Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Έγραψα το μέλλον

Αυτός είναι ο τίτλος της καινούριας καμπάνιας της Nike στην Αργεντινή. Μια καμπάνια που έχει προκαλέσει αντιδράσεις, καθώς στηρίζεται στο σκεπτικό ότι η χώρα πρέπει να «ξεχάσει» το Μουντιάλ του 1986, να δει ότι πέρασαν 24 χρόνια από τότε και να στηρίξει το παρόν και το μέλλον της Εθνικής ποδοσφαίρου (με τον Ντιέγκο στον πάγκο βέβαια δεν είναι και τόσο απλό). Χρησιμοποιώντας πλάνα από τα πανηγύρια στην Πλάσα ντε Μάγιο μετά τον τελικό του 1986, τέσσερις εν ενεργεία ποδοσφαιριστές (Μαστσεράνο, Κουν, Τέβες και Ρομέρο) εμφανίζονται μέσα στο κοινό και κάνουν τα δικά τους…

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Για ψώνια, Μουντιάλ 2010

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Εσύ πόσο μπορείς να παραμυθιάσεις τη γυναίκα σου;

Ο τελικός του Τσάμπιονς Λιγκ έρχεται και όλοι ξέρουμε ότι είναι αναμφίβολα ένα από τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα της χρονιάς. Κάθε νοήμων φίλαθλος θα θέλει να βρίσκεται εκεί για την εμπειρία. Η Χάινεκεν είχε μια αρκετά ωραία ιδέα (αν και κάποιοι υποστηρίζουν ότι είναι στημένο) βάζοντας ζευγάρια που ψάχνουν να ψωνίσουν να ανακαλύψουν δυο κακόγουστες πανάκριβες […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Το ποδόσφαιρο στα χρόνια των brands

Μέσα σε όλα τα άλλα σοβαρά προβλήματα του ποδοσφαίρου τα τελευταία χρόνια, οι διάφοροι τύποι που έχουν τίτλους για την δουλειά που κάνουν, επιλέγοντας στην τύχη από λέξεις γραμμένες σε χαρτάκια μέσα σε ένα καπέλο, όπως developer, general manager, creative, senior, head of, CEO, chief of, assistant to the regional manager και άλλα διάφορα πιασάρικα, […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *