Το Sombrero στα βιβλιοπωλεία.

Πόσο καλά γνωρίζεις τους παίκτες της φετινής Πρέμιερ Λιγκ;

epl2

Ακόμα ένα εύκολο κουίζ για τους πραγματικούς φίλους της Πρέμιερ Λιγκ. Νηπιακές ερωτήσεις για να περνάει η ώρα μιας και ο καιρός κρύωσε και ο καναπές του σπιτιού έχει γίνει ο καλύτερός μας φίλος. Φτιάξτε το τσάι σας και απαντήστε στο κουίζ.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Αγγλικό πρωτάθλημα, Τα παιδία παίζει

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Φιλ Τζόουνς μας λείπεις

Ήταν 21/3 του 2010 όταν η Μπλάκμπερν του “Big” Σαν Άλαρντάις υποδέχονταν την Τσέλσι στο Ίγουντ Παρκ και ο κυριλάτος προπονητής έδινε την ευκαιρία στον Φιλ Τζόουνς να κάνει ντεμπούτο στην Πρέμιερ Λιγκ. Βέβαια αν αναλογιστεί κάποιος πως το κεντρικό αμυντικό δίδυμο εκείνης της σεζόν (το βασικό) ήταν ο Χριστόφορος ο Σαμπά και ο Γκαέλ […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Έπεα πτερόεντα

Σεπτέμβριος 2011 Η Έβερτον ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει την Μάνστεστερ Σίτι του Μαντσίνι έχοντας ένα πολύ καλό σερί εναντίον της. Είναι όμως μια χρονιά που η Σίτι έχει ξοδέψει πολλά χρήματα. Ο Ντέιβιντ Μόγιες κάνει μια δήλωση που μένει ιστορική (και θυμίζει λίγο την περίφημη δήλωση Φερέρ για ποδήλατα και τανκς): “Είναι σαν να πηγαίνουμε σε […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

9 σχόλια σχετικά με το “Πόσο καλά γνωρίζεις τους παίκτες της φετινής Πρέμιερ Λιγκ;”

  1. Ο/Η hi! λέει:

    5
    νοιώθω καλά που έπιασα αυτές που έπιασα

  2. Ο/Η gargaduaaas λέει:

    Το λεγόμενο hi!5

  3. Ο/Η Μούρης λέει:

    Μία από τα ίδια,5.Ε δεν ήταν και τόσο ευκολάκι ρε σομπρέρο.

  4. Ο/Η Nikos Lioliopoulos λέει:

    εξι ρε γατακια!

  5. Ο/Η balkou λέει:

    2
    Νιώθω καλά που έχασα αυτές που έχασα 🙂

  6. Ο/Η gargaduaaas λέει:

    6/11 δεν είναι καλό ποσοστό. Είναι – σχεδόν – ίδιο με του Γουίλιαν στις εκτελέσεις φάουλ, φέτος και η Τσέλσι παλεύει για να σωθεί :’)

    Περίμενα να είναι τόσο εύκολο για όλους εσάς όσο ήταν για τον Βασιλάκη τον Τσιάρτα να “σβήνει” την μπάλα στην πλάτη του Ελγκέρα, βλέποντας το πρώτο βήμα του Άγγελου.

    Bάλτε ένα ποτήρι νερό και προσπαθήστε ξανά. Δέχομαι μόνο το 11/11

  7. Ο/Η Marios λέει:

    8/11

    Καλός είσαι αλλά παραδέξου το. Ήταν εύκολο.

    Kala pigame!!

  8. Ο/Η Αταραξίας λέει:

    6/11. Τα περισσότερα στην τύχη και με διαίσθηση. Ντροπή έχασα τον Στάριτζ.

  9. Ο/Η ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗΣ-ΡΕΑΛ λέει:

    7/11 πολυ καλο το σαιτ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *