Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Έπρεπε να μετρήσει;

Ο αμυντικός της Σάντερλαντ ακουμπάει την μπάλα, προφανώς για να την πάει πιο πίσω και να εκτελέσει το φάουλ ο τερματοφύλακας, ο Τόρρες την κλέβει και σερβίρει έτοιμο γκολ στον Καιτ. (Πέρσι το διάσημο μπαλόνι, φέτος αυτό. Τα Λίβερπουλ-Σάντερλαντ δεν σε αφήνουν να βαρεθείς.)

Μια ολόκληρη συζήτηση ξεκίνησε αμέσως στο Νησί. Έπρεπε να μετρήσει;

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Αγγλικό πρωτάθλημα, Κοράκια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Είκοσι δυο δευτερόλεπτα

12 Μαΐου 2013. Βίκαρεϊτζ Ρόουντ. Γουότφορντ εναντίον Λέστερ. Δεύτερος ημιτελικός των πλέι οφ της Τσάμπιονσιπ. Βρισκόμαστε στις καθυστερήσεις των καθυστερήσεων. Η μπάλα είναι στημένη στην άσπρη βούλα στην περιοχή της Γουότφορντ. Ο Γάλλος Άντονι Νοκαρτ βρίσκεται αντιμέτωπος με τον Ισπανό Μανουελ Αλμούνια. Το σκορ είναι 2-1 υπέρ των γηπεδούχων. Με δεδομένο ότι το πρώτο ματς […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αυτοί που έρχονται μέσα από τα τουρνικέ

Ένα απόγευμα του Απρίλη του 1973 η Λίβερπουλ γιόρταζε στο Άνφιλντ την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Σε κάποια στιγμή των πανηγυρισμών ένας πιτσιρικάς από το Kop πέταξε ένα κασκόλ της Λίβερπουλ προς τον προπονητή της ομάδας, τον Σκωτσέζο Μπίλ Σάνκλι, τον άνθρωπο στον οποίο ουσιαστικά η Λίβερπουλ χρωστάει τη μεταμόρφωση της από μια ομάδα της δεύτερης […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

3 σχόλια σχετικά με το “Έπρεπε να μετρήσει;”

  1. Ο/Η Χαλκέντερος λέει:

    Ρε παιδιά, είναι προφανές ότι ο αμυντικός δεν “παίζει την μπάλα”, απλά την πάει πιο πίσω για την εκτέλεση.
    Τώρα ο διαιτητής χάνει την επαφή του παίκτη της Sanderland, βλέπει τη μπάλα μέσα, το COP του Anfield πανηγυρίζει και άντε να το ακυρώσεις μετά.
    Πιάστ’ αυγό και κούρευτο…

  2. Ο/Η Stavros λέει:

    Καλά δεν είναι τόοσο προφανές οτί την γύρναγε για την εκτέλεση. Η μπάλα είχε σταματήσει και είχε στηθεί.

  3. Ο/Η duendes λέει:

    Μερικές βοήθειες προερχόμενες από την Guardian:

    “According to the laws of the game, having stopped the game for any infringement the referee is required to ‘indicate the restart of the match.’ In practice, in the majority of cases, referees indicate for the restart by gesturing to players to take the kick. These gestures can be minimal … there is no requirement by Law to use the whistle to make the indication. The ball is then in play when it is kicked and moves. So, in this case, the ball was in play as soon as it is kicked by a Sunderland player.”

    Και η άποψη του Γκράχαμ Πολ, παλιού γνωστού διαιτητή: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1315436/Graham-Poll-Bungler-Stuart-Attwell-break-latest-blunder.html

    Μπλέξιμο. 🙂

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *