Ο γύρος του κόσμου με ένα σομπρέρο

Έγραψα το μέλλον

Αυτός είναι ο τίτλος της καινούριας καμπάνιας της Nike στην Αργεντινή. Μια καμπάνια που έχει προκαλέσει αντιδράσεις, καθώς στηρίζεται στο σκεπτικό ότι η χώρα πρέπει να «ξεχάσει» το Μουντιάλ του 1986, να δει ότι πέρασαν 24 χρόνια από τότε και να στηρίξει το παρόν και το μέλλον της Εθνικής ποδοσφαίρου (με τον Ντιέγκο στον πάγκο βέβαια δεν είναι και τόσο απλό). Χρησιμοποιώντας πλάνα από τα πανηγύρια στην Πλάσα ντε Μάγιο μετά τον τελικό του 1986, τέσσερις εν ενεργεία ποδοσφαιριστές (Μαστσεράνο, Κουν, Τέβες και Ρομέρο) εμφανίζονται μέσα στο κοινό και κάνουν τα δικά τους…

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Για ψώνια, Μουντιάλ 2010

ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Οι άντρες που παραμένουν παιδιά

http://www.youtube.com/watch?v=-BgL9eRUCm4 Πάντα είχα την εντύπωση ότι οι αθλητές που παίρνουν χρήματα που δεν θα δούμε ποτέ στη ζωή μας δεν ενδιαφέρονται για τους σπόνσορες που τα σκάνε. Με λίγα λόγια θεωρούσα πάντα ότι αν π.χ. μια εταιρεία με ποδοσφαιρικά παπούτσια με τακούνι και αυτοκόλλητο, φτιαγμένα από μπαμπού και λαδόκολλα έδινε τα κατάλληλα χρήματα ο μέσος […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σαν την εθνική Αγγλίας δεν έχει

Στο δικό μου μυαλό οι εθνικές ομάδες χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες. Είναι εκείνες που συμπαθώ, εκείνες που αντιπαθώ και η εθνική Αγγλίας. Η Αγγλία βρίσκεται μόνη της, σε μια ξεχωριστή κατηγορία που αν έπρεπε να έχει ένα τίτλο θα ήταν κάτι γραφικό, σε στυλ “Διασκεδαστικοί θεούληδες”. Πριν το Μουντιάλ της Βραζιλίας έγραφα σχετικά… Η εθνική Αγγλίας […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *