Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Πέσι ή Πέπσι;

Έχουμε δει αρκετές αποτυχημένες ποδοσφαιρικές διαφημίσεις και είναι πραγματικά δύσκολο για ένα σποτ να διεκδικεί τον τίτλο του χειρότερου. Κι αν μέχρι στιγμής το… κομμωτήριο στην Κορούνια του Τόρρες ήταν στην κορυφή, ο επιθετικός της Λίβερπουλ προσπάθησε να ξεπεράσει τον εαυτό του με τη νέα του διαφήμιση αυτή τη φορά για την Πέπσι. Είναι σίγουρο ότι στην επόμενη αυτοβιογραφία του ένα ολόκληρο κεφάλαιο θα αφιερωθεί σε αυτήν.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Για ψώνια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Συνήθειες που αλλάζουν

http://www.youtube.com/watch?v=WH-ukVXiA7M Η Ημέρα της Γυναίκας μπορεί να πέρασε αλλά εμείς θα την εορτάσουμε με δυο φοβερές και άκρως πετυχημένες διαφημίσεις, στις οποίες σοβαρό ρόλο παίζει το ασθενές φύλο. Στην πρώτη έχουμε την υπενθύμιση του ρητού: “Ακόμη κι αν ήμουν καλεσμένος σε επίσημο δείπνο, ντυμένος στα λευκά, εάν έβλεπα μια λασπωμένη μπάλα να έρχεται κατά πάνω […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Στην Μπόκα

Δεν έχει σημασία πόσα παιχνίδια Δεν έχει σημασία πόσα γκολ Δεν έχει σημασία πόσες gambetas Δεν έχει σημασία ποιος είναι ο αντίπαλος Δεν έχει σημασία πόσα πρωταθλήματα, πόσα κύπελλα Στην Μπόκα πρέπει να το αποδεικνύεις, όπως κάποιος που ήρθε πρόσφατα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *