Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

Ενας Καταλανός στη Μαδρίτη

Ο 33χρονος διαιτητής Χαβιέ Εστράδα Φερνάντες απ την Γέϊδα της Καταλωνίας δεν έχει μεγάλη εμπειρία από την Primera Division, αφού φέτος είναι η πρώτη του χρονιά στην μεγάλη κατηγορία.

Σήμερα το απόγευμα κλήθηκε να διευθύνει την αναμέτρηση της Ρεάλ Μαδρίτης με την Αλμερία στο Σαντιάγκο Μπερναμπέου.

Εκεί, αφού λογικά θα δέχτηκε το καλωσόρισμα του Μεχία Ντιάβιλα, διεύθυνε έναν αγώνα που κύλησε χωρίς πολλά απρόοπτα μέχρι την ανάπαυλα.

Η Μαδρίτη έχανε ευκαιρίες, η Αλμερία δεν ξεμύτιζε πολύ απ την περιοχή της, ώσπου ο Κριστιάνο με μαγική σέντρα «σέρβιρε» έτοιμο γκολ στο κεφάλι του Σέρχιο Ράμος που δεν έχασε την ευκαιρία.

Το δεύτερο μέρος φυσιολογικά θα αποτελούσε έναν μονόλογο για την ομάδα με τα λευκά και πολλοί περίμεναν μεγάλο σκορ που θα διασκέδαζε την ήττα της προηγούμενης εβδομάδας απ την Μπαρσελόνα.

Ο Χόρχε Βαλντάνο όπως το συνηθίσει (και ο ίδιος δήλωσε στο τέλος του αγώνα) πέρασε μια βόλτα απ τα αποδυτήρια των διαιτητών να δει αν είναι ικανοποιημένοι απ την φιλοξενία.

Ο Χαβιέ Εστράδα Φερνάντες έδειξε να σκλαβώνεται απ αυτή την άψογη συμπεριφορά.

Γι αυτό και στο δεύτερο ημίχρονο, όταν οι meringues βρέθηκαν με την πλάτη στον τοίχο, αφού η ομάδα του Ούγκο Σάντσες γύρισε το παιχνίδι και προηγήθηκε με 1-2, δεν φάνηκε αχάριστος.

Ο Ιγκουαϊν με παλικαρίσια ενέργεια ισοφάρισε για την Μαδρίτη και αμέσως μετά … έπιασε δουλειά ο ρέφερι.

«Μαϊμού» πέναλτυ σε βουτιά του Κριστιάνο κι ενώ ο Ντιέγκο Αλβες έχει προλάβει να διώξει πρώτα την μπάλα αλλά επειδή ούτε αυτό έφτανε, μετά την απόκρουση του πέναλτυ του Κριστιάνο απ τον εξαιρετικό κήπερ των «ψαράδων», επέτρεψε στον Καρίμ Μπενζεμά που είχε μπει αρκετή ώρα πριν στην περιοχή, να πάρει το ριμπάουντ και να σκοράρει, δίνοντας το προβάδισμα στους γηπεδούχους.

Το παιχνίδι τελικά έληξε με 4-2 με ένα ακόμα όμορφο γκολ του Ρονάλντο, τα πολλά γκολ μπήκαν, αλλά οι οπαδοί της Μαδρίτης κάθε άλλο παρά ικανοποιημένοι έδειξαν.

Όχι τόσο γιατί χρειάστηκαν την βοήθεια του διαιτητή, όσο για το γεγονός ότι το μεγάλο τους αστέρι στο τέλος … αυτοτιμωρήθηκε για το καραγκιοζιλίκι του παίρνοντας κόκκινη κάρτα (δεύτερη κίτρινη) γιά μια κοκορομαχία του με ένα παλικάρι των Ανδαλουσιάνων.

Τώρα θα λείψει απ τον επόμενο κρίσιμο αγώνα της ομάδας του στο Μεστάγια.

Τα ερωτήματα πολλά.

Τώρα ποιος θα «βουτήξει»;

Κι αν βουτήξει κάποιος, θα είναι ο διαιτητής τόσο … γαλαντόμος για να δείξει την άσπρη βούλα;

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, Ισπανικό πρωτάθλημα, Κοράκια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Ένα Fair Play που Παραλίγο να Στοιχίσει μια Κατηγορία

Βρισκόμαστε στις 2 Νοεμβρίου του 1969 στο Σαντιάγο Μπερναμπέου. Η παντοδύναμη τότε Ρεάλ Μαδρίτης αντιμετωπίζει την καταλανική Σαμπαδέλ. Είναι η εποχή της «Μαδρίδ γιε-γιε», λόγω της δημοφιλίας της ομάδας που έμοιαζε με εκείνη των Μπιτλς. Το ματς είναι άνευρο και έχει μείνει στο 0-0. Η Σαμπαδέλ αμύνεται μαζικά και προσπαθεί να βγει στις αντεπιθέσεις κυρίως […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ο Τάσος Κάκος της Αργεντινής

Την ίδια μέρα που ο πιο διάσημος Έλληνας διαιτητής Τάσος Κάκος έγινε για μια ακόμα φορά το πρόσωπο της ημέρας στο ελληνικό ποδόσφαιρο (αναγκάζοντας αυτόν τον άγιο άνθρωπο Σάββα Θεοδωρίδη να μιλήσει για πρώτη φορά στη ζωή του για διαιτητές), ο “κορυφαίος” διαιτητής της Αργεντινής Πάμπλο Λουνάτι (τουλάχιστον για το 2012) μάζευε τα φώτα της […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

5 σχόλια σχετικά με το “Ενας Καταλανός στη Μαδρίτη”

  1. Ο/Η Anti-Galáctico λέει:

    Απάτη το πέναλτι αλλά έτσι όπως πήγαινε το ματς, έχω την εντύπωση ότι δεν τη γλίτωνε η Αλμερία…
    Στο 3-2 ο τραγικός τύπος που λέγεται Ρονάλντο αντί να χαρεί που σκόραρε η ομάδα του τα είχε πάρει που έχασε το πέναλτι και δεν σκόραρε ο ίδιος.
    Πολύ την χάρηκα την κόκκινη που άρπαξε… Σκούρα τα πράγματα στο Μεστάγια τώρα… 😀

  2. Ο/Η duendes λέει:

    Καλά, η σκηνή του πέναλτι που αστοχεί και μένει εκεί νευριασμένος είναι χοντρή ξεφτίλα.

    Το παιδάκι έχει ξεφύγει. Παρα-αγαπάει τον εαυτό του..

  3. Ο/Η Termite λέει:

    Θα τη φάνε καλά στο μεστάγια…

  4. Ο/Η balkou λέει:

    Ο ναρκισσισμός του φαίνεται στο 4ο γκολ που δεν έχασε την ευκαιρία να μας δείξει την τελευταία αποτρίχωση που έκανε 🙂

  5. Ο/Η Ανωνυμος λέει:

    μια χαρα περασε απο το μεσταγια η ρεαλ…

    μια χαρα πηρε και το πετσινο πεναλτυ η μπαρτσελονα…

    μπορειτε να το βουλωσετε ελευθερα τωρα….

    κομπλεξαρες…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *