Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

Ρετρό κουίζ, νο3

Καιρός για ακόμα ένα κουίζ, αυτή τη φορά όμως έγχρωμο. Τα δυο αυτά πιτσιρίκια που βλέπετε μεγάλωσαν αρκετά. Υπήρξαν και συμπαίκτες, υπήρξαν και αντίπαλοι. Πάνω απ’ όλα όμως φίλοι. Ποιοι είναι;

Παλαιότερα ρετρο-κουίζ:
Τρεις θρύλοι μαζί
Γιατί δεν με θες κυρά μου, επειδή είμαι ψαράς;

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ρετροφωτογραφίες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Ο Τσε και το ποδόσφαιρο (πέρα από τα τατουάζ)

Γιατί η Κούβα, μια χώρα τόσο δυνατή στα σπορ –ο Φιντέλ είχε δηλώσει πως ο αθλητισμός είναι μια από τις δραστηριότητες που εκφράζουν καλύτερα την επανάσταση– έχει τόσο χάλια ποδόσφαιρο; Το 1938, υπήρξε η πρώτη χώρα της Κεντρικής Αμερικής που έπαιξε σε τελικά Παγκόσμιου Πρωταθλήματος (αποχώρησαν όλες οι άλλες από τα προκριματικά) και μάλιστα πέρασε και […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ρετρό κουίζ νο34 (Summer Edition)

Μετά το αρκετά δύσκολο μουντιαλικό κουίζ που ταλαιπώρησε αρκετό κόσμο επιστρέφουμε με κάτι πιο αλέγκρο και καλοκαιρινό. Κάπου στα τέλη των 90s (την καλύτερη δεκαετία όλων των εποχών) η Pepsi αποφάσισε να μπει στα χωράφια της Panini και να φτιάξει μια δική της ποδοσφαιρική καμπάνια. Έτσι λοιπόν κυκλοφόρησε πλαστικά ποτήρια με ποδοσφαιριστές, καπάκια από μπουκάλια […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

7 σχόλια σχετικά με το “Ρετρό κουίζ, νο3”

  1. Ο/Η ΠιΖήτα λέει:

    Ο αριστερά είναι ο Βαλντέζ…
    Ο δεξιά μήπως ο Ινιέστα;

  2. Ο/Η Elaith λέει:

    Δεν θα αποκαλύψω κάτι. Περιμένω να μαζευτούν περισσότερες απαντήσεις.
    Θα μπορούσα να δώσω κι άλλα στοιχεία αλλά νομίζω θα το έκανα πιο εύκολο.
    🙂

  3. Ο/Η Cliff λέει:

    Victor Valdes & Pepe Reina

  4. Ο/Η ΠιΖήτα λέει:

    Εύγε στον Cliff!

  5. Ο/Η charlie λέει:

    Λα Μασία.
    Τάξη του ’82.
    Δίδυμο τερματζήδων.
    Ρέινα-Βαλντέζ

  6. Ο/Η Elaith λέει:

    Ούτε 25 λεπτά δεν κράτησε.
    Τι είστε εσείς…
    Την άλλη φορά θα την περάσω από Photoshop για να το κάνω πιο δύσκολο.

  7. Ο/Η tre1926 λέει:

    χτυπα μας με ασπρομαυρες φωτο. 🙂

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *