Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

Προπονητική φαντασίωση

Τα πράγματα στον αγωνιστικό χώρο ζορίζουν, η ομάδα χρειάζεται επειγόντως την συνεισφορά σου, πρέπει να κάνεις κάποια αλλαγή, να δώσεις μια ώθηση στους παίκτες σου. Κοιτάς τον πάγκο σκεπτικός και προβληματισμένος…

…χαμογελάς πλατιά, οι κόρες των ματιών σου διαστέλλονται, τρίβεις τα χέρια σου με ικανοποίηση και σκέφτεσαι: “Είναι αυτός ο πιο γαμάτος πάγκος όλων των εποχών”;

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ισπανικό πρωτάθλημα, Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Μπερντ Σούστερ: Τα νεύρα μου, τα χάπια μου κι ένα ταξί να φύγω

7 Μαίου 1986. Ημέρα του τελικού του κυπέλλου πρωταθλητριών μεταξύ Μπαρτσελόνα και Στεάουα. Ένας Ισπανός οδηγός ταξί είναι αραχτός στο πάρκινγκ έξω από το γήπεδο της Σεβίλλης, ακούει στο ραδιόφωνο την εξέλιξη του αγώνα και περιμένει να ολοκληρωθεί η παράταση για να υποδεχτεί τους υποψήφιους πελάτες που θα θέλουν να γυρίσουν σπίτι τους. Ξαφνικά στο […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η Σωτηρία της Ράσιγκ

Την προηγούμενη βδομάδα ο όμιλος οπαδών της Ράσινγκ Σαντανδέρ ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε €900.000 στο αίτημά της για τη σωτηρία του συλλόγου. Όπως είχε συμβεί παλιότερα και με την Οβιέδο, η Ράσιγκ είχε τρομακτικά οικονομικά προβλήματα και μια διοίκηση ανίκανη να τα αντιμετωπίσει. Οι οπαδοί όμως συγκεντρώθηκαν, οργανώθηκαν και έστησαν «τραπέζια δωρεάς» σε όλη την πόλη. […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

7 σχόλια σχετικά με το “Προπονητική φαντασίωση”

  1. Ο/Η Darth Soccerius λέει:

    Εχεις κανει 2 αναγκαστικες αλλαγες, πχ τερματοφυλακα και αμυντικου. Χανεις 1-0 και πρεπει να ανατρεψεις σκορ. Ποιον βαζεις, Μεσι ή Τσαβι;

  2. Ο/Η sebliminal λέει:

    Μέσι, ο Τσάβι εννοείται ότ είναι στην ενδεκάδα.

  3. Ο/Η Darth Soccerius λέει:

    Στην φωτο ειναι εξω, για αυτον τον παγκο λεω

  4. Ο/Η sebliminal λέει:

    Γι’αυτό χάνει η ομάδα, να παραιτηθεί πάραυτα ο προπονητής!

    Σοβαρά τώρα, αν είναι προς όλους η ερώτηση εγώ θα έβαζα Τσάβι, είναι πολύ πιο κομβική η δουλειά που κάνει από αυτήν του Μέσι.

  5. Ο/Η renos λέει:

    Αμα αυτοι ειναι στον παγκο,ποιοι παιζουν μεσα?Στο πανγαλαξιακο πρωταθλημα παιζουν?

  6. Ο/Η masha nevalyashka λέει:

    Μα πως γίνεται να είναι ο Τσάβι έξω κι ο Ινιέστα μέσα; Ένας παίχτης δεν είναι αυτά τα δύο ονόματα;

  7. Ο/Η duendes λέει:

    Ο Ινιέστα ήταν τραυματίας, άρα έμεινε σπίτι.
    Είναι μάλλον σαν εκείνες τις περιπτώσεις που δεν την παλεύεις καθόλου και λες “το σώμα μου είναι εδώ, αλλά το μυαλό μου είναι σπίτι και λιώνει στον καναπέ, κάτω από μια κουβέρτα, πίνοντας ζεστή σοκολάτα”.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *