Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Ανόητες διαφημίσεις

Ολοι θα έχετε δει φαντάζομαι την διαφήμιση του ΟΠΑΠ μ αυτόν τον τύπο που μοιάζει με τον Τζόλα στα νιάτα του αλλά υποτίθεται πως είναι ο Κριστιάνο Ρονάλντο

Που μπορεί να μην γίνει ποδοσφαιρικός αστέρας, αλλά έχει πιθανότητες να γίνει ο καλύτερος τζογαδόρος του οικοδομικού του τετραγώνου.

Ε λοιπόν, ένας παρόμοιος τύπος, για ένα και μόνο γκολ, κέρδισε χθες βράδυ 480000 ευρώ!

Συγκεκριμένα στα πλαίσια του αγώνα Χέρεθ – Μπαρσελόνα για την Primera Division, η χορηγός τράπεζα του πρωταθλήματος BBVA διοργάνωσε ένα event, όπου 3 πελάτες της προσπάθησαν να βάλουν γκολ απ τη σέντρα σε κενή εστία.

Ο Miguel Hidalgo σημάδεψε το δεξί δοκάρι, ο Juan Antonio Ruiz το αριστερό και ο τρίτος της παρέας, ο παχουλός και αξιότιμος κύριος Miguel Ramón Rubio έστειλε την μπάλα αργά-αργά και βασανιστικά στα δίχτυα κερδίζοντας το μεγάλο έπαθλο.

Οι άλλοι δύο για την συμμετοχή τους (και όχι για τα δοκάρια που πέτυχαν, κάτι που εδώ που τα λέμε είναι πιο δύσκολο απ το γκολ), κέρδισαν από 3000 ευρώ.

Τόσα λεφτά για ένα γκολ, ούτε ο Κριστιάνο δεν κερδίζει.

Η τράπεζα … απειλεί πως θα συνεχίσει με ανάλογα events στα πλαίσια της καμπάνιας «η αγωνιστική της ζωής σου».
Δεν ανεβάζει λίγο τα επιτόκια καταθέσεων λέω εγώ. Αλλά θα μου πεις αυτό δεν παράγει τόσο μεγάλο κρότο …

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Για ψώνια, ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, Ισπανικό πρωτάθλημα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Μάριο Μπαλοτέλι: Ο άνθρωπος που θα γινόταν βασιλιάς

Υπάρχει μια υπέροχη έκδοση διηγημάτων του Κίπλινγκ με τίτλο “Ο άνθρωπος που θα γινόταν βασιλιάς και άλλες ιστορίες”. Εκτός του διηγήματος του τίτλου, αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν το “Η επιμόρφωση του Ότις Γιρ”. Το διήγημα αρχίζει με τη φράση “Θα σας διηγηθώ εδώ την ιστορία μιας αποτυχίας” και πιστέψτε με, δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να αρχίσει […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η μέρα που ένας ταμίας με γυαλιά χάρισε στη Φέγενορντ το Διηπειρωτικό

Σεπτέμβριος 2021. Η Φέγενορντ ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη Σλάβια Πράγας στο πρώτο εντός έδρας παιχνίδι της για τους ομίλους του Κόνφερενς Λιγκ. Μετά από τρεις συνεχόμενες σεζόν κατά τις οποίες δεν κατάφεραν να περάσουν ούτε τους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ, οι Ολλανδοί έχουν ξεπέσει φέτος στην καινούργια και αισθητά υποβαθμισμένη διοργάνωση της ΟΥΕΦΑ, μένοντας για άλλη μια […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1 σχόλια σχετικά με το “Ανόητες διαφημίσεις”

  1. βασικά η διαφήμιση του οπαπ είναι όλα τα λεφτά
    γιατί έχει την τρομερή λεπτομέρεια
    να βάλει τον παίχτη να παίζει στην αθλέτικ μπιλμπάο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *