Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

Ο κεντρικός κακοποιός

killer

Μπορεί το καλοκαίρι να πέρασε και τώρα να ήρθαν τα χιόνια, όμως μερικά πράγματα δεν αλλάζουν όπως ας πούμε η αέναη αναζήτηση αυτού του κεντρικού αμυντικού απ τον Παναθηναϊκό που θα έχει μοναδικά χαρακτηριστικά και γι αυτό άλλωστε είναι τόσο δύσκολο να βρεθεί.

Τον θέλουμε ψηλό, δυνατό, καλό χαμηλά και ψηλά, καλό τεχνίτη, καλό μαντουμαδόρο όπως θα λεγε και ο τρισμέγιστος Νικόλας ο ζαντολάστιχος, καλό χάμερ και καλόν κίλερ.

Θέλουμε λέει να είναι μάγκας και βαρβάτος, να τους καθαρίζει όλους και με το πάτημα ενός κουμπιού να πλένει και τα χαλιά.

Τώρα γιατί πρέπει να πέφτει τόση σάλτσα και τόση λεζάντα κάθε φορά που ο Παναθηναϊκός ψάχνει αμυντικό δεν το έχω καταλάβει, ή μάλλον βλέπω ένα και μόνο λόγο. Οτι μας κατατρέχει ακόμα το σύνδρομο Μέλμπεργκ και πρέπει να πείσουμε εαυτούς και αλλήλους πως εμείς ψάχναμε και ψάχνουμε κάτι καλύτερο απ τον Σουηδό.

Και όσο δεν το βρίσκουμε τόσο συνεχίζουμε να ψαχνουμε. Ούτε οι αναζητήσεις του Ερυθρού Σταυρού δεν έχουν τέτοιο τράφικ και σε λίγο βλέπω τον Αντωνίου με σηκωμένα πέτα στην καπαρτίνα και καβουράκι κατεβασμένο μέχρι τη μύτη να κραδαίνει φωτογραφία αγνώστου προσώπου (ή μήπως σκίτσο;)και να ψάχνει σ όλες τις γωνιές της γης να βρει αυτόν τον καταπληκτικό αμυντικό και να προλάβει να τον φέρει εδώ πριν μας τον κλέψει κανένα μουσείο ανθρωπογεωγραφίας.

Γιατί εδώ που τα λέμε, η περίπτωση μιά βελτιωμένη έκδοση του Πουγιόλ να είναι υπαρκτό όν δεν συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες.

Αλλά πες εσύ τώρα, πως υπάρχει αυτό το ον. Θα το βρει ο Αντωνίου;

Εδώ ο Αντωνίου πίστευε το καλοκαίρι πως αυτό το ον είναι ο Καντέ και πέρυσι ο Μελίσσης, φέτος δηλαδή τί θ αλλάξει και θα αναγνωρίσει τον Κόναν τον βάρβαρο σε ποδοσφαιρική βερσιόν;

Ασε που με τόσα κοσμιτικά επίθετα και επιθετικούς προσδιορισμούς μπορεί να μπερδευτεί και να νομίζει ότι ψάχνουμε κίλερ κατά κυριολεξία.

Ετσι όπως κατάντησε αυτό το θέμα, μου φαίνεται πως δεν ψάχνουμε κεντρικό αμυντικό, αλλά κεντρικό … κακοποιό.

Και το χειρότερο είναι, πως αυτόν τον έχουμε ανάμεσά μας και δεν τον στείλαμε πακέτο μαζί με τον επιβιώσαντα-αποβιώσαντα νικητή.

Ισως πάλι και να βιάζομαι. Ισως να μην άντεχε τόσες πολλές αλλαγές μαζεμένες η ομάδα.

Εστω. Θα κάνω κουράγιο μέχρι το καλοκαίρι.

Στο μεταξύ, εύχομαι ο “κακοποιός” (αλλοιώς εγκληματίας) να μην μας φορτώσει τον επόμενο Καντέ…

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Δώσε μου μεταγραφές, ελληνικό ποδόσφαιρο, Παναθηναϊκός

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Ωδή στον παντοτινό νικητή Ερίκ Αμπιντάλ

15 χρόνια καριέρας με θητεία σε κορυφαίες ευρωπαϊκές ομάδες, πολλές διακρίσεις σε ομαδικό επίπεδο, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων και δύο κατακτήσεις του Champions League με τη φανέλα της Μπαρτσελόνα, ωστόσο τις μεγαλύτερες νίκες του τις πέτυχε μόνος του, και μάλιστα δύο φορές, απέναντι στον πιο δύσκολο αντίπαλο, τον καρκίνο. Ένας άνθρωπος που κατάφερε να γεφυρώσει οπαδικά μίση, όταν […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τα κλεμμένα αρχεία του Ιβάν

“Το ρωσικό σάιτ “yuga.ru” αναφέρει ότι οι γνωστοί χάκερ κατάφεραν και υπέκλεψαν το e-mail του Ιβάν Σαββίδη και έχουν θέσει προς πώληση περισσότερες από 12.000 συνομιλίες του μεγαλομετόχου του ΠΑΟΚ με τους συνεργάτες του από το 2009 ως το 2015!” – Sportdog.gr Αυτή είναι η είδηση που κυκλοφόρησε στα αθλητικά σάιτ την Παρασκευή. Το Σομπρέρο, […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *