μπιλμπάο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *