Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Η σπάνια τέχνη της διαφήμισης

Αν τα εισιτήρια διαρκείας ήταν ένα απλό προϊόν τότε πιθανότατα με τις κατά καιρούς διαφημίσεις που έχουν βγει κανείς δεν θα αγόραζε. Παρ’ όλα αυτά, μιλάμε για το ποδόσφαιρο και την αγάπη του κόσμου για μια ομάδα.  Δεν πρόκειται λοιπόν για ανταγωνισμό μεταξύ των ομάδων-εταιριών που απευθύνονται σε κοινό που κάθε χρόνο διαλέγει και διαφορετικό μαγαζί για να αγοράσει ένα προϊόν, ούτε φυσικά για ένα προϊόν το οποίο πουλάει πολύ επειδή “παίχτηκε” πολύ στα κανάλια και στα ραδιόφωνα. Η αλήθεια είναι, ότι στην Ελλάδα τα διαρκείας δεν ήταν “μόδα”. Τα τελευταία χρόνια όμως έχει γίνει ένα βήμα προς τα εμπρός με αποτέλεσμα ομάδες όπως ΑΕΚ, Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός, αλλά και οι δυο πιο μεγάλες της Θεσσαλονίκης να πουλάνε σημαντικό αριθμό διαρκείας. Πέρα όμως από κάποια αρκετά προσεγμένα σποτ (που απευθύνονται στο θυμικό των οπαδών ή φέρνουν τους παίκτες πιο κοντά στον κόσμο) κατά καιρούς κυκλοφορούν cult αριστουργήματα όπως τα παρακάτω:

Ξεκινάμε με την ένδοξη… τετραλογία του Άρεως:

Συνεχίζουμε με το ραδιοφωνικό σποτάκι του Ατρόμητου στο οποίο συμμετέχουν προσωπικότητες του ελληνικού κινηματογράφου και τραγουδιού (το φετινό  σποτ είναι ακόμα χειρότερο, αλλά προς το παρόν δεν πρέπει να κυκλοφορεί):

Διαρκείας Ατρόμητου

Και τέλος κλείνουμε με  την ΠΑΟΚο-επίπτωση:

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΑΕΚ, Ατρόμητος, Για ψώνια, ελληνικό ποδόσφαιρο, ΠΑΟΚ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Fair Play, αυτός ο άγνωστος

https://youtu.be/8j9WtBvfgyw Αρκετά χρόνια πριν ο Βασίλης Αυλωνίτης μας ενημερώσει για το Πνέυμα και την Ηθική, ιδρύθηκε στην Αργεντινή η ομάδα με το όνομα Άμυνα και Δικαιοσύνη, με τα πρασινοκίτρινα γεράκια να κλείνουν 80 χρόνια ζωής πλέον. Απ’ ότι φαίνεται, τουλάχιστον στη Β’ ομάδα τους, δεν παίρνουν πολύ στα σοβαρά το κομμάτι της δικαιοσύνης. Η Ντεφένσα […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η Super League συμπράττει με τη Φλόγα και τη Λάμψη στην ενημέρωση για τον Καρκίνο της Παιδικής Ηλικίας

Εδώ και 8 χρόνια, η 21η αγωνιστική του Πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκα είναι αφιερωμένη στην εκστρατεία στήριξης παιδιών που πάσχουν από καρκίνο. Η 15η  Φεβρουαρίου είναι η παγκόσμια μέρα κατά του παιδικού καρκίνου και η Σούπερ Λίγκα αναλαμβάνει κοινωνική δράση για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των φιλάθλων, αλλά και της κοινωνίας, όσον αφορά τα παιδιά […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *