Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Το ρολόι του Μουντιάλ

Hublot-Big-Bang-FIFA-Gold-2-597x398

Φίλε θεατή του Μουντιάλ. Θέλεις να μην χάνεις ούτε δευτερόλεπτο από τους αγώνες; Έχεις στην άκρη περίπου 20 χιλιάδες Ευρώ και δεν ξέρεις τι να τα κάνεις; Μην σκιάζεσαι. Σου βρήκαμε λύση. Η ελβετική (τι άλλο θα ήταν) εταιρεία ρολογιών Hublot παρουσίασε τα επίσημα ρολόγια του Μουντιάλ. Με την ονομασία Unico Bi-Retrograde Chrono, το ρολόι είναι φτιαγμένο ώστε να χωρίζει την ώρα σε 45λεπτα για να μην μπερδεύεσαι και να ξέρεις τι παίζει σε κάθε ημίχρονο. “Και αν βλέπω Λεβαδειακός-Ολυμπιακός;” θα ρωτήσεις. Οι Ελβετοί φίλε μου δεν βγάζουν ρολόγια στην τύχη. Υπάρχει ένα ειδικό περιθώριο 15 λεπτών το οποίο χρησιμοποιείται για τις καθυστερήσεις (ή ακόμα και για τα δυο ημίχρονα της παράτασης θα έλεγα εγώ ταπεινά).

Και τι θα γίνει ρε μάστορα όταν δεν βλέπω μπάλα; Πώς θα βλέπω την ώρα; Φίλε μου ησύχασε. Υπάρχει ένα δεύτερο μικρό ρολόι με κανονική ώρα για τις υπόλοιπες στιγμές της ημέρας όταν και δεν βλέπεις μπάλα. Πέρα από την πλάκα, το ρολόι είναι πανέμορφο και τα 100 χρυσά και 200 κεραμικά κομμάτια που θα βγουν σίγουρα θα βρουν θέση σε κάποιο πλούσιο χέρι. Α, ναι. Το ένα χέρι είναι μαύρο και είναι του Πελέ. Είχε κανείς την εντύπωση ότι δεν θα ήταν χωμένος κάπου ο Πελέ; Θαυμάστε τα μικρά γιαπωνεζάκια να κάνουν κόλπα και στη συνέχεια τον Πελέ να λέει κάποιες γενικότητες που θα θαύμαζε Έλληνας βετεράνος ποδοσφαιριστής καλεσμένος στην Αθλητική Κυριακή. Στο ενδιάμεσο πιθανότατα να πούλησε και κάποια από τις αυτοβιογραφίες του.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Για ψώνια, Μουντιάλ 2014

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Φοβού τους Κινέζους και δώρα φέροντας

Είναι καλό τα μικρά πρωταθλήματα να έχουν χρήματα. Να καλύπτονται οι όποιες ανάγκες, να υπάρχει καλύτερη οργάνωση, έτσι ώστε και οι ίδιοι οι ποδοσφαιριστές-εργαζόμενοι να δουλεύουν σε ένα καλύτερο περιβάλλον, αλλά και οι θεατές-πελάτες να παρακολουθούν ένα καλύτερο προϊόν. Έτσι λοιπόν, θεωρητικά η συμφωνία της Β’ Εθνικής στην Πορτογαλία με έναν μεγάλο σπόνσορα δεν ακούγεται […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Το ποδόσφαιρο στα χρόνια των brands

Μέσα σε όλα τα άλλα σοβαρά προβλήματα του ποδοσφαίρου τα τελευταία χρόνια, οι διάφοροι τύποι που έχουν τίτλους για την δουλειά που κάνουν, επιλέγοντας στην τύχη από λέξεις γραμμένες σε χαρτάκια μέσα σε ένα καπέλο, όπως developer, general manager, creative, senior, head of, CEO, chief of, assistant to the regional manager και άλλα διάφορα πιασάρικα, […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *