Όταν η διαφήμιση αγγίζει την πραγματικότητα
http://www.youtube.com/watch?v=jvTv_oatLA0
Η επιστροφή του Γουέιν Ρούνει μετά από δυο αγώνες ήταν το γεγονός των ημερών για ολάκερο το νήσι που πιστεύει ακράδαντα ότι αυτό το Euro είναι δικό του. Τόσο σημαντικό γεγονός που η γνωστή εταιρεία που σπονσοράρει τον πρώην παίκτη της Έβερτον έβγαλε ολόκληρο σποτάκι. Σποτάκι που είναι κομματάκι “disturbing” που λέμε στο χωριό μου, καθώς ο Γουέιν είναι ημίγυμνος και η κάμερα δείχνει τα μούτρα του συνέχεια. Κανείς όμως δεν μπορεί να αμφισβητήσει τον τίτλο “My time is now”, καθώς η επιστροφή του παίκτου έδωσε τη νίκη στα Λιοντάρια (μαζί με το λάθος του Ουκρανού τερματοφύλακα και το γκολ της Ουκρανίας που δεν μέτρησε, αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες).
6 σχόλια σχετικά με το “Όταν η διαφήμιση αγγίζει την πραγματικότητα”
Ρε παιδια αμαν με αυτο το ακυρωθεν γκολ της Ουκρανιας.Δεν επρεπε να μετρησει και σωστα δε μετρησε.Αν μετρουσε θα λεγαμε,μα καλα δεν ειδαν 2 μετρα το οφσαιντ;Παλι καλα που δεν μετρησε γιατι θα γινοταν καμια χαζομαρα και θα εμενε εξω η Αγγλιαρα.Ας θυμηθουμε και το Αγγλια-Γερμανια στο Μουντιαλ.
We all sing for England.
Ενα Μουντιαλ το 1966 να το θυμηθουμε η οχι;
🙂
Δυο μετρα δεν το λες, αλλα ναι ηταν ακαλυπτος.
Και το Μεγα Ερωτημα ανακυπτει:
Ποιος Αγγλος θα χασει φετος το τελευταιο Πεναλτυ;
Εμετός
Ο Γουέιν;
Πάντως να πω το κρίμα μου, έτσι όπως την είδα την Ιταλία δεν μου κάνει και για τόσο φαβορί.
Πράγματι ήταν οφφσάιντ ο τύπος που έβαλε το ακυρωθέν γκολ, όπως επίσης και κανα πεντάλεπτο νωρίτερα ο ίδιος επόπτης πάλι δεν είδε ένα οφφσάιντ σχετικά καθαρό που οδήγησε σε καλή ευκαιρία της Ουκρανίας. Γενικά ψιλοάχρηστος μου φάνηκε.
Όσο για την Ιταλία που δεν έχει δείξει τίποτα ιδιαίτερο, ούτε η Αγγλία θα έλεγα ότι έχει δείξει. Και οι δύο μεγάλες παραδοσιακά ομάδες οι οποίες δεν παίζουν ιδιαίτερο ποδόσφαιρο σε αυτήν την διοργάνωση, αλλά οι Ιταλοί μας έχουν συνηθίσει να μην παίζουν μπάλα και να τα πάνε καλά. Σε λίγε μέρες θα δούμε τι θα συμβεί. Ενδιαφέρουσα αναμέτρηση αναμένεται…