Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

H χειρότερη διαφήμιση της ιστορίας

Μέχρι σήμερα πίστευα ότι οι χειρότερες (και πιο εκνευριστικές) διαφημίσεις στην ιστορία της τηλεόρασης ήταν αυτές των εταιρειών χρωμάτων που πρόβαλλε συχνά-πυκνά στο παρελθόν η ΕΤ3. Ένας διάλογος μεταξύ δυο χαμογελαστών, πάντα, ανθρώπων που είναι ενθουσιασμένοι που έχουν μια αγοραπωλησία ενός τενεκέ χρώματος κι ένα τραγικό σλόγκαν στο τέλος. Το χειρότερο όλων ήταν ότι η εταιρεία μπορεί να μην είχε λεφτά να φτιάξει μια αξιοπρεπή διαφήμιση αλλά είχε λεφτά για να αναγκάσει το κρατικό κανάλι να την παίζει σε όλα – μα όλα – τα time out των αγώνων μπάσκετ, που συνήθως μετέδιδε.

Σήμερα ανακάλυψα ότι υπάρχουν και χειρότερες. Και μάλιστα με τη συμμετοχή του Φερνάντο Τόρες! Ο Ισπανός επιθετικός μας ξεναγεί στο εξωτικό κομμωτήριο ενός χαμογελαστού τυπά, κάπου στην Κορούνια, την ίδια ώρα που ο αμφιβληστροειδής μας βομβαρδίζεται από οδοντοστοιχίες ανθρώπων που δεν μπορούν να σταματήσουν να χαμογελάνε μόλις τους κοιτάξει η κάμερα. Το βίντεο συνεχίζεται με τον Τόρες να αγκαλιάζει τον ιδιοκτήτη, την ίδια ώρα που ένα χέρι από το πουθενά μετακινεί μια κούκλα για να ταιριάξει όμορφα στο κάδρο και καταλήγει με όλο το προσωπικό του καταστήματος παρατεταγμένο πάνω από τον Τόρες, να κοιτάει προς την κάμερα έτοιμο για αναμνηστική φωτογραφία. Πιθανόν κανένας δεν φιλοτιμήθηκε να τους ενημερώσει ότι η μηχανή τραβάει βίντεο.

Με απλά λόγια, αν αφαιρέσει κανείς τον Τόρες και στη θέση του βάλει τον Γιώργο Γεωργιάδη η διαφήμιση θα μπορούσε άνετα να αφορά ένα οποιοδήποτε κομμωτήριο των Σερρών.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Για ψώνια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Ο Ντόναλντ Τραμπ κι ο Λιονέλ Μέσσι

Για όσους δεν γνωρίζουν, αυτό το καλοκαίρι έχουμε και πάλι Κόπα Αμέρικα. Το περιβόητο Κόπα Αμέρικα Σεντενάριο για να γιορτάσουμε τα 100 χρόνια του θεσμού. Για να έχει δε μεγάλη εμπορική επιτυχία η διοργάνωση θα γίνει στις ΗΠΑ με συμμετοχή και της τοπικής εθνικής ομάδας (και άλλων χωρών της Βόρειας και Κεντρικής Αμερικής). Η Αργεντινή, […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η αγάπη των οπαδών γεμίζει τα πορτοφόλια

Το καλοκαίρι είναι η περίοδος των μεταγραφών, των νέων εμφανίσεων και των εισιτηρίων διαρκείας. Το πώς πλασάρει η κάθε ομάδα την πώληση των διαρκείας ποικίλει, όπως είναι φανερό και στα παραδείγματα που θα μας απασχολήσουν. Η Ρόμα π.χ. προσπαθεί να πωρώσει τους μάλλον ξενερωμένους οπαδούς της, παίζοντας με το έμβλημα της ομάδας (που άλλαξε πρόσφατα) […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

2 σχόλια σχετικά με το “H χειρότερη διαφήμιση της ιστορίας”

  1. Ο/Η nick_shortjohn λέει:

    Πωωωω! Σα διαφήμιση Tepanyiaki στο “Time”… Παρακμή…

    Υ.Γ. Πιο άσχημες ευρωπαίες από τις ισπανίδες που μπορούμαι να βρούμε;;; (όχι ότι θα τις ψάξουμε…)

  2. Ο/Η balkou λέει:

    Μ’αρέσει που είναι στα καστεγιάνο, το πελουκερία επίσης, αλλά η πόλη στα γκαγιέγο (Α Κορούνια) 🙂
    Το χιούμορ κιόλας με τους παπούδες (χτενίσματα για τη νύφη και το γαμπρό), σαν τη θερμοκρασία των νερών του Ατλαντικού εκεί πέρα 🙂

    ΥΓ Μια χαρά ισπανίδες υπάρχουν. Και χωρίς ψάξιμο…;)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *