Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

Pulp Fiction anyone?

“Aλλ’ οι προσμένοντες τον Κύριον θέλουσιν ανανεώσει την δύναμιν αυτών· θέλουσιν ανάβη με πτέρυγας ως αετοί· θέλουσι τρέξει και δεν θέλουσιν αποκάμει· θέλουσι περιπατήσει και δεν θέλουσιν ατονήσει”

Ησαΐας 40:31

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΑΕΚ, ελληνικό ποδόσφαιρο, Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Όταν μετράει η θέληση

Είναι κάποιες στιγμές που σου καθορίζουν τη ζωή. Που η ευτυχία χάνεται, που αλλάζουν τα πάντα τριγύρω σου. Ο Βικτόριο Φρανσίσκο Κάσα ήταν ένας ποδοσφαιριστής γέννημα θρέμμα της Σαν Λορένσο ντε Αλμάγκρο που εκείνη την περίοδο έβγαζε εξαιρετικούς νέους παίκτες από τις Ακαδημίες της και κατέκτησε με αυτούς το πρωτάθλημα του 1964. Ο Κάσα ήταν […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Όρθιος στο κάγκελο

Η παραπάνω φωτογραφία είναι από τον αγώνα Γιουβέντους-Ίντερ. Όχι όμως των γνωστών μας. Από την μία η Γιουβέντους της Μούκα, μιας γειτονιάς του Σάο Πάολο και από την άλλη η Ίντερνασιονάλ της Λιμέιρα, μιας πόλης στα ανατολικά της επαρχίας του Σάο Πάολο. Ο αγώνας για την 3η κατηγορία του τοπικού πρωταθλήματος Παουλίστα. Ο κύριος της […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

14 σχόλια σχετικά με το “Pulp Fiction anyone?”

  1. Ο/Η corto maltese λέει:

    «Η οδός των ενάρετων
    περιβάλλεται , από την μεροληψία
    και την τυραννία , των κακών .

    Ευλογημένος αυτός ,
    που στο όνομα της ευσπλαχνίας ,
    οδηγεί τους αδύναμους ,
    στην κοιλάδα του Σκότους .

    Γιατί θα είναι , στα αλήθεια ,
    ποιμένας των αδελφών του
    και σωτήρας , χαμένων παιδιών .

    Και θα χτυπήσω με μεγάλη ,
    εκδίκηση κι άγρια οργή ,
    όσους θα αποπειραθούν ,
    να καταστρέψουν , τους αδελφούς μου .

    Και θα γνωρίσετε πως ,
    Εγώ είμαι ο Κύριος , όταν θα ρίξω ,
    την εκδίκησή μου , εναντίον τους . . .»

    Σκέφτεσαι , πως ίσως να σημαίνει :
    Ό,τι Αυτός , είναι ο κακός κι Εσύ , ο ενάρετος
    και αυτό το πιστόλι , που τον σημαδεύεις ,
    είναι ο ποιμένας , που σε προστατεύει . . .

    Ή μπορεί και να σημαίνει :
    Ό,τι Αυτός , είναι ο ενάρετος κι Εσύ , ο ποιμένας ,
    κι ο Κόσμος όλος , είναι ο κακός κι εγωιστής . . .

    Θα σας βόλευε , η εκδοχή αυτή ,
    μα δεν θα ήταν αλήθεια . . .

    Η αλήθεια είναι πως :
    Αυτός , είναι ο αδύναμος κι Εσύ ,
    η τυραννία των κακών . . .
    Μα βλέπω, προσπαθείς . . .
    Προσπαθείς , πολύ σκληρά ,
    ο ποιμένας να γίνεις . . .

    Μα κείνο που , σαν θεατής
    δεν μπόρεσα να καταλάβω :
    Ποιος είναι τελικά ,
    ο Κύριος που οργίζεται ,
    και με τόση αγριάδα ,
    τους κακούς , εκδικείται . . .

    Ιεζεκιήλ (25 , 17)

  2. Ο/Η Elaith λέει:

    Βλέπεις και σινεμά εκτός από μπάλα.
    Σε πάω…
    :p

  3. Ο/Η Kanthar0s λέει:

    Είστε πολύ μπροστά. Ή εγώ νοιώθω πολύ πίσω.

  4. Ο/Η balkou λέει:

    Ναι ρε Κόρτο για να το γράψει όλο αυτό θα’πρεπε να’ναι ο Μουρεσάν με 2.32 ύψος…

  5. Ο/Η Elaith λέει:

    ή να φοράει κελεμπία

  6. Ο/Η corto maltese λέει:

    αχαχχαχαχα

    καλό

    ο Λεό δεν διάλεξε τυχαία το κείμενο Ησαϊα…

    “θέλουσιν ανάβη με πτέρυγας ως αετοί”

    είναι μεγάλη γάτα

  7. Ο/Η Elaith λέει:

    Ναι, εννοείται.

    Παρ’ότι ποδοσφαιρικά με εκνευρίζει πολύ στο παιχνίδι, είναι τρομερά συμπαθής φάτσα.
    Από τα επικά στραβά δόντια του και το “ρ” που δεν μπορεί να προφέρει, μέχρι την κλασσική κίνηση με την καρδιά προς την Λεοναρντίνια και τα μηνύματα στον Θεό.
    Πάντως μετά τον Οκτώβριο είναι πολύ πεσμένος, καμία σχέση με το πώς ξεκίνησε την χρονιά.

  8. Ο/Η corto maltese λέει:

    Έπεσε αργότερα,
    λίγο πριν τις γιορτές
    όταν και τραυματίστηκε κι έμεινε έξω τρεις τέσσερις εβδομάδες
    από τότε δεν…

    είναι “λίγος”, ψυχή μηδέν, τσαμπουκάς μηδέν
    τον σώζει όμως το πολύ καλό δεξί του

    από τις λίγες οάσεις στην φετινή μίζερη Α.Ε.Κ.

  9. Ο/Η tre1926 λέει:

    αν εχεις το Θεο μαζι σου κερδιζεις …

  10. Ο/Η panagos λέει:

    Πφφφφφ

  11. Ο/Η Rasko λέει:

    Vazel is dead baby, Vazel is dead…

  12. Ο/Η charlie λέει:

    Αυτή η μυρωδιά είναι το πτώμα του ΠΑΟΒ που βρώμισε;;;
    Τι να πω, δεν το περίμενα.

    ΥΓ: Παναγιωτάκη, άσε τις επιλογές των κειμένων από τις γραφές και συγκεντρώσου στο παιχνίδι γιατί 3 μήνες τώρα δεν βλέπεσαι ούτε με κολλύριο.

  13. Ο/Η panagos λέει:

    Τι ακριβως δεν περιμενες?οτι με τους μισους βασικους εξω και εναντιον θεων και δαιμονων (εντος και εκτος ομαδας) θα χαναμε το πρωταθλημα?

    Και πολυ κρατησε οσο κρατησε…τα αγωνιστικα αυτη τη στιγμη ειναι τελειως δευτερευοντα στον Παναθηναικο.

    Με νορμαλ συνθηκες ακομα και αυτο το ροστερ θα επαιρνε πρωταθλημα παντως…

  14. Ο/Η charlie λέει:

    Δεν περίμενα αυτήν την εικόνα σε αυτό το ματς. Απέναντι στην ΑΕΚ όπου τα αγωνιστικά δεν είναι όχι δευτερεύοντα αλλά ούτε καν τριτεύοντα…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *