Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Ανόητες διαφημίσεις

Ολοι θα έχετε δει φαντάζομαι την διαφήμιση του ΟΠΑΠ μ αυτόν τον τύπο που μοιάζει με τον Τζόλα στα νιάτα του αλλά υποτίθεται πως είναι ο Κριστιάνο Ρονάλντο

Που μπορεί να μην γίνει ποδοσφαιρικός αστέρας, αλλά έχει πιθανότητες να γίνει ο καλύτερος τζογαδόρος του οικοδομικού του τετραγώνου.

Ε λοιπόν, ένας παρόμοιος τύπος, για ένα και μόνο γκολ, κέρδισε χθες βράδυ 480000 ευρώ!

Συγκεκριμένα στα πλαίσια του αγώνα Χέρεθ – Μπαρσελόνα για την Primera Division, η χορηγός τράπεζα του πρωταθλήματος BBVA διοργάνωσε ένα event, όπου 3 πελάτες της προσπάθησαν να βάλουν γκολ απ τη σέντρα σε κενή εστία.

Ο Miguel Hidalgo σημάδεψε το δεξί δοκάρι, ο Juan Antonio Ruiz το αριστερό και ο τρίτος της παρέας, ο παχουλός και αξιότιμος κύριος Miguel Ramón Rubio έστειλε την μπάλα αργά-αργά και βασανιστικά στα δίχτυα κερδίζοντας το μεγάλο έπαθλο.

Οι άλλοι δύο για την συμμετοχή τους (και όχι για τα δοκάρια που πέτυχαν, κάτι που εδώ που τα λέμε είναι πιο δύσκολο απ το γκολ), κέρδισαν από 3000 ευρώ.

Τόσα λεφτά για ένα γκολ, ούτε ο Κριστιάνο δεν κερδίζει.

Η τράπεζα … απειλεί πως θα συνεχίσει με ανάλογα events στα πλαίσια της καμπάνιας «η αγωνιστική της ζωής σου».
Δεν ανεβάζει λίγο τα επιτόκια καταθέσεων λέω εγώ. Αλλά θα μου πεις αυτό δεν παράγει τόσο μεγάλο κρότο …

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Για ψώνια, ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, Ισπανικό πρωτάθλημα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Η μέρα που ο Αραγονές κέρδισε τη Ρεάλ με ένα μπουκάλι κόκα κόλα

27 Ιουνίου 1992, γήπεδο Σαντιάγκο Μπερναμπέου, τελικός Κυπέλλου Ισπανίας μεταξύ Ρεάλ και Ατλέτικο, ώρα 20.40. Στα αποδυτήρια της Ατλέτικο επικρατεί ησυχία καθώς οι παίκτες παρακολουθούν με προσοχή τις τελευταίες οδηγίες που τους δίνει ο Λουίς Αραγονές, που εκτός από προπονητής τους είναι και ένας ζωντανός θρύλος της ομάδας, με την οποία μετράει ως εκείνη τη […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

O ξεπερασμένος (και στάσιμος) κύριος Μουρίνιο

Η δουλειά του προπονητή είναι αρκετά δύσκολη και πραγματικά δυσνόητη από τη μεγαλύτερη μερίδα του φίλαθλου κοινού. Είναι πολύ δύσκολο  να πρέπει να διαχειριστείς 20+ προσωπικότητες με τα καλά και τα κακά τους. Τον εργάτη, το σούπερ σταρ, τον καλλιεργημένο, τον άξεστο, τον ψυχάκια, το γλύφτη. Όλοι υπάρχουν σε κάθε ομάδα και όλοι πρέπει να […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1 σχόλια σχετικά με το “Ανόητες διαφημίσεις”

  1. βασικά η διαφήμιση του οπαπ είναι όλα τα λεφτά
    γιατί έχει την τρομερή λεπτομέρεια
    να βάλει τον παίχτη να παίζει στην αθλέτικ μπιλμπάο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *