Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

Δεν ήταν ντιμπέϊτ μάγκες!

Βγήκαν χθες στα ράδια Τζίγγερ, Βγενόπουλος και Πατέρας και ξεκατινιάστηκαν για το καλό της ομάδας που όλοι έχουν στη καρδιά τους, άντε και λίγο παρακάτω.

Και το πόπολο από κάτω έκρινε. Τι κρύος που είναι ο Τζίγγερ και τι ασυνάρτητος και τι ωραία που τα χώνει ο Πατέρας και αν αυτά που έλεγε τα εννοούσε ο Βγενόπουλος.

Μόνο έξιτ πολ δεν έγινε μετά να δούμε ποιος θα πάρει τις εκλογές.

Δεν καταλάβατε καλά παιδιά. Εδώ δεν έχει κάλπη. Εχει ιδιοκτήτη. Που δεν πέφτει με εκλογές, συμπάθειες και αντιπάθειες. Πέφτει αν θέλει να πουλήσει και κάποιος άλλος αντίστοιχα θέλει να αγοράσει. Τα υπόλοιπα είναι για σαπουνόπερες

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ελληνικό ποδόσφαιρο, Παναθηναϊκός

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Περί σεβασμού και τιμής

Ένα από τα σημαντικότερα ποδοσφαιρικά (και μη) γεγονότα της περασμένης εβδομάδας ήταν ο θάνατος του Χρυσόστομου (Μάκη) Ψωμιάδη. Το θέμα αντιμετωπίστηκε με διάφορους τρόπους. Με χιούμορ, με αφιερώματα στα πεπραγμένα του αποθανόντος, με κατάρες, με RIP, με στενοχώρια από κάποιους γιατί έφυγε ένας… μάγκας (!). Μέχρι που ήρθε ένα γεγονός που γράφτηκε για πλάκα και […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τα ελληνικά drones

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που να μην έχει μάθει για τα γεγονότα στον αγώνα της Σερβίας με την Αλβανία και το τηλεκατευθυνόμενο αεροπλανάκι που μπήκε στο γήπεδο με την σημαία της “Μεγάλης” Αλβανίας και προκάλεσε διπλωματικό επεισόδιο, ξύλο και διακοπή του αγώνα. Με βάση αυτή την καταπληκτική ιδέα προβοκάτσιας και τρολαρίσματος, η ομάδα του […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

4 σχόλια σχετικά με το “Δεν ήταν ντιμπέϊτ μάγκες!”

  1. Ο/Η Jordan λέει:

    Σωστά, αλλά το λαϊκό έρεισμα είναι μακροπρόθεσμα σημαντικός παράγοντας όπως έχουμε δει. Κανείς δεν αντέχει για πολύ να συντηρεί μία ομάδα για “συναισθηματικούς λόγους” και να τον βρίζουν πρωί-βράδυ.

  2. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Αν ήταν έτσι οι Βαρδινογιάννηδες θα είχαν χαρίσει την ΠΑΕ και θα είχαν φύγει εδώ και δεκαπέντε χρόνια
    Δεν πιστεύω στους συναισθηματισμούς, πιστεύω στους θεσμούς.
    Οι εταιρείες είναι εταιρείες. Και κανένας δεν τις υποχρεώνει να βάλουν συναίσθημα. Και απ ότι φαίνεται, λεφτά βγάζουν (οι εταιρείες) και χωρίς την αγάπη του κόσμου 😉

  3. Ο/Η Green Onion λέει:

    Αν ομως ισχυει οτι οι ΠΑΕ εχουν αρνητικο ισολογισμο απο τη φυση τους, τοτε το πράγμα αλλάζει, σωστά;

  4. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Οχι, γιατί μπορεί να τα βγάζουν από αλλού οι ιδιοκτήτες 😉
    Αλλωστε, μήπως και μαθαίνουμε ποτέ τα πραγματικά οικονομικά τους;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *