Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Διαμαρτυρία και διαφήμιση

http://www.youtube.com/watch?v=0ZZVTCzDF6I&feature=player_embedded

Το οδοιπορικό του δόλιου Euro 2012 συνεχίζεται. Μετά τους φόβους για μποΐκοτάζ εξαιτίας της πολιτικής κατάστασης στην Ουκρανία και μετά τα υπερ-όπλα εναντίον των Πολωνών χούλιγκανς, είχαμε και το νέο χτύπημα των FEMEN. Και για όσους δεν σας λέει κάτι το όνομα, είμαι σίγουρος ότι το κείμενό μας πριν ένα χρόνο θα σας θυμίσει πολλά.

Οι Ουκρανές ακτιβίστριες επέστρεψαν, αυτή τη φορά με φόντο την περίφημη κούπα του Euro που είχε βγει στους δρόμους του Κιέβου για να τη δουν από κοντά ντόπιοι και τουρίστες. Με το σύνθημα Fuck Euro 2012 η ακτιβίστρια της οργάνωσης κατέβασε το μπλουζάκι της ώστε να γίνει γνωστή και να περάσει το μήνυμά της που έχει να κάνει κυρίως με την εκμετάλλευση των γυναικών και την πορνεία.

Στην Αγγλία παρ’ όλα αυτά η γνωστή μπύρα Κάρλσμπεργκ με το νέο της σποτ προσκαλεί τους Άγγλους στην Ακαδημία Οπαδών. Γνωστοί δάσκαλοι ετοιμάζουν τους σωστούς Άγγλους οπαδούς ώστε να ταξιδέψουν στο Euro και να στηρίξουν σωστά την ομάδα τους. Ανάμεσα στις διασημότητες που εμφανίζονται είναι ο Λίντφορντ Κρίστι, ο Πίτερ Σίλτον, ο μουρλός Ίαν Ράιτ, ο Μπόμπι Ρόμπσον και στα… μουλωχτά ο Ντιέγκο Μαραντόνα (όχι ο κανονικός βέβαια).

Η διαφήμιση είναι πολύ έξυπνη με το κλασσικό αγγλικό χιούμορ, αλλά είναι άγνωστο αν θα καταφέρει να πείσει περισσότερους Άγγλους να ταξιδέψουν στο Euro, μια που ούτε ο προορισμός ενθουσιάζει, ούτε οι προοπτικές της εθνικής και τα χρήματα είναι πολλά. Σύμφωνα με πληροφορίες οι Άγγλοι ταξιδιώτες θα είναι σημαντικά λιγότεροι από άλλες διοργανώσεις με τα μέχρι τώρα δεδομένα. Σίγουρα όμως η μπύρα θα καταναλωθεί είτε στις παμπ, είτε στα σπίτια.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Euro 2012, Για ψώνια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Η αγάπη των οπαδών γεμίζει τα πορτοφόλια

Το καλοκαίρι είναι η περίοδος των μεταγραφών, των νέων εμφανίσεων και των εισιτηρίων διαρκείας. Το πώς πλασάρει η κάθε ομάδα την πώληση των διαρκείας ποικίλει, όπως είναι φανερό και στα παραδείγματα που θα μας απασχολήσουν. Η Ρόμα π.χ. προσπαθεί να πωρώσει τους μάλλον ξενερωμένους οπαδούς της, παίζοντας με το έμβλημα της ομάδας (που άλλαξε πρόσφατα) […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τα παράπονα της Μαριάννας

Μερικές από τις καλύτερες ποδοσφαιρικές διαφημίσεις των τελευταίων ετών τις έχουμε δει από το αργεντίνικο TyC Sports, είτε πρόκειται για χιουμοριστικές, είτε αρκετά πιο σοβαρές. Η καινούρια λοιπόν διαφήμιση πραγματεύεται ένα πολύ σοβαρό θέμα, τα ψυχολογικά προβλήματα μιας γυναίκας που είναι απογοητευμένη από το αγόρι της και αποφασίζει να του γράψει ένα γράμμα. Εμείς την […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *