Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Έγραψα το μέλλον

Αυτός είναι ο τίτλος της καινούριας καμπάνιας της Nike στην Αργεντινή. Μια καμπάνια που έχει προκαλέσει αντιδράσεις, καθώς στηρίζεται στο σκεπτικό ότι η χώρα πρέπει να «ξεχάσει» το Μουντιάλ του 1986, να δει ότι πέρασαν 24 χρόνια από τότε και να στηρίξει το παρόν και το μέλλον της Εθνικής ποδοσφαίρου (με τον Ντιέγκο στον πάγκο βέβαια δεν είναι και τόσο απλό). Χρησιμοποιώντας πλάνα από τα πανηγύρια στην Πλάσα ντε Μάγιο μετά τον τελικό του 1986, τέσσερις εν ενεργεία ποδοσφαιριστές (Μαστσεράνο, Κουν, Τέβες και Ρομέρο) εμφανίζονται μέσα στο κοινό και κάνουν τα δικά τους…

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Για ψώνια, Μουντιάλ 2010

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Οι καλτ φανέλες του Καμερούν

Οι ποδοσφαιρικές φανέλες είναι μια αγαπημένη ασχολία για πολλούς φιλάθλους. Για άλλους είναι συλλογή, για άλλους στυλιτιστικό statement, για κάποιους κάτι σαν τα στατιστικά των ομάδων. Κάθε χρόνο που εμφανίζονται καινούριες, πολλοί ψάχνουν με πάθος να δουν τι αλλαγές έγιναν, ποια εταιρεία τις φτιάχνει και αν είναι καλύτερες ή όχι από τις περσινές. Φανέλες χάι-τεκ […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Φοβού τους Κινέζους και δώρα φέροντας

Είναι καλό τα μικρά πρωταθλήματα να έχουν χρήματα. Να καλύπτονται οι όποιες ανάγκες, να υπάρχει καλύτερη οργάνωση, έτσι ώστε και οι ίδιοι οι ποδοσφαιριστές-εργαζόμενοι να δουλεύουν σε ένα καλύτερο περιβάλλον, αλλά και οι θεατές-πελάτες να παρακολουθούν ένα καλύτερο προϊόν. Έτσι λοιπόν, θεωρητικά η συμφωνία της Β’ Εθνικής στην Πορτογαλία με έναν μεγάλο σπόνσορα δεν ακούγεται […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *