Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

Πασχαλιάτικος μποναμάς

Το ταξίδι της Ρίβερ Πλέιτ στη Β’ Εθνική συνεχίζεται και μαζί οι δύσκολες στιγμές. Παρά κάποιες εκλάμψεις, η ομάδα του Μπουένος Άιρες συνεχίζει να παίζει άσχημα και να μην σιγουρεύει την άνοδό της στην μεγάλη κατηγορία. Οι οπαδοί των Μιλλιονάριος έκαναν μαύρο Πάσχα μετά την ήττα με 1-0 από την Ατλάντα με την γκολάρα του Λορεφίσε. Οι οπαδοί της Ατλάντα πήραν εκδίκηση μετά το 7-1 του πρώτου γύρου τραγουδώντας το μεγαλύτερο σουξέ της σεζόν: “Vos sos de B”, το οποίο έχουν βαρεθεί να το ακούν σε όλα τα γήπεδα οι φίλοι της Ρίβερ.

Με την ήττα αυτή η Ρίβερ βρίσκεται στη 2η θέση μαζί με την Κίλμες, 3 βαθμούς λιγότερους από την Ινστιτούτο που έχει και ένα ματς λιγότερο, ενώ στην 4η θέση είναι η Ροζάριο Σεντράλ και απέχει μόλις 2 βαθμούς. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το Ίντερνετ γέμισε με νέες αφίσες, που είχαν θέματα από τον γνωστό παππού μέχρι το Πάσχα:

Δεν ζητάω 28 πάσες συνεχόμενες, όπως η Ατλάντα. Ζητάω 3.

Ξεκίνησε χάνοντας, τελείωσε κερδίζοντας (σ.Σ. αναφέρεται στο τελευταίο ματς της Μπόκα)
Ξεκίνησε χάνοντας, τελείωσε χάνοντας.
Μέχρι και το Πάσχα σου λείπουν τα αυγά ΡίΒερ.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Sombreroposter, βιντεοθεραπεία, ποδόσφαιρο Λατινικής Αμερικής

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Η Λέστερ της Ουρουγουάης

Την Κυριακή που μας πέρασε, την ώρα που όλος σχεδόν ο πλανήτης σχολίαζε τον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ, τα βλέμματα στην Ουρουγουάη ήταν στραμμένα στο νέο γήπεδο της Πενιαρόλ, στο οποίο διεξαγόταν το ματς που θα έκρινε σε μεγάλο βαθμό την πρώτη θέση στο τουρνουά Κλαουζούρα. Από τη μια πλευρά ήταν η Πενιαρόλ, η πιο πετυχημένη […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αν κάτι πρέπει να δεις

Δευτέρα βράδυ για να σου φτιάξει τη διάθεση μέσα σε όλη την μαυρίλα, τότε κατά πάσα πιθανότητα είναι αυτό το βίντεο. Το τραγούδι είναι για τον Λίο, αλλά μικρή σημασία έχει το θέμα του. Σε προκαλώ να μην χαμογελάσεις, αποκλείεται να μπορέσεις… Για περισσότερες πληροφορίες για τους Thai Tims εδώ και για το Good Child […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

2 σχόλια σχετικά με το “Πασχαλιάτικος μποναμάς”

  1. Ο/Η Veronica Lodge λέει:

    Δύσκολα τα πράγματα για τη Riber…Μάλλον θα χρειαστεί να περάσει από αγώνα promoción για να επιστρέψει στην primera!btw πολλή ωραία ομάδα η Instituto!

  2. Ο/Η charlie λέει:

    Πρέπει να βγάλω το καπέλο στον τύπο της Ατλάντα που σκέφτηκε να βάλει στο πίσω μέρος της φανέλας, εκτός από τις -πολλές- άλλες διαφημίσεις και ακόμα 2 εκεί που κανονικά είναι οι κάθετες ρίγες.
    Σου λέει “διακόπτονται που διακόπτονται οι ρίγες για να μπει το νούμερο, δεν διακόπτουμε και τις γειτονικές για να βάλουμε 2 διαφημισούλες;;;;”
    Ζαλίστηκα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *