Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Έγραψα το μέλλον

Αυτός είναι ο τίτλος της καινούριας καμπάνιας της Nike στην Αργεντινή. Μια καμπάνια που έχει προκαλέσει αντιδράσεις, καθώς στηρίζεται στο σκεπτικό ότι η χώρα πρέπει να «ξεχάσει» το Μουντιάλ του 1986, να δει ότι πέρασαν 24 χρόνια από τότε και να στηρίξει το παρόν και το μέλλον της Εθνικής ποδοσφαίρου (με τον Ντιέγκο στον πάγκο βέβαια δεν είναι και τόσο απλό). Χρησιμοποιώντας πλάνα από τα πανηγύρια στην Πλάσα ντε Μάγιο μετά τον τελικό του 1986, τέσσερις εν ενεργεία ποδοσφαιριστές (Μαστσεράνο, Κουν, Τέβες και Ρομέρο) εμφανίζονται μέσα στο κοινό και κάνουν τα δικά τους…

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Για ψώνια, Μουντιάλ 2010

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Τι μπορεί να κάνει η φανέλα για σένα

Φανέλες υπάρχουν πολλές. Ωραίες, άσχημες, ρετρό, υπερ-μοντέρνες, κακόγουστες, αλλά είναι κατά κύριο λόγο αυτό που υπόσχονται. Φανέλες. Τις φοράς στο γήπεδο, στο 5Χ5, στην παραλία και όπου αλλού νομίζεις. Και είναι ένας τρόπος να ενισχύεις την ομάδα σου, τους παίκτες που βλέπουν τα χρώματα στις κερκίδες. Αυτά μέχρι φέτος. Γιατί από φέτος σε μια υπερ-γραφική […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Όταν χάνεις το χιούμορ σου

Θέλει σίγουρα αρκετά κιλά “κοχόνες” για να είσαι μια διαφημιστική εταιρεία και να προβάλλεις έτσι το προϊόν του πελάτη σου. Αλλά όταν είσαι στην Λ. Αμερική και μιλάς για μπάλα, μπορείς να κάνεις πολλά. Έτσι, το TCC που έχει τα τηλεοπτικά δικαιώματα του πρωταθλήματος της Ουρουγουάης αποφάσισε να κάνει πλάκα με το πρωτάθλημα που ξεκίνησε […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *