Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Έγραψα το μέλλον

Αυτός είναι ο τίτλος της καινούριας καμπάνιας της Nike στην Αργεντινή. Μια καμπάνια που έχει προκαλέσει αντιδράσεις, καθώς στηρίζεται στο σκεπτικό ότι η χώρα πρέπει να «ξεχάσει» το Μουντιάλ του 1986, να δει ότι πέρασαν 24 χρόνια από τότε και να στηρίξει το παρόν και το μέλλον της Εθνικής ποδοσφαίρου (με τον Ντιέγκο στον πάγκο βέβαια δεν είναι και τόσο απλό). Χρησιμοποιώντας πλάνα από τα πανηγύρια στην Πλάσα ντε Μάγιο μετά τον τελικό του 1986, τέσσερις εν ενεργεία ποδοσφαιριστές (Μαστσεράνο, Κουν, Τέβες και Ρομέρο) εμφανίζονται μέσα στο κοινό και κάνουν τα δικά τους…

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Για ψώνια, Μουντιάλ 2010

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Η γιαγιά της Μπέτις

Στην Ελλάδα το φαινόμενο είναι αρκετά σπάνιο. Οι γυναίκες δεν πατάνε εύκολα στα γήπεδα (όχι ότι έχουν άδικο) και όσες το κάνουν συνήθως είναι για λόγους οικογενειακής αποκατάστασης και να παίξουν στα ελληνικά αθλητικά πόρταλς με τίτλους “έβαλε φωτιά η Σούζι Τσούζι στις εξέδρες του Αγρινίου”, “μοίρασε πόνο η Φωφώκα στους θεατές στο Ηράκλειο” και […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Από την οθόνη στο γήπεδο και το αντίστροφο

http://www.youtube.com/watch?v=b_OQi6ex9Mc Συνήθως οι κατασκευαστές των ποδοσφαιρικών παιχνιδιών για υπολογιστές ή και κονσόλες προσπαθούν να μιμηθούν την πραγματική ζωή. Οι προσπάθειές τους είναι έντονες τόσο στις φάτσες, όσο και στις κινήσεις των ποδοσφαιριστών. Τα τελευταία χρόνια βέβαια, με την τελειοποίηση του τίκι-τάκα της Μπαρσελόνα συμβαίνει και το αντίστροφο, με φάσεις που μέχρι πρόσφατα λέγαμε ότι γίνονται […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.