Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

Για τις δύσκολες στιγμές

Είσαι στο γήπεδο και βλέπεις την αγαπημένη σου ομάδα. Δεν πρόλαβες να φας στο σπίτι γιατί έφυγες σκαστός από τη δουλειά. Τσίμπησες από την καντίνα έξω από το γήπεδο. Σου φάνηκε κάπως παράξενος ο καντινιέρης. Έπιανε τα λεφτά και τα λουκάνικα με το ίδιο χέρι, κάτι μύγες κόβανε βόλτες. Δεν έδωσες σημασία. Βρώμικο είναι, τι διάολο. Τόσες φορές έχεις φάει. Εκεί κατά το ημίχρονο η κοιλιά σου αρχίζει και κάνει κάτι περίεργα. Τα περίεργα γίνονται πιο περίεργα και γίνονται πόνος και η γνωστή άσχημη στιγμή που δεν κρατιέσαι πλέον πλησιάζει.

Τι κάνεις εσύ; Πώς να πας στις τουαλέτες του γηπέδου σου; Βλέπεις έχεις 1-2 χαρτομάντιλα και το match program. Αρκούν; Μάλλον όχι. Στιγμές φίλες και φίλοι βγαλμένες από τη ζωή. Αλλά η επιστήμη και η τεχνολογία έδωσαν την λύση έξω από το Γουάιτ (κωλο)Χαρτ Λέιν στον αγώνα με την Στόουκ. Χαρτιά υγείας πωλούνται από πλανόδιο και μάλιστα με το σήμα της μισητής αντιπάλου Άρσεναλ. Win-win situation. Και καθαρός ποπός και ταπεινωμένος αντίπαλος.

Πόσο ακόμα πιο τέλειο είναι που οι “φίλοι” την φωνάζουν “the Arse”;

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Αγγλικό πρωτάθλημα, Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Το τέλος της ηγεμονίας του Λίβερπουλ

Σε μια πόλη που έγινε γνωστή σε όλο τον κόσμο κυρίως από την μπάλα και την μουσική, το γνωστό παλιότερα ως “φιλικό ντέρμπι” είναι από τα πιο σημαντικά γεγονότα της χρονιάς για τους κατοίκους του Λίβερπουλ. Στην ιστορία των πάνω από 200 ντέρμπι που έχουν γίνει δεν είναι εύκολο να διαλέξεις το καλύτερο, καθώς το […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η μέρα που η Σίτι έπαιξε με δύο τερματοφύλακες

Στο ποδόσφαιρο βλέπεις πολλά. Βλέπεις κάποιον παίκτη να παίζει τερματοφύλακας όταν δεν υπάρχει άλλη αλλαγή (ή άλλος τερματοφύλακας). Βλέπεις προπονητές να αλλάζουν τερματοφύλακες πριν τα πέναλτι, για να μπει αυτός με το PhD στις αποκρούσεις. Σέντερ μπακ να παίζουν επιθετικοί στα τελευταία λεπτά μπας και εκμεταλλευτούν καμία γιόμα. Και φυσικά τερματοφύλακες να προωθούνται στα κόρνερ […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1 σχόλια σχετικά με το “Για τις δύσκολες στιγμές”

  1. Ο/Η Kanthar0s λέει:

    Έτη φωτός μπροστά ο τύπος. Χωρίς υπερβολή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *