There can be only one
Η adidas δεν έχασε την ευκαιρία μετά τη βράβευση του Μέσσι με τη Χρυσή Μπάλα και έβγαλε μια ακόμα διαφήμιση για το τι χρειάζεται για να γίνεις ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής του κόσμου. Τα καρφάκια στον Ρονάλντο δεν λείπουν…
Η adidas δεν έχασε την ευκαιρία μετά τη βράβευση του Μέσσι με τη Χρυσή Μπάλα και έβγαλε μια ακόμα διαφήμιση για το τι χρειάζεται για να γίνεις ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής του κόσμου. Τα καρφάκια στον Ρονάλντο δεν λείπουν…
Μερικές από τις καλύτερες ποδοσφαιρικές διαφημίσεις των τελευταίων ετών τις έχουμε δει από το αργεντίνικο TyC Sports, είτε πρόκειται για χιουμοριστικές, είτε αρκετά πιο σοβαρές. Η καινούρια λοιπόν διαφήμιση πραγματεύεται ένα πολύ σοβαρό θέμα, τα ψυχολογικά προβλήματα μιας γυναίκας που είναι απογοητευμένη από το αγόρι της και αποφασίζει να του γράψει ένα γράμμα. Εμείς την […]
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Βαρκελώνη έχουν βαρεθεί να κερδίζουν (αν και οι τελευταίες δυο βδομάδες δεν ήταν οι καλύτερες) και είπαν να το ρίξουν σε άλλου είδους αγώνα. Σε έναν πολύ πιο σημαντικό από αυτούς μέσα στον αγωνιστικό χώρο, στον αγώνα ενάντια στο κάπνισμα. Κι αν νομίζατε ότι θα μένανε στα τυπικά και ανούσια όπως ένα βιντεάκι, να […]
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑSOMBREROΌταν ένας ποδοσφαιριστής "τσιμπάει" τη μπάλα πάνω από το κεφάλι ενός ανυποψίαστου αντιπάλου και την ξανά παίρνει περνώντας την από πίσω του. Σύμφωνα με τους Λατινοαμερικάνους ο όρος προέρχεται από το περίγραμμα που σχηματίζεται από την πορεία της μπάλας στον αέρα και την πορεία του παίκτη γύρω από τον αντίπαλό του. Το σχήμα ενός "σομπρέρο"!