Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Μυθικό ποδόσφαιρο, μυθική διαφήμιση

Με την εξέλιξη της τεχνολογίας αλλά και την εξέλιξη του ίδιου του προϊόντος (όσο κι αν πονάει ο χαρακτηρισμός της μπαλίτσας σαν προϊόν), ήταν αναμενόμενο ότι κάποια στιγμή οι ποδοσφαιρικές διαφημίσεις θα ξεφύγουν απ’ τα στενά όρια του ρεαλισμού και του συγκεκριμένου καλουπιού όπου κάποιος διάσημος ποδοσφαιριστής κάνει κάτι εντυπωσιακό στη διάρκεια ενός κρίσιμου αγώνα, σ’ ένα κατάμεστο ποδοσφαιρικό γήπεδο.

Αυτή η στιγμή έφτασε με τον ερχομό της τελευταίας διαφημιστικής καμπάνιας της Heineken για το Τσάμπιονς Λιγκ η οποία, με τίτλο ‘Legendary Football’ και πρωταγωνιστές τον Μπουφόν, τον Ζέεντορφ και μερικούς ακόμα γνωστούς παίκτες, μεταφέρει όλη τη δράση σ’ ένα σκηνικό γεμάτο θεατρικές αναφορές και δραματικά στοιχεία που μυρίζει έντονα Τέχνη, με ότι αυτό συνεπάγεται συνειρμικά.

Αυτό όμως που κάνει όλη την διαφορά και προκαλεί έκπληξη είναι ότι ενώ το ύφος της διαφήμισης εξ αρχής δείχνει να βγήκε από manual για το “πως να ερεθίσετε το σημείο εκείνο του εγκεφάλου του τηλεθεατή που ανταποκρίνεται στις ηρωικο-επικές καταστάσεις και μετέπειτα προκαλεί διάθεση κατάκτησης του κόσμου μέσω αγοράς του προϊόντος”, από ένα σημείο και μετά εμφανίζονται μικρές χιουμοριστικές πινελιές, όπως το πρώτο – αγγελικό μάλιστα – “μπιπ” στην ιστορία των ποδοσφαιρικών διαφημίσεων ή η κούραση από το υπερβολικό slow motion στο πέσιμο μιας μπάλας, οι οποίες ανεβάζουν την συγκεκριμένη καμπάνια της Heineken στην κορυφή της διαφημιστικής πυραμίδας και της απονέμουν τον βαρύγδουπο και άκρως τιμητικό τίτλο: Η πρώτη επική ποδοσφαιρική διαφήμιση που αυτοσαρκάζεται.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Για ψώνια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Μου λείπει το 230

Πέρασαν κιόλας 4 χρόνια από την τελευταία φορά που έκανα ξανά δειλά την ερώτηση στον ψιλικατζή “μήπως έχετε αυτοκόλλητα Πανίνι;” και αφού στο ενδιάμεσο άφησα το Euro σκέφτομαι σοβαρά να αρχίσω και φέτος τη συνήθεια που με συνόδευε πολύ συχνά στα παιδικά μου χρόνια. Η Πανίνι έχοντας κλείσει κάποιο αποκλειστικό συμβόλαιο με την ΦΙΦΑ (καμία […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η αγκαλιά της ψυχής

 Στην ιστορία των Παγκοσμίων Κυπέλλων έχουν μείνει πολλές στιγμές χαραγμένες. Στιγμές χαράς και στιγμές λύπης. Το πρόσωπο του Μπάτζιο μετά το χαμένο πέναλτι το 1994, η… επίθεση του Ντιέγκο στην κάμερα μετά το γκολ επί της Ελλάδας, στιγμές που δεν ήταν αναγκαστικά κάποιο γκολ. Ένας παίκτης με τα αίματα στη φανέλα, τα δάκρυα κάποιου άλλου. […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1 σχόλια σχετικά με το “Μυθικό ποδόσφαιρο, μυθική διαφήμιση”

  1. Ο/Η balkou λέει:

    3/4 δεν παίζουν στη διοργάνωση. Καταπληκτικό κάστινγκ… 🙂

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *