Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

Και το όνομα αυτού … Barca!

Εδώ και ένα μήνα το FC Barcelona απέκτησε ένα πολύ ιδιαίτερο μέλος. Ο νεογέννητος Beeckman, γιός του 23χρονου φοιτητή αρχιτεκτονικής Wesley και της 24χρονης νοσοκόμας Annekke Maes απ το Nieuwerkerk, μια μικρή πόλη 60 χιλιόμετρα έξω απ τις Βρυξέλλες, πήρε το όνομα της αγαπημένης ομάδας των γονιών του και λέγεται … Μπάρσα!

Το ζευγάρι κατέληξε σ αυτή την όχι και τόσο συνηθισμένη απόφαση, αφού την ημέρα που συζητούσε για το όνομα που θα έπαιρνε το παιδί τους αν γεννιόταν αγόρι, κάνοντας ζάπιγκ στην τηλεόραση έπεσε πάνω σ έναν αγώνα των blaugrana.

Η Annekke είχε την ιδέα την οποία υιοθέτησε αμέσως και ο Wesley (σιγά μην το αρνιόταν).

Τώρα το ζεύγος περιμένει να μεγαλώσει λίγο ο μικρούλης τους για να τον πάρουν μαζί τους στο Camp Nou και να μπορέσει να ακούσει με τα αυτάκια του τους στίχους του ύμνου της ομάδας:

Εχει ένα όνομα γνωστό σε όλους, Μπάρσα Μπάρσα Μπάρσα!

ΥΓ. Αν αναρωτιέστε τι όνομα θα έδιναν στο παιδάκι σε περίπτωση που γεννιόταν κορίτσι, η απάντηση είναι απλή

Θα το έβγαζαν … Λόνα

Η τρέλα δεν πάει στα βουνά!

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, Ισπανικό πρωτάθλημα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Σωθήκαμε από την European Super League, αλλά δεν σώσαμε το ποδόσφαιρο

Νομίζω ότι οι περισσότεροι από μας, τουλάχιστον όσοι δεν είναι αυτό που λέγεται στα αγγλικά “πλαστικοί οπαδοί” και δεν αποφάσισαν τι ομάδα θα υποστηρίζουν στα 20 (και πολύ πιθανό αργότερα άλλαξαν ομάδα), ανακουφιστήκαμε όταν η European Super League και το πλάνο της κατέρρευσε. Για όσους δεν θυμούνται ή δεν γνωρίζουν, η ESL ήταν το σχέδιο […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ο άνθρωπος που άλλαξε την ιστορία της Σεβίλλης

Το Europa League είναι μια ευρωπαϊκή διοργάνωση στην οποία συμμετέχουν εκατοντάδες ομάδες από διάφορες χώρες και στο τέλος το τρόπαιο το σηκώνει η Σεβίλλη. Παρά την φυσιολογική υπερβολή της, αυτή η κλασσική ατάκα που κυκλοφορεί ανά διαστήματα στα κοινωνικά δίκτυα δεν απέχει πάρα πολύ από την αλήθεια. Στις τελευταίες 10 διοργανώσεις του πρώην Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ η […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

9 σχόλια σχετικά με το “Και το όνομα αυτού … Barca!”

  1. Ο/Η duendes λέει:

    Τυχεροί. Φαντάσου την ώρα του ζάπινγκ να έπαιζε η ..Κόλο-Κόλο!

    ΥΓ. Απίστευτη η φάτσα του μωρού. 😀

  2. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Λες να την πάτησε έτσι ο Κόλο Τουρέ 🙂

  3. Ο/Η Jordi λέει:

    Αυτό είναι που λένε “με όνομα βαρύ σαν Ιστορία”!

  4. Ο/Η 4minister λέει:

    Πως να το αρνηθεί ο Wesley; Όπως τους βλέπω στη φωτό για να μιλήσει παίρνει άδεια από την Annekke …

    Ο μικρούλης πράγματι ανπέχταμπλ φατσούλα!

  5. Ο/Η charlie λέει:

    Γνωστή η χαζομάρα των Βέλγων σε τέτοια θέματα, εδώ και χρόνια…

  6. Ο/Η ashton λέει:

    Κι αν ο πιτσιρικάς από αντίδραση βγει Ρεάλ ;
    🙂

  7. Ο/Η Elaith λέει:

    Τραγικά άσχημο το μωρό, δικαιολογημένη η επιλογή του ονόματος
    🙂

  8. Ο/Η duendes λέει:

    @asthon, συμβαίνουν αυτά.
    Δεν έχεις γνωρίσει κοπέλα με το όνομα ‘Παρθένα’; 😀

  9. Ο/Η EXARCHIOTIS λέει:

    Elaith, νομίζω πως ένα όνομα σε …Νυχτερίδας θα ήταν πιό δικαιολογημένο 🙂

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *