Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Η αδάμαστη μεγαλοφυία του Μαραντόνα

Έναν άλλο Ιούλιο απ’ αυτόν που ζούμε τώρα, τον Ιούλιο του 1984, ο Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα παρουσιαζόταν από τη Νάπολι στο στάδιο ‘Σαν Πάολο’. Φορώντας παντελόνι κι ένα απλό μπλουζάκι, ο Ντιέγκο έκανε μερικά τσαλιμάκια σε μια ειδική εξέδρα στο κέντρο, έκανε το γύρο του γηπέδου χαιρετώντας τον κόσμο και λίγο πριν αποχωρήσει δοκίμασε ένα σουτ προς την εστία, θέλοντας να επιβεβαιώσει, πιθανόν, τη φήμη του καλού εκτελεστή φαουλ. Όπως θα μάντευε και ο τελευταίος άνθρωπος που έχει δει ή έχει ακούσει τις ιστορίες που κυκλοφορούν για τον Ντιεγκίτο, η μπάλα πήγε ακριβώς στο σημείο που έπρεπε να πάει από τη στιγμή που την κατεύθυνε ο παίκτης για τον οποίο κυκλοφορεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια ο κλασσικός μύθος…

…κι όμως ποτέ κανείς δεν τόλμησε να τον κοροιδέψει για την υπερβολή του.

 

Όλα τα παραπάνω ήταν ένας απλός πρόλογος, (πιθανόν και μη) απαραίτητος για να υποδεχτούμε ένα απολαυστικό βίντεο που ανέβηκε πριν λίγες μέρες με τίτλο ‘Αφιέρωμα στον Ντιέγκο Μαραντόνα – Η αδάμαστη μεγαλοφυία’ και το οποίο θα μπορούσε εναλλακτικά να λέγεται “Για να μαθαίνουν οι νέοι και να θυμούνται οι παλιότεροι”:

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Joga bonito

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Τα 18 λεπτά μαγείας του Νταρίο Μπενεντέτο

Το ποδόσφαιρο είναι σε ένα σημαντικό βαθμό παιχνίδι ψυχολογίας. Αυτό μπορεί να το αντιληφθεί οποιοσδήποτε έχει παίξει μπάλα, ακόμα και σε επίπεδο παρέας στα 5Χ5. Όλοι μας έχουμε ζήσει “εκείνη την κωλο-μέρα που η ρουφιάνα η μπάλα δεν πήγαινε με τίποτα μέσα”, όσο λυσσασμένα κι αν προσπαθούσαμε. Και όχι, αυτό δεν συμβαίνει μόνο σε άμπαλους ερασιτέχνες […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

2 σχόλια σχετικά με το “Η αδάμαστη μεγαλοφυία του Μαραντόνα”

  1. Ο/Η Giorgos λέει:

    μέτριο το video, προτιμώ τους προλόγους σας, από μένα μπορείτε να γράφετε και χωρίς να υπάρχει video

  2. Ο/Η kyrios avramopoulos λέει:

    ‘Υδραργυρος με φελλο’ οπως εγραφε καποτε γλαφυρα ο ηλιας μπαζινας
    http://www.youtube.com/watch?v=lc2BxDMrlXg

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.