Κάποιος έπινε όλο του το γαλά

(Φωτογραφία από το χθεσινό φιλικό παιχνίδι ΠΑΣ Γιάννινα – Άρης 0-1)

(Φωτογραφία από το χθεσινό φιλικό παιχνίδι ΠΑΣ Γιάννινα – Άρης 0-1)

Ο πόνος της απώλειας ενός δικού σου ανθρώπου είναι πάντα μεγάλος. Νομίζω όμως, ότι πάντα η απώλεια του γονιού που χάνει το παιδί του είναι πιο βαριά. Στο Τουκουμάν της Αργεντινής, μια πόλη πολύ μακριά από το Μπουένος Άιρες, στα βορειοδυτικά της χώρας, ο κόσμος ζει για την μπάλα. Η πόλη δεν έχει ομάδες που […]
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕδώ και μερικά χρόνια υπάρχει μια μόδα στη χώρα μας. Η μόδα του “θα γίνουμε σαν” που ακολουθείται από το όνομα κάποιου κράτους ώστε να ξεκινήσει μια πολιτική συζήτηση για το αν μοιάζουμε με την Ισλανδία ή την Πορτογαλία ή την Αργεντινή. Υπάρχουν όμως άνθρωποι που ζουν σε αυτές τις χώρες. Άλλοι σε καλές συνθήκες […]
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑSOMBREROΌταν ένας ποδοσφαιριστής "τσιμπάει" τη μπάλα πάνω από το κεφάλι ενός ανυποψίαστου αντιπάλου και την ξανά παίρνει περνώντας την από πίσω του. Σύμφωνα με τους Λατινοαμερικάνους ο όρος προέρχεται από το περίγραμμα που σχηματίζεται από την πορεία της μπάλας στον αέρα και την πορεία του παίκτη γύρω από τον αντίπαλό του. Το σχήμα ενός "σομπρέρο"!

3 σχόλια σχετικά με το “Κάποιος έπινε όλο του το γαλά”
Ω ρε , “καρφώματα” που θα δούμε φέτος….
xaxaxa den mporei photoshop paizei…xaxaxaxa
14 σε καταλάβαμε
Ο Πι Τζέϊ Μπράουν είσαι!! 🙂