40 ζωές, 1 μπάλα

Ψηφιακά αγνώριστο

Το Μουντιάλ βρίσκεται πιά προ των πυλών και η θεματολογία των διαφημίσεων στρέφεται σχεδόν αποκλειστικά επάνω του.

Την τιμητική τους έχουν μπύρες, πίτσες και πατατάκια, αφού συνειρμικά συνδέονται με την παρακολούθηση αγώνων ποδοσφαίρου εκ του καναπέως ή εκ της σεζ λογκ εφ όσον ομιλούμε για παγκόσμιο κύπελλο.

Ετσι λοιπόν γνωστή βραζιλιάνικη μπύρα, αποφάσισε να κουβαλήσει τη μισή «σελεσάο» στη Βαρκελώνη για τις ανάγκες γυρίσματος δύο διαφημιστικών σποτς. Τα γυρίσματα έλαβαν χώρα στο νέο γήπεδο της Εσπανιόλ το οποίο σημειωτέον έχει μπλε καθίσματα. Αυτό βεβαίως δεν εμπόδισε σε τίποτα τους τεχνικούς της διαφημιστικής εταιρείας να τα … βάψουν κόκκινα προκειμένου να συμφωνούν με τα χρώματα του λογότυπου της ζυθοποιϊας.

Το ερώτημα πάντως παραμένει αναπάντητο: αφού ξενιτεύτηκαν που ξενιτεύτηκαν, χάθηκε ένα γήπεδο με κόκκινα καθίσματα; Τι παραπάνω δηλαδή έχει το «Κορνεγιά ελ Πρατ» απ το «Γεώργιος Καραϊσκάκης»;

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Για ψώνια, Μουντιάλ 2010

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Φοβού τους Κινέζους και δώρα φέροντας

Είναι καλό τα μικρά πρωταθλήματα να έχουν χρήματα. Να καλύπτονται οι όποιες ανάγκες, να υπάρχει καλύτερη οργάνωση, έτσι ώστε και οι ίδιοι οι ποδοσφαιριστές-εργαζόμενοι να δουλεύουν σε ένα καλύτερο περιβάλλον, αλλά και οι θεατές-πελάτες να παρακολουθούν ένα καλύτερο προϊόν. Έτσι λοιπόν, θεωρητικά η συμφωνία της Β’ Εθνικής στην Πορτογαλία με έναν μεγάλο σπόνσορα δεν ακούγεται […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Στην Μπόκα

Δεν έχει σημασία πόσα παιχνίδια Δεν έχει σημασία πόσα γκολ Δεν έχει σημασία πόσες gambetas Δεν έχει σημασία ποιος είναι ο αντίπαλος Δεν έχει σημασία πόσα πρωταθλήματα, πόσα κύπελλα Στην Μπόκα πρέπει να το αποδεικνύεις, όπως κάποιος που ήρθε πρόσφατα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *