Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

Ο Αριστοφάνης που γύρισε από τη χιονοθύελλα

Λάμαχος: Σήκωσε την ασπίδα για ομπρέλα! Αποχωρούμε… αχ! χιονίζει!

Χειμέρια τα πράγματα!

Δικαιόπολις: Σήκωσε το μεγάλο δείπνο ν’ ανοιχτούμε. Ναι… χιονίζει!

Αρχίζουνε τα θαύματα!

(February 1996: Supporters in the stand prior to the FA Cup fifth-round game between Nottingham Forest and Tottenham being abandoned / Photo: Steve Morton/Empics Sport)

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ρετροφωτογραφίες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Ρετρό κουίζ Νο27

Σεβόμενοι όσους ήρωες έχουν μείνει στην πόλη και δεν πλατσουρίζουν σε κάποια παραλία, το αυγουστιάτικο ρετρό κουίζ μας θα είναι αρκετά εύκολο, σε αντίθεση με το προηγούμενο που δυσκόλεψε αρκετούς και μόνο οι μεγάλοι γνώστες απάντησαν σωστά. Η ερώτηση είναι απλή: Ποιοι είναι οι δυο ποδοσφαιριστές της φωτογραφίας και από ποιον αγώνα είναι η μονομαχία […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Όταν ο Αλέφαντος παραλίγο να κόψει την μπάλα στον Μαύρο

Πέρα από τις νίκες, τα αποτελέσματα στο χορτάρι και τους τίτλους, οι ποδοσφαιρικές ομάδες κρίνονται στο βάθος του χρόνου και από πολλά εξωαγωνιστικά ζητήματα. Ένα από αυτά είναι ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρονται στους μεγάλους παίκτες τους. Όχι μόνο οι σύλλογοι, αλλά ο κόσμος τους. Πόσα “αποχαιρετιστήρια” παιχνίδια σε θρύλους των ελληνικών ομάδων δεν […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

4 σχόλια σχετικά με το “Ο Αριστοφάνης που γύρισε από τη χιονοθύελλα”

  1. Ο/Η duendes λέει:

    Η δυσδιάκριτη φιγούρα στο κέντρο ο Λέτο είναι; Ή ο Σπάθας;

  2. Ο/Η ausencia λέει:

    Ο κατάσκοπος Σάββας, ο οποίος αδειάζει σακιά με φελιζόλ για να κάνει μπούγιο και ταυτοχρόνως δουλεύει στο φουλ το φυσερό για να παγώσει το γήπεδο γρηγορότερα, μπας και δυσκολέψει στην κίνησή τους τούς παίκτας (sic) του οχτρού.

  3. Ο/Η panagos λέει:

    Aγγλιαρα,η μονη χωρα που με τετοιες συνθηκες παει κοσμος να δει αγωνα κυπελλου…

  4. Ο/Η Elaith λέει:

    Και σε χιόνια και σε κρύα, ελαφρά ταξιαρχία

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *