Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Όλοι μέλη, όλοι μέλη

http://www.youtube.com/watch?v=sveULN3ryTU&feature=player_embedded

Στο δικό της ξενοδοχείο που φέρει το όνομά της παρουσίασε η Μπόκα Τζούνιορς την καμπάνια της για την γενικότερη αναδιοργάνωση του συλλόγου ή όπως το ονόμασαν οι ίδιοι “το νέο ίματζ του συλλόγου”. Την καμπάνια ανέλαβε πολύ γνωστή εταιρεία και το σύνθημα που υιοθετήθηκε είναι το γνωστό “La mitad mas uno” που σημαίνει ότι η μισή Αργεντινή συν ένας ακόμα είναι οπαδοί της Μπόκα. Παρ’ όλα αυτά, η αλήθεια είναι ότι η Μπόκα είναι δεύτερη σε μέλη στην Αργεντινή, πίσω από την μισητή της αντίπαλο Ρίβερ Πλέιτ. Κι αυτό γιατί ενώ η Ρίβερ αγγίζει τα 90.000 μέλη, η Μπόκα είχε σταματήσει από το 2009 τις εγγραφές καθώς τα 70.000 της μέλη δεν χωράνε στο Μπομπονέρα. Ο αντιπρόεδρος της Μπόκα σε δηλώσεις του έκανε λόγο ότι υπάρχουν σχέδια για να φτιαχτεί ένα γήπεδο με σχεδόν διπλάσια χωρητικότητα από το σημερινό Μπομπονέρα και ότι σύντομα θα υπάρχουν εξελίξεις.

Μέχρι τότε όμως το πλάνο της Μπόκα προχωράει με ένα νέο θεσμό που ονομάζεται “socio adherente” και δεν μπόρεσα να σκεφτώ κατάλληλη μετάφραση. Δεν πρόκειται για κανονικά πλήρη μέλη, αλλά για μέλη που πληρώνουν ετήσια συνδρομή (το 50% της κανονικής η οποία αυτή τη στιγμή είναι στα $100) απολαμβάνοντας κάποια προνόμια. Ουσιαστικά αποτελεί έναν προθάλαμο ώστε κάποιος να γίνει πλήρες μέλος και βοηθάει από την μία την ομάδα να έχει καινούρια έσοδα, αλλά από την άλλη και τους οπαδούς να έχουν έναν πιο σωστό τρόπο με τον οποίο θα επιλεγούν με βάση συγκεκριμένα κριτήρια ώστε να γίνουν μέλη. Όπως έγινε γνωστό, κάθε χρόνο περίπου 2.000 από αυτά τα μέλη θα γίνονται πλήρη μέλη της Μπόκα. Η κάρτα μέλους αυτού του είδους δεν δίνει δικαίωμα εισόδου στους αγώνες, αλλά προσφέρει αρκετές από τις δυνατότητες που έχουν τα ενεργά μέλη της ομάδας. Παράλληλα αυτά τα μέλη έχουν κάποιου είδους προτεραιότητα στην εύρεση εισιτηρίων όταν υπάρχουν ελεύθερες θέσεις

Το όλο εγχείρημα είναι το μεγάλο στοίχημα του προέδρου της Μπόκα και προς το παρόν φαίνεται να έχει επιτυχία, αφού μόλις στις πρώτες 24 ώρες 6.000 άτομα έκαναν την εγγραφή τους μέσω του αντίστοιχου σάιτ. Η όλη καμπάνια συνοδεύεται και από αντίστοιχα σποτ. Το πρώτο έχει έναν οπαδό που μόλις έγινε μέλος της Μπόκα και έναν φίλο του που του ζητάει να δει την κάρτα του.  (το τέλος με τον Παμπλίτο Λεντέσμα να λέει στον φίλο “κοίτα αλλά μην ακουμπάς τις κούπες” είναι το καλύτερο σημείο της διαφήμισης)

Το δεύτερο σποτ έχει ποιον άλλον από τον καταπληκτικό Ρολάντο Σκιάβι που πιάνει τον κόσμο στο… φιλότιμο. Ο “Ελ Φλάκο” θυμίζει ότι αυτός για την Μπόκα έχει παίξει με σκωληκοειδίτιδα και ρωτάει τον κόσμο αν αυτοί θα γίνουν μέλη. Με λίγα λόγια τι ψυχή έχουν $50 για την Μπόκα;

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Για ψώνια, ποδόσφαιρο Λατινικής Αμερικής

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Νταντά: Το Θαύμα της θέλησης

Η Ολλανδία έχει τον Κρόιφ, η Βραζιλία έχει τον Νταντά Μαραβίγια [=Θαύμα]. Για να εξηγούμαστε: δε μιλάμε για ποδοσφαιρικό ταλέντο και χάρη, διότι αυτά, όσο τα είχε σε αφθονία ο αέρινος Γιόχαν, τόσο έλειπαν από τον πεισματάρη Βραζιλιάνο· εκείνο όμως που τους ενώνει είναι οι εύστοχες ή, εν πάση περιπτώσει, οι διασκεδαστικές ατάκες και μια […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η πρώτη και τελευταία φορά

Ο Ζοάο Μάρκος Αντριέτα δεν έχει πολλές απαιτήσεις. Θέλει ότι κάθε φίλαθλος. Στα 55 του έχει την οικογένειά του, τη γυναίκα του και τις δύο κόρες του, και όπως λένε όλοι όσοι τον ξέρουν έχει δυο αγάπες: το ποδόσφαιρο και τον καθολικισμό. Ένας κλασσικός Βραζιλιάνος δηλαδή. Κι όμως, παρ’ ότι φανατικός οπαδός της Κορίνθιανς και […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *